رضا طلایی منش در دسترس هست، فرستنده ها شارژ ندارند!

b_150_100_16777215_00_images_stories_top1.jpg

در تاریخ فوتبال همدان نداشته ایم که مربی ای از همدان در یک فصل در جمع شش مربی برتر کشور قرار بگیرد. شاید برخی تصور کنند این انتخاب صوری بوده!! اما این تفکر ناحق است چرا که کارنامه رضا طلایی منش در فصل جاری لیگ دسته یک فوتبال کشور درخشان بوده و تمجید مربیانی نظیر مجید جلالی، رسول خطیبی، افشین پیروانی و حتی وینکو بگوویچ را نیز به دنبال داشته است.

رضا طلایی امروزه اگر در صف برترین مربیان ایران مقابل رسانه ها معرفی می شود بواسطه عقبه پرصلابت فوتبال همدان است. رضا طلایی منش شاگرد همین پیشکسوتان فوتبال بوده است و اکنون افتخاری برای آنان در جمع بهترین های فوتبال ایران.

اما نکته جالب پس از کسب این افتخار اینکه، رضا طلایی منش گویا در شهر و دیار خود غریبه است. اینجا در همدان دریغ از یک پرده نوشته، آگهی تبریک در روزنامه ها، تبریک رسمی مسوولان و برگزاری جشن تقدیر از این مربی با آتیه فوتبال همدان که ثابت کرد همدانی ها قابلیت های زیادی دارند.

البته باشگاه الوند در حد توان خود و در مراسمی منظم از طلایی تقدیر کرد اما رسم بود این مربی از جانب مسوولان ورزش استان همدان، هیات فوتبال، کانون مربیان و خیلی های دیگر نیز با برگزاری مراسم هایی حتی کوچم مورد تقدیر واقع می شد.

طلایی منش نام فوتبال همدان را به عنوان استعدادهای توانمند در فوتبال ایران طنین انداز کرد. این درست که شاید برخی مربیان و اهالی فوتبال با بخشی از تفکرات و رفتارهای رضا طلایی منش هم عقیده نباشند اما وی قطعا سرمایه بزرگی برای فوتبال استان است و باید این افتخار را به فال نیک گرفت.

امروزه باید افتخار کنیم که رضا طلایی منش در صف برترین مربیان فوتبال ایران قرار گرفته است و افسوس از این تفکر خوشبینانه!!!!

تا کی می خواهیم با تنگ نظری ها به فوتبال همدان و توسعه این فوتبال نگاه وارونه داشته باشیم.

اگر این نگاه اصلاح نشود چه بسا رضا طلایی منش هم مانند خداداد برزگر عطای خدمت را به لقایش ببخشد و ترجیح دهد در جایی دیگر سکونت گزیند.

بنابراین لازم است رضا طلایی منش را تشویق و ترغیب کنیم چرا که وی سرمایه ای برای فوتبال استان است و قطعا برای تولید سرمایه هزینه های زیادی صرف شده و باید قدردان این سرمایه باشیم.

 

نظرات   

 
0 #1 شارژ 1393-02-16 06:01
Saved as a favorite, I like your web site!
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن