سرمربی پاس:

تیم سوم سقوط‌ کننده به لیگ دسته سوم فوتبال کشور مشخص نیست

b_150_100_16777215_00_images_bagherinia.jpgسرمربی تیم فوتبال پاس همدان با اشاره به دیدار بسیار حساس تیم فوتبال پاس اظهار داشت: شرایط جدول رده‌بندی لیگ دسته دوم فوتبال کشور در گروه سوم بسیار پیچیده است و با توجه به نزدیکی امتیازات به هم هنوز چهار صعودکننده به دور دوم مسابقات و تیم سوم سقوط‌کننده به لیگ دسته سوم فوتبال کشور مشخص نیست.
به گزارش "همدان فوتبال"، مجید باقری نیا افزود: در فوتبال همه‌چیز کاملاً غیرقابل‌پیش‌بینی بوده و در حال حاضر چند تیم برای سقوط نکردن و بقا در گروه ما می‌جنگند که تیم فوتبال پاس همدان نیز در هر دو سمت صعود و سقوط قرار دارد.
وی بابیان اینکه برای صعود به دور بعدی مسابقات نیز همچنان از شانس برخوردار هستیم، گفت: ما در پرتگاه مرگ و زندگی قرار داریم به طوری که در صورت پیروزی پر گل در دیدار برابر شهرداری بم و شکست تیم پالایش آبادان می‌توانیم جواز حضور به دور دوم مسابقات را کسب کنیم.
باقری نیا عنوان کرد: طرف دیگر بازی ما مرگ قرار دارد و شکست در دیدار برابر شهرداری بم هم می‌تواند حکم سقوط ما به دسته پایین‌تر را امضا کند.
سرمربی تیم فوتبال پاس همدان با اشاره به شرایط تیم بیان کرد: ازنظر جسمی بازیکنان در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و در طول هفته تمرینات بسیار خوبی را برای این بازی انجام داده‌ایم و با تمام قدرت به میدان مسابقه می‌رویم.

بازیکنان از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی دارند
وی عنوان کرد: همچنین بازیکنان ازلحاظ روحی و روانی هم شرایط خوبی دارند و مسئولان باشگاه و مدیرکل ورزش و جوانان استان‌همدان، استاندار و رئیس هیئت فوتبال همه ازنظر مالی و معنوی در این هفته حمایت‌های خوبی را داشته‌اند که بازیکنان با بالاترین روحیه به میدان بروند.
باقری نیا با اشاره به تیم فوتبال شهرداری بم گفت: تیم فوتبال شهرداری بم اصلاً حریف دست‌وپا بسته‌ای نیست و با توجه به اینکه حتی تساوی در این دیدار باعث سقوط آن‌ها خواهد شد برابر ما قطعاً برای پیروزی به آب‌وآتش خواهند زد.

برای پیروزی در این میدان خواهیم جنگید
سرمربی تیم فوتبال پاس همدان یادآور شد: ما از دقیقه یک تا سوت پایان مسابقه برای پیروزی در این میدان خواهیم جنگید و بازیکنانم تا پای جان برای تیم فوتبال پاس و مردم همدان خواهند جنگید.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن