دو میلیارد و 800 میلیون تومان هزینه تیمداری الوند در لیگ امسال

استاندار و آقایان قضیه انصراف ما را شوخی گرفته‌اند!

b_150_100_16777215_00_images_stories_yadi-daftar.jpgنگرانی انبوه مخاطب و هوادار فوتبال همدان از انصراف تیم الوند وضعیتی را ایجاد کرد تا گروه مصاحبه پایگاه خبری همدان فوتبال پیش قراول در پیگیری ماجرایی باشد که این روزها شرایط فوتبال استان را تبدیل به بیم و اضطراب کرده است.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، بهرام یدی در شرایطی هم چنان اصرار به انصراف تیمش از لیگ داشت که در خلال گفت وگوی یک و نیم ساعته با او می شد تصور کرد که امکان تغییر در این تصمیم وجود دارد .


البته خروجی این مصاحبه هم مثبت بود و تجمیع گفته های بهرام یدی از دیدگاه حرفه ای ما رسانه ها ادامه فعالیت الوند تا صعود به لیگ برتر بود.


سیفی تمایل نداشت ادامه بدهد

امسال برای فصل جدید مهندس سیفی زارعی گفت نمی خواهم ادامه بدهم. البته دلیل اصلی وی در این بود که پروژه هایی که دارند سنگین است و از یک سو مباحث کلان مالی فرصت ادامه فعالیت را نمی دهد.

مهندس سیفی دقیقا بعد از اینکه بازی های لیگ تمام شد اظهار داشت که با این هزینه ها نمی تواند ادامه بدهد. در جلسه مشترکی که هیات مدیره تشکیل داد هم گفتن که پروژه های شغلی وی برایش سنگین است و از یک سو نمی تواند برای الوند هزینه کند .


* طرح های ارایه شده به استاندار بایگانی شد !

به استاندار نامه دادیم که به طرح هایمان کمک کنید تا بتوانیم در هزینه های سنگین تیمداری ادامه بدهیم. امسال هزینه های جاری و دستمزدها بسیار بالا رفته است.  پروازها تا در یک مقطع زمانی چهار میلیون تومان بود اما الان 13 میلیون شده. در این شرایط کی گفته 60 درصد افزایش بهای بلیت پروازها شده بلکه بالای 100 درصد اضافه شد .

نامه ام به استانار محرمانه بود اما الان محرمانه نیست. متاسفانه استاندار و آقایان قضیه انصراف ما را شوخی گرفتند و تصور کردند که بار تبلیغاتی داشته است. هیات فوتبال هم جدی نگرفت. همین آقای عیوقیان هم یک تماس نگرفت بررسی کند که قضیه از چه قرار است !

 

گلپایگان مشتری جدی خرید الوند

چرا تیمی که در لیگ یک است و می خواهد انصراف بدهد را کسی جدی نمی گیرد. چرا در استان ما اتفاقاتی می افتد و دلال بازی است و از اصفهان می آیند تیم بخرند. حتی گفتن 40 میلیارد وام می دهیم. آقای گلپایگانی گفت تیم را برای گلپایگان می خواهم. آخر سر دیدیم که آقای رمضانی معرفی کرده است !

چرا تیم انقدر باید کوچک شمرده شود که نفر مقابل من بیاید و نفر بفرستد که تیم بخرد! و آن آقا بگوید فهمیدم الوند همدان انصراف داده آمدم. البته متوجه شدیم که این آقا با این ذهنیت که مهندس سیفی زارعی تمایلی به ادامه کار نداشته آمده بود سهام او را بخرد. آقای رمضانی هم  به جای اینکه موبایلم را به او بدهد تلفن همراه آقای سیفی زارعی را داد تا خریدار سهام زودتر به خواسته اش برسد!.

در استادیوم نشسته بودیم که خریدار آمد و یک راست رفت سراغ مهندس سیفی زارعی.  انقدر این صحنه برای ما زجر آور بود که رضا طلایی را منع نمی کردید گریه می کرد. رضای می گفت درست صحنه ای را یادآوری که قرار بود پاس نوین را واگذار کنند. همانطور که پاس نوین را آنزمان خداداد و ... می خواستن ببرن وخیلی ها عین خیالشان نیامد!

در همین حال بودیم که مهدی بوجاری زنگ زد و گفت کمک کنید نگذاریم تیم برود. همان موقع به سیفی گفتم که جواب نده بزار فکر کنیم. حتی خریدار دسته چک و پول نقد هم آورده بود!

به مهدی بوجاریان با عصبانیت گفتم بروید کلاهتان را بزارید بالاتر. طرف آمده تیم شهرمان را ببرد. هیچ کس هم تعصب ندارد.


* به سیفی زارعی 100 میلیون دادم

وقتی سهم مهندس سیفی را برداشتم 100 میلیون نقد دادم الباقی هم تا نیم فصل تسویه می کنم. نمی دانم واقعا باید چکار کنم. قوز بالاقوز برای خودم درست کردم. از این فوتبال در همدان یک ریال به سمت ما نمی آید. فکر می کنند پشت پرده بیشتر از اینه.


* خلف دایه مهربانتر از مادر شده

آقای خلف می رود در روزنامه می زند که استاندار وظیفه اش برای توسعه شهر و شهرسازی است و نباید به تیم ها کمک کند. دایه مهربانتر از مادر برای استانداری می شود. پاس هم ذینفع است. در یکی از طرح ها گفته ایم زمینی که خواسته شد تغییر کاربری شود را چهار قسمت کنند دو قسمت پاس و الوند و دو قسمت هم مالک و شهرداری که حرف و حدیثی نباشد. فقط استاندار باید مجوز بدهد.

بحث کارخانه آب معدنی هم مطرح بود  و چند طرح دیگر. باید درآمدزایی ثابت داشته باشیم. هر سال که نمی توانم دست دراز کنم. بگذاریم الوند متکی به خودش باشد. ای اف سی اعلام کرده که از سال آینده هیچ تیمی دولتی مورد پذیرش نیست. 53 درصد باید خصوصی باشد مابقی دولتی شود. حالا با این دستورالعمل ای اف سی بالاخره همدان باید از یکجا استارت بزند.

آقای خلف مدام می زند که سفره پهن کردن و زمین می خرند. همین تغییر کاربری یعنی ارزش افزوده برای کاری. همه این تلاش ها برای پایداری تیم است.


* تیم را یک شبه به هیات فوتبال می دهم

اصراری نداریم کمک کنید. اگر شهامت دارید مسوولیت را بپذیرید. اصلا امتیاز نخواستم مال هیات فوتبال.

فقط تکلیف این بازیکنان را هم روشن کنید، من هم خداحافظی می کنم. اگر استان قصدش نیست کمک داشته باشد نه خودتان را گرفتار کنید نه ما را. همین امشب هم تحویلش می دهم به هیات فوتبال که در راس فوتبال استان است. هیچ چشمداشتی به پول ندارم. این همه پول دادیم این هم رویش. پول آقای سیفی هم دادم. اگر احترام به شهر و مردم می گذارید حمایت کنید.

امسال دو میلیارد و 800 میلیون تومان هزینه تیمداری الوند در لیگ دسته اول اسن که 700، 800 میلیون هزینه های جانبی و اعزام تیم و مابفی مربوط به عقد قرارداد با کادر فنی و بازیکنان است. امسال تیمی که بسته ایم مدعی اصلی صعود به لیگ برتر است. من به کادر تیم اعتقاد کامل دارم و قدردان رضا طلایی منش و سایر اعضای تیم هستم

 

تنظيم: ميثم ناصرن‍ژاد

b_150_100_16777215_00_images_stories_daftar_yadi_aughiyan_yadi_auoghiyan_(1).jpgb_150_100_16777215_00_images_stories_daftar_yadi_aughiyan_yadi_auoghiyan_(2).jpgb_150_100_16777215_00_images_stories_daftar_yadi_aughiyan_yadi_auoghiyan_(3).jpgb_150_100_16777215_00_images_stories_daftar_yadi_aughiyan_yadi_auoghiyan_(4).jpgb_150_100_16777215_00_images_stories_daftar_yadi_aughiyan_yadi_auoghiyan_(5).jpg

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن