فصل پیش هم نتیجه را باختیم، هم اخلاق را !

b_150_100_16777215_00_images_stories_daftar_karimi_khanlar_hojati_hojati.jpgپیشکسوت فوتبال همدان گفت: سال گذشته ما هم نتیجه را باختیم و هم اخلاق را. باز هم جای تعجب دارد که برخی روی دوستان تکیه می‌کنند و برای ابقا شدن آنان تلاش می‌کنند.

 

محمدرضا حجتی با حضور در دفتر "همدان فوتبال" در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار ما، افزود: سال 86 که پاس به همدان آمد فکر می‌کردم بچه‌های همدان می‌توانند تیم را بگردانند اما متاسفانه مدیران وقت، پاس را از بدنه ورزش استان جدا کردند.

 

وی ادامه داد: پس از مدتی برخی دوستان به این تیم اضافه شدند و متوجه شدیم که فاصله‌ای وجود ندارد. متاسفانه پاس وقتی به همدان آمد به محلي براي آزمون و خطاي براي برخي افراد تبديل شد.

 

پیشکسوت فوتبال همدان خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی مدیران با انتخاب‌های اشتباه کسانی مانند کمالوند و یاوری را به همدان آوردند كه حضور آنها در همدان لطمات جبران ناپذيري را بر پاس وارد كرد.

 

حجتی تصریح کرد: مهم‌ترین مسئله‌ای که به پاس لطمه زد شفاف نبودن مسائل بود و افکار عمومی از خیلی چیزها مطلع نبودند.

 

دروازه‌بان سابق تيم منتخب همدان كه سابقه حضور در اردوهاي تيم ملي را نيز در كارنامه دارد، با تاكيد بر توان نيروهاي بومي، اذعان داشت:‌ این تیم تا زماني‌كه به دست بچه‌های بومی نیفتد، پیشرفتی نخواهد داشت. ما در همدان مدیرانی داریم که می‌توانند با کمترین هزینه تیم را جمع کنند.

 

وی گفت: مسئولین سعی بر انتخابی داشته باشند که هم به فرهنگ اجتماعی مردم بخورد و هم به فرهنگ ورزشی مردم.

 

حجتي اظهار داشت: هر عملی که در پاس انجام شود، به نام همدانی‌ها تمام خواهد شد، بنابراين چرا باید کسانی را داشته باشیم که با آوردن اسمشان شرمنده شویم؟

 

دروازه‌بان سال‌های نه‌چندان دور نفت آبادان و پرسپولیس اذعان داشت: با اینکه الوند تمام توان فوتبال استان نیست برای الوند بسیار خوشحالیم، چرا كه این تیم افتخارات را به نام همدانی‌ها ثبت می‌کند.

 

حجتی افزود: اگر امسال با تيم پاس به ليگ برتر صعود می‌کردیم هیچ‌کس خوشحال نبود.

 

وی خاطرنشان کرد: همه مردم کلیه اخبار پاس را رصد می‌کنند و بر اين مساله تاكيد دارند كه بازیکنان غیر بومی در فصل گذشته هیچ ارزشی برای همدانی‌ها قائل نبودند.

 

پیشکسوت فوتبال همدان با بیان این مطلب که با ادغام پاس و الوند مخالف است، گفت: الوند آیینه تمام‌قد فوتبال همدان است و تيمي است بدون حاشیه كه با کمترین هزینه توانسته است باصلابت و سرافرازی کار كند و اين تيم نزد هواداران محبوبیت بیشتری نسبت به پاس دارد، چرا كه مردم فوتبال را می‌فهمند.

 

حجتی ادامه داد: ما مربیان بزرگی در همدان داریم. وقتی کادر فنی تعصب داشته باشد هیچ شائبه‌ای به وجود نمی‌آید. من مدتی با پاس همکاری کردم. آن زمان دیدم کسی را می‌آوردند که بسکتبالیست بوده! زمانی که کلیه تمرینات را زیر نظر داشتیم متوجه ضعف‌ها شدیم اما به ما اجازه دخالت نمی‌دادند.

 

وی در پایان گفت: فوتبال همدان پتانسیل بالایی دارد. اگر ربع بودجه هر سال را به مدیرعامل بومی بدهند، همه کارها انجام می‌شود. امیدوارم قدر سرمایه‌های این شهر که در این شهر خواهند ماند را بدانیم. همدان ثروت‌های بزرگی در فوتبال دارد. کاری کنیم که این ثروت به نسل آینده منتقل شود.

 

 


اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن