پر شدن ورزشگاه پس از مدت‌ها و حضور خجسته و افتخاري در جايگاه خبرنگاران

b_150_100_16777215_00_images_stories_gallery_bazihaye_pass_pas-mes_92_IMG_2255.jpgديدار تميهاي پاس همدان و مس سرچشمه كرمان در مرحله رفت پلي‌آف ليگ دسته اول با حاشيه هاي زيادي همراه بود كه پر شدن ورزشگاه قدس همدان پس از مدتها، مهمترين آن بود.

به گزارش "همدان فوتبال"،‌ ورزشگاه شهداي قدس همدان پس از مدتها شاهد پر شدن سكوهاي خود و حضور پر شور هواداران همداني در ورزشگاه بود.

* در حالي كه بازي در هواي آفتابي و مناسب آغاز شد، در نيمه دوم طوفان بر پا شد تا بارش باران و وزش باد كار را بر تماشاگران و بازيكنان سخت نمايد.

* در ابتداي بازي اكثر بازيكنان پاس و هواداران با روحيه بالايي از برد قاطع سخن مي‌گفتند.

* پيش از شروع بازي، بازيكنان پاس حال و هواي خاصي داشتند و مشغول راز و نياز با پروردگار خويش بودند.

* اين بازي با تلاش وافر پرسنل حراست اداره كل ورزش و جوانان و مامورين نيروي انتظامي در كمال نظم و امنيت برگزار شد، به طوري كه ناظر اين ديدار مراتب تشكر خود از اين عوامل را به مسئولين استاني ابراز كرد.

*امير خجسته، نماينده مردم همدان و فامنين در مجلس شوراي اسلامي و عضو هيئت مديره باشگاه پاس همدان كه در كميسيون تلفيق بودجه مجلس درگير مسائل كاري خود بود، به هر زحمتي كه بود خود را به اين ديدار رسانده بود و بلافاصله پس از پايان بازي راهي تهران شد.

* پخش مستقيم اين مسابقه با 30 دقيقه تاخير از شبكه استاني همدان آغاز شد.

*اويس كردجهان و وحيد علي آبادي، بازيكنان فصل گذشته مس سرچشمه در ليگ برتر، در ابتداي بازي به سمت نيمكت اين تيم رفتند و با كادر فني و  بازيكنان اين تيم خوش و بش كردند.

* امير خجسته نماينده مردم همدان در مجلس شوراي اسلامي، اكبر عابدي رئيس سازمان بازرسي غرب كشور، سيدعبدي افتخاري مديركل ورزش و جوانان استان همدان، عباس صوفي معاون فرهنگي اجتماعي شهردار همدان، رضا غلامي خجسته رئيس كميسيون فرهنگي اجتماعي شوراي اسلامي شهر همدان، خسرو سامري معاون عمراني استاندار همدان، محسن صادقيان عضو شوراي شهر و بهرام يدي به همراه سيفي زارعي، مديرعامل و عضو هيئت مديره باشگاه الوند، اين ديدار را از جايگاه ويژه به نظاره نشستند كه سامري در بين دو نيمه ورزشگاه را ترك نمود.

* غلامرضا بهروان، رييس سازمان ليگ فوتبال ايران و فريبرز محمود زاده، رئیس دپارتمان لیگ آزادگان در ورزشگاه قدس همدان حضور داشتند و اين ديدار را از نزديك به نظاره نشستند.

* در بين دو نيمه مسئولان با حضور در كنار زمين از زحمات مهدي بوجاريان و رضا جابري، ديركل و مسئول كميته مسابقات هيئت فوتبال استان همدان تقدير كردند.

* امير خجسته به همراه سيد عبدي افتخاري، در بين دو نيمه با حضور در جايگاه خبرنگاران به آن‌ها خسته نباشيد گفتند.

* عبداله ويسي با حضور در جايگاه ويژه اين مسابقه در كار آناليز به مجتبي خورشيدي مشاوره مي‌داد.

* خبري از اميد طيري در اين ديدار نه در روي نيمكت و نه در روي سكو‌ها و جايگاه ويژه نبود.

*سعيد مظفري زاده كه كار قضاوت اين ديدار را بر عهده داشت، در آخرين بازي پاس در ليگ برتر ديدار مقابل استقلال تهران كه منجر به شكست و سقوط پاس شد را سوت زده بود.

* اين داور در نيمه دوم به دليل اعتراض هاي مكرر ابراهييم تهامي دستار داوود مهابادي و مربي تيم مس را از زمين بازي اخراج كرد.

* مجتبي خورشيدي در كل دقايق بازي در كنار زمين حضور داشت و با تعصب خاصي تيم خود را هدايت مي‌كرد.

* وزش باد شديد كه از كيفيت بازي در نيمه دوم كاسته بود، موجب افتادن تابلوهاي تبليغاتي شد و هواداران نيز براي پناه گرفتن از بارش باران، بنرهاي پشت سكوها را پاره كرده و روي سر خود كشيدند.

* حدود 4هزار تماشاگر مشتاق از نزديك از اين ديدار ديدن كردند.

نظرات   

 
+1 #1 طیری چرا؟؟؟ 1392-03-05 23:16
واقعا متاسفم که توی این روزهای بسیار مهم آقای سرمربی نه به تمرینات تیم آمد نه سر این بازی مهم بالای سر تیم بود!!!!!!!!!!!!!!!!

آخه میگن کار داره ؛ راست میگن دیگه بنده خدا داره اسباب کشی میکنه........ ( بی احترامی به مردم از این بیشتر؟)

فکر نکنید به خاطر محرومیت نیومده چون رای قطعی نشده و میتونسته روی نیمکت بنشینه...
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن