اولین تلاش پاس و سرچشمه برای نزدیک شدن به لیگ برتر

b_150_100_16777215_00_images_stories_play_off.jpgدیدار رفت تیم‌های فوتبال پاس همدان و مس سرچشمه در مرحله پلی‌آف لیگ دسته اول فردا در همدان برگزار خواهد شد.

داستان لیگ دسته اول کش و قوس زیادی پیدا کرد. رقابت‌های این لیگ 26 و 27 فروردین‌ماه به پایان رسید و در گروه اول تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز از هفته‌ها پیش قهرمانی خود را مسجل کرده بود و توانست به لیگ برتر صعود کند و تیم مس سرچشمه نیز در این گروه دوم شد تا به دیدار پلی‌آف برود.

به گزارش "همدان فوتبال"، اما در گروه دوم شرایط متفاوت بود. در این گروه در ابتدا شهرداری تبریز توانست با قهرمانی در هفته پایانی صعود خود را به لیگ برتر مسجل کند و استقلال خوزستان نیز راهی دیدار پلی‌آف شود، اما پس از گذشت زمان و بررسی‌های کمیته انضباطی و کمیته استیناف تبانی شهرداری تبریز محرز اعلام شد و این تیم به لیگ دسته دوم سقوط کرد، به این ترتیب استقلال خوزستان به صورت مستقیم راهی لیگ برتر شد و پاس همدان به دیدار پلی‌آف راه یافت.

حال پس از گذشت بیش از یک ماه و کش و قوس‌های فراوان دو تیم راه یافته به پلی‌آف مشخص شدند و عصر فردا دیدار رفت دو تیم پاس همدان و مس سرچشمه در ورزشگاه قدس همدان از ساعت 17 آغاز خواهد شد. دیدار برگشت پنجشنبه 9 خرداد در ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه برگزار می‌شود تا برنده این بازی در مجموع دو دیدار برای راه یابی به لیگ برتر به مصاف ذوب‌آهن برود.

امید طیری، سرمربی تیم فوتبال پاس و عبدالحمید رمضانی، مدیرعامل این باشگاه به علت تخلفاتی از سوی کمیته انضباطی به مدت 6 ماه از تمامی فعالیت‌های مرتبط با فوتبال محروم شدند، اما با توجه به اینکه حکم کمیته استیناف صادر نشده است و این رای قطعی نیست طیری می‌تواند در دیدار فردا روی نیمکت پاس بنشیند.

در طرف مقابل مس سرچشمه با مربیگری داوود مهابادی توانست راهی دیدار پلی‌آف شود. مس سرچشمه در گروه اول توانست با 47 امتیاز به مقام دومی دست یابد و بهترین خط دفاع را با خوردن 15 گل به خود اختصاص داد. البته پس نیز در گروه دوم 18 گل دریافت کرده و توانسته بهترین خط دفاع را در این گروه به خود اختصاص دهد.

منبع: فارس

نظرات   

 
0 #1 aa 1392-03-04 17:13
کسی پی گیرش نبود......................گسترش الکی الکی...به لطف حمایت و عدالت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :cry: برادرای داور قهرمان گروه -الف- شد
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن