حاشيه‌هاي ديدار تيم‌هاي ذوب‌آهن اصفهان و پاس همدان در ديدار رفت پلي‌آف؛

تقدير مسئولان ذوب‌آهن از ملي‌پوشان و گزارش پر حرف و حديث گزارشگر اصفهاني

b_150_100_16777215_00_images_stories_pas-zob.jpgمسئولان باشگاه ذوب آهن از محسن مسلمان و قاسم حدادی‌فر دو ملی‌پوش خود تقدیر کردند. این دو بازیکن در دیدار امروز در ترکیب اصلی ذوب آهن قرار دارند.

به گزارش "همدان فوتبال"، گزارشگر تلويزيون اصفهان بر خلاف سياستهاي سازمان صدا و سيما مبني بر نگرش كشوري در ارائه گزارشات فوتبال، در گزارش ديدار تيم ذوب‌آهن مقابل پاس همدان بسيار يك‌سويه و جانبگرايانه كار گزارش ديدار را انجام داد به نحوي كه موجب دلخوري و برهم ريختگي اعصاب هواداران فوتبال در همدان شد.

*سینا عشوری بازیکن ذوب آهن مصدوم و محروم است و از روی سکوها بازی را نظاره می‌کند.

*بازیکنان ذوب آهن با پلاکاردی در دست که روی آن صعود تیم ملی ایران به جام جهانی را تبریک گفته بودند وارد میدان شدند.

* پیام صادقیان بازیکنی که با باشگاه پرسپولیس مذاکراتی انجام داده بود امروز در فهرست 18 نفره تیم ذوب آهن نیست ظاهرا به دلیل مصاحبه‌هایی که او علیه باشگاه انجام داده در فهرست قرار نگرفته است و از روی سکو بازی را تماشا می‌کند.

*بازیکنان پاس همدان نیز با پرچمی که روی آن یاعلی‌اکبر نوشته بود وارد میدان شدند.

*حدود 100 تماشاگر سپاهانی نیز امروز تیم ذوب آهن را تشویق و حمایت می‌کنند. در کل حدود 5 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند.

*امید طیری سرمربی پاس که با حکم کمیته انضباطی محروم است روی سکوها نشسته و مجتبی خورشیدی از روی نیمکت این تیم را هدایت می‌کند.

*برجلو، جراح‌کار دو بازیکنی که مورد علاقه فرهاد کاظمی بودند امروز در ترکیب ذوب آهن حضور ندارند. دیدار دو تیم تا دقیقه 30 با نتیجه 2 بر صفر به سود ذوب آهن در جریان است.

*در پایان این دیدار درگیری کوچکی بین پیام صادقیان بازیکن ذوب‌آهن و نیروی انتظامی رخ داد که با وساطت خاتمه یافت.

 

* قضاوت این دیدار را محسن ترکی با کمک‌های محمدرضا ابوالفضلی و حسن ظهری به عهده داشتند.

نظرات   

 
+4 #3 aa 1392-03-31 23:21
یه هفتس گند زدن به اعصاب ما بری پول...بفرمایید دست همگی درد نکنه..اگه راستی راستی غیرت داشتین تو 5 دقیقه 2 تا گل نمیخوردین..این یعنی این همه طرفدار زرشگ...و اصل پولیه که نگرفتین!کاش لاقل ذوب اهن نصف اسمش قدرت داشت!!!لاقل زورمان نمیگرفت!!!!
 
 
+5 #2 s 1392-03-31 22:19
آخه این چه وضعشه آقای رمضانی آیا شما جواب دل صدها هزار هوادار این تیم را میدهی ....بیا جواب بده دیگه تو وقتی تیم میبره میای میگی همه کارهارو کردی بیا الان هم جواب بده....چیه نتونستی دلال بازی کنی و آبرو ببری تیم باخت
 
 
+6 #1 amin 1392-03-31 22:13
یعنی چی آقایان نتونستن دلالی کنن تیم هم باخت اگه نمیتونن بکشت کنار با دلال بازی که نمیشه نتیجه گرفت. آقای خورشیدی. آخه این ترکیب بود گذاشتی.
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن