عليصدر در انديشه كارناوال گل

b_150_100_16777215_00_images_stories_futsal_0.jpgرقابت‌هاي ليگ فوتسال دسته دوم باشگاه‌‌هاي كشور فردا با انجام 5 بازي از دور برگشت در گروه جنوب آغاز می‌شود. در اين هفته تيم فوتسال عليصدر همدان در خانه ميزبان اشترانكوه ازنا است. جدال نابرابر صدرنشين و تيم انتهاي جدول در اين بازي مي‌تواند جشنواره‌اي از گل به همراه داشته باشد. عليصدر همدان با 24 امتياز يكه‌تاز جدول رده‌بندي است و هيچ تيمي را جلودار خود نمي‌بيند. حريف امروز عليصدر تيم ضعيف و بدون امتياز اشترانكوه ازنا است كه با گذشت 10 هفته از رقابت‌ها هنوز طعم كسب امتياز را نچشيده است و خط دفاعي ضعيفي دارد.

بازيكنان عليصدر در اين ديدار به دنبال آن هستند تا كارناوال گل به راه اندازند. بازيكنان همداني در اين ديدار نبايد مغرور شوند و با آرامش بازي را دنبال كنند. بالا بردن تفاضل گل در دستوركار تيم علیصدر در اين ديدار است و كسب 3 امتياز بازي مي‌تواند اين تيم را در صدر جدول از حاشيه امنيت بالايي برخوردار كند.

 

عليصدر كه با اختلاف 8 امتياز بااقتدار نيم‌فصل اول را پشت سر گذاشت و حال با بررسي نقاط ضعف خود، تلاش دارد تا با قدرت بيشتري قدم به رقابت‌هاي دور برگشت بگذارد.

عليصدري‌ها هفته گذشته در مصاف با سپهر‌كيان اصفهان 40 دقيقه اذيت شد و با بخت و اقبال بلند از كمند اين تيم سختكوش گذشت. عليصدر در آن بازي تا دقايق پاياني بازنده ميدان بود اما در دو دقيقه طوفاني ورق برگشت و عليصدر از شكست قطعي، یک پيروزي شيرين ساخت تا اين تيم فردا با روحيه‌اي مضاعف به مصاف تيم قعر جدولي اشترانكوه برود.

اما در ساير ديدارهاي گروه، برنا خوزستان تيم دوم جدول ميزبان ميلاد نور اراك است. برنا نيز به دنبال آن است تا فاصله‌اش با عليصدر را كاهش دهد وبا انگيزه قدم به ميدان خواهد گذاشت.

در حساس‌ترين ديدار اين هفته دو تيم 13 امتيازي شاهين كرمانشاه و مس رفسنجان در كرمانشاه به مصاف هم مي‌روند. هر دو تيم براي رسيدن به جمع مدعيان در اين ديدار به دنبال كسب پيروزي هستند و اين ديدار حكم فينال تيم‌هاي ميانه جدول را دارد.

تيم فوتسال شاهين لردگان نيز فردا پذیرای تيم مقاومت شهركرد است و آذرخش بندرعباس ميزبان سپهركيان اصفهان خواهد بود. اين ديدار نيز حساسيت خاص خود را دارد و آذرخش براي رسيدن به صدر جدول و رقابت با عليصدر در اين ديدار به دنبال پيروزي است.

رقابت‌هاي هفته دهم ليگ دسته دوم فوتسال فردا جمعه در شهرهاي لردگان، اهواز، كرمانشاه، بندرعباس و همدان برگزار مي‌شود و عليصدر در ورزشگاه 6 هزار نفري انقلاب از تيم اشترانكوه ازنا پذيرايي مي‌كند. علیصدری‌ها انتظار دارند علاقه‌مندان از این دیدار استقبال کنند.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن