سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان:

تیم فوتبال شهرداری اعتبار ورزش همدان است

b_150_100_16777215_00_images_talayi_manesh.jpgسرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت:تیم فوتبال شهرداری همدان اعتبار فوتبال و ورزش همدان بوده و باید همه از آن حمایت کنند.
رضا طلایی‌منش با اشاره به دیدار هفته نخست برابر ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: تیم فوتبال ماشین‌سازی شناسنامه فوتبال تبریز بوده و یکی از تیم‌های ریشه‌دار و با قدمت فوتبال کشورمان است.
وی افزود: بالاخره تمام تیم‌های بزرگ کشورمان امروز با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند که طبیعی بوده این تیم در برابر مشکلاتی داشت اما ما بدون نگاه به این مسائل به میدان رفتیم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به شرایط تیم فوتبال شهرداری پیش از این دیدار گفت: ما ۳ بازیکن اصلی و خوب خود آرمین طلایی‌منش، پیمان حشمتی و مجید شعبانی را به دلیل محرومیت انضباطی در اختیار نداشتیم.
طلایی‌منش خاطرنشان کرد: حتی چند ساعت قبل از بازی نیز امیر ابراهیم بیگی مهاجم تأثیرگذار خود را به دلیل مصدومیت از دست دادیم و تنها با ۱۴ بازیکن برای این دیدار حاضر شدیم.
وی با اشاره به شرایط فنی دیدار برابر ماشین‌سازی تبریز بیان کرد: با تمام داشته‌هایمان از دقیقه یک مسابقه برای کسب پیروزی به میدان رفتیم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: باید به سرمربی ماشین‌سازی اکبرزاده تبریک بگویم با وجود اینکه ایشان هم تعدادی از بازیکنان خود را در اختیار نداشت اما بازیکنان جوان ماشین‌سازی دور از انتظار ظاهر شدند و قطعاً این تیم حرف‌های زیادی برای گفتن در آینده خواهد داشت.
وی با بیان اینکه این پیروزی را فراموش کرده‌ایم، بیان کرد: در باد پیروزی با اختلاف ۴ گل برابر ماشین‌سازی تبریز نخواهیم خوابید و با سوت پایان مسابقه این پیروزی را فراموش کردیم.
طلایی‌منش افرود: هفته آینده دیدار بسیار سخت و سنگین در برابر تیم صاحب نام و پر مهره ملوان بندرانزلی در همدان خواهیم داشت و تمام تمرکزمان روی این بازی معطوف است.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به لزوم توجه و حمایت از این تیم گفت: امروز تیم فوتبال شهرداری همدان در لیگ دسته اول فوتبال کشور اعتبار فوتبال و ورزش همدان بوده و باید از مدیرکل ورزش و جوانان به عنوان سکاندار ورزش استان تا استاندار و شهردار همه و همه از این تیم حمایت کنند.
وی خاطرنشان کرد: از شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر همدان، رئیس و معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری و تمام مدیران شهرداری درخواست می‌کنم حمایت‌های مالی و معنوی را از این تیم افزایش دهند تا بتوانیم به خوبی برای ورزش استان آبروداری کنیم.
گفتنی است؛ در هفته نخست لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری همدان در ورزشگاه یادگار امام تبریز با ۴ گل ماشین‌سازی تبریز را شکست داد.
شهرداریچی‌ها در هفته دوم شنبه ۱ مهر ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه شهید حاجی بابایی میزبان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی هستند.
همچنین در حال حاضر تیم فوتبال شهرداری همدان با ۳ امتیاز و تفاضل گل بهتر در صدر جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن