بازی نه چندان دلچسب الوند؛

فوتبالدوستان نگران شدند!

b_150_100_16777215_00_images_stories_alvand_logo.gifهفته نخست رقابت های لیگ دسته دو فوتبال کشور در حالی برگزار شد که تیم الوند در نخستین گام بازی دلچسبی ارایه نکرد و سه امتیاز مهم بازی خانگی خود را از دست داد.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، الوندی ها در حالی مقابل شهدای جویبار صف آرایی کردند که این تیم شمالی با حداقل هزینه گام به رقابت های لیگ دو گذاشته است و به گفته پیروز جغتاپور حتی اغلب بازیکنان این تیم در رده جوان و امید هستند.

 

در روزی که اندک تماشاگری که به خود زحمت داده بود و با طی کردن کیلومترها به ورزشگاه شهید مقتح رفته بود، بازی جذابی از الوند ندید.

 

دیداری که توام با خشم و عصبی بودن بازیکنان دو تیم به خصوص الوند همراه بود و از لحاظ فنی هم در حد امتیاز دادن نبود.

 

الوندی ها هر چند مقابل یک تیم تدافعی و سخت کوش به میدان رفتند اما بار هجومی این تیم به چشم نیامد و در دفاع هم شاهد اشتباهات بسیار عجیب مدافعان به خصوص در جایگیری ها بودیم که نکته جالب توجه هم حضور امید خورج باتجربه در این خط تدافعی بود!

 

تیم شهدای جویبار که در این بازی چشم به ضدحملات بسته بود، سه بار می توانست به راحتی دروازه الوند را در این بازی باز کند که عکس العمل های به موقع حجت الله للری این تیم را از مرز شکست نجات داد.

 

از دست دادن این موقعیت های گلزنی تا جایی شدت عصبانیت کادر فنی و مسوولان شهدای جویبار را به همراه داشت که فرماندار این شهرستان هم بطری آب خود را به زمین کوبید!

 

بازیسازی در تیم الوند به خصوص نفوذ از جناحین آنطور که باید انجام نگرفت و الوند بسان کبریت بی خطر مقابل انگیزه مثال زدنی جویباری ها تن به تساوی خانگی داد.

 

انتظار می رود در دیدارهای آینده شاهد بازی کند و بدون برنامه الوندی ها نباشیم و سعی شود با توجیه بازیکن نسبت به اهمیت دیدارهای لیگ دو، الوند بازهم اوج سال های قبل خود را پیدا کند.

 

آنچه مشهود است، فوتبالدوستان نگران این تیم هستند و اصلا دوست ندارند الوند از دسته دو به دسته سه نقل مکان کند به خصوص اینکه کادر فنی بومی بالای سر این تیم قرار گرفته و از تیغ انتقاد اهالی فوتبال همدان به دور نیستند!

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن