خطر سقوط به لیگ دسته دوم پاس را تهدید می‌کند!

رمضاني دلش براي جيب خودش سوخته، نه پاس!

b_150_100_16777215_00_images_stories_daftar_shanee_farshchi_shanee.JPGعباس شانه‌ای در سال 1333 در همدان متولد شد ولی پس از چند سال به خوزستان رفت اما در آن‌جا بود که پدرش را از دست داد و به همراه خانواده راهی تهران شد و در محله نازی آباد این شهر ساکن شد.

 

وی در سن 15 سالگی توسط حسن حبیبی به تیم جوانان راه‌آهن رفت و پس از آن به تیم نبرد اهواز راه یافت که در هر دو تیم خوش درخشید.

 

شانه‌ای پس از بروز یک مصدومیت شدید از ناحیه سر به همدان بازگشت و پس از حدود 2 سال به تیم اکباتان پیوست و در اولین دیدارش مقابل تیم ملی دانشجویان 5 گل به ثمر رساند.


پس از این شانه‌ای حدود 12 سال در تیم منتخب همدان بازی کرد و پس از آن کفش‌هایش را آویخت و به دلیل توجه به زندگی شخصی و خانوادگی به دنبال مربی‌گری نرفت.


وی چندین سال عنوان‌دار یکی از بهترین مهاجمان همدان بود و نظر بزرگان زیادی را به خود جلب کرد.


از همین رو میزبان وی در "همدان فوتبال" بودیم تا از نظرات کارشناسی وی را پيرامون فوتبال همدان جويا شویم.


چکیده گفتگوی ما را در زیر می‌خوانید:


امروز در فوتبال حرفی برای گفتن نداریم!


فوتبال الان به هیچ کدام از پیشکسوتان نمی‌چسبد زیرا از کیفیت آن بسیار کاسته شده است اما وقتی پاس به همدان آمد بسیار خوشحال شدیم چون پاس یکی از ریشه‌دارترین تیم‌های ایران بود كه بازیکنان زیادی به تیم ملی معرفی کرده‌است.


سال اول حضور پاس در همدان نتیجه بسیار خوبی گرفتیم و به این تیم امیدهای زیادی بستیم اما بالاخره پاس چیزی شد که خواستند!


اولا این تیم را به نیت دیگری به همدان فرستادند و آن را هديه به 8000 شهید والامقام استان همدان کردند اما هم‌اکنون در فوتبال حرفی برای گفتن نداریم!


سرمربی پاس باید دانشمند باشد!


زمانی که آقای اولیایی به همدان آمدند و گفتند که می‌خواهیم از پیشکسوتان استفاده کنیم، به اکثر پیشکسوتان عرض کردم که این‌ها فقط حرف است!


ما مدیران، مربیان و بازیکنان بی‌نظیری در همدان داریم که باید از آنها استفاده شود اما متاسفانه آنها را نمی‌خواهند!


ما برای خود چیزی نمی‌خواهیم اما کسانی اینجا هستند که اگر در پاس دخالت کنند، پاس رو به موفقیت خواهد رفت.


امروز در پاس چیزهایی دیده می‌شود که قابل تفکر است. بیایند و ریشه این مسئله را بیایند که چرا بازی اول پاس بعد ازانتقال به همدان 10 هزار نفر در ورزشگاه 7000 نفری قدس حاضر شد اما امروز تعداد ماموران نیروی انتظامی از تماشاگران بیشتر است؟!


تمام این مسائل به دلیل دروغ گویی به مردم است و باید این را نیز در نظر داشت که مردم ما فهیم‌ترین و باهوش‌ترین مردم دنیا هستند.


چه کسی تا به حال آقای خورشیدی را در سمت سرمربی‌گری دیده است؟! مگر هر کسی می‌تواند سرمربی پاس شود؟! کسی که روی نیمکت پاس می‌نشیند باید دانشمند و مدرس باشد و اگر مربی دلسوز می‌خواهید از درون استان انتخاب کنید تا ببیندید اگر به همدانی میدان بدهند چه موفقیتی کسب خواهد شد!


به خوبی رمضانی را می‌شناسم!


هویت آقای رمضانی مشخص است و همه هم ایشان را می‌شناسند و حتی من به خوبی ایشان را می‌شناسم و این در حالی‌ست که ممکن است ایشان بنده را نشناسند!


آقای رمضانی! چه گلی به سر تیم استقلال خوزستان زدی؟! سابقه شما مشخص و واضح است که چه کسی شما را به این تیم آورد!؟ دو سال است که تیم دست شماست اما در این دو سال برای پاس چه کرده‌اید؟!


چرا بازیکنان با کیفیت را مرخص می‌کنید و بازیکنانی با کیفیت پایین‌تر جایگزین آنان می‌کنید؟! این آقا که می‌گوید بدون پول برای پاس کار می‌کند، دلش برای جیب خودش سوخته نه تیم پاس!


خطر سقوط به لیگ دسته دوم پاس را تهدید می‌کند!


به عنوان یک پیشکسوت فوتبال همدان عنوان می‌کنم که اگر بومی سازی پاس در تمام رده‌ها و در تمام پست‌ها انجام شود، این تیم رو به موفقیت گام برمی‌دارد اما اگر این روند ادامه داشته باشد و هرکس بازیکن بیاورد یا آبدارچی از تهران بیاید، تیم پاس در خطر سقوط به لیگ دسته دوم است!

 

چگونه برخی اجازه می‌دهند که بازیکن قلیان بکشد؟!


فصل پیش پاس به کمک یک سری اتفاقات به play off رسید اما امسال دیگر آن اتفاقات تکرار نخواهد شد زیرا مشکلات عدیده‌ای وجود دارد؛ مثلا چگونه برخی اجازه می‌دهند که بازیکن قلیان بکشد؟!


باید سر تا پای الوندی‌ها را طلا گرفت!


می‌بینیم که چه زحماتی برای الوند کشیده می‌شود و همدانی‌ها به خوبی در این تیم فعالیت می‌کنند.


به نظر من عامل اصلی موفقیت الوند، بومی سازی این تیم است و به عقیده من باید با این روند نتیجه‌گیری‌ها، سر تا پای الوندی‌ها را طلا گرفت!


برخی پاسی‌ها در دادگستری پرونده دارند !


بازیکنان الوند و خانواده‌های آنان شناخته شده هستند و از فیلتر رد شده‌اند و حتی اگر کسی خطایی مرتکب شود همه به وی تذکر لازم را می‌دهند اما برخی پاسی‌ها در دادگستری پرونده دارند!


حال بازيكنان بومي از پاس بهم مي‌خورد!


به برخی بازیکنان بومی این شهر می‌گفتیم که برو در پاس بازی کن اما به سرعت پیشنهاد ما را رد می‌کردند چون حالشان از این تیم به هم خورده بود زیرا در ابتدای ورود پاس به همدان حضور برخی همدانی‌ها در پاس به عنوان سیاهی لشکر بوده است! اگر در اطراف همدان بگردید بازیکنانی با کیفیت‌های بسیار بالا پیدا خواهید کرد.


دیگر فوتبال برایم ارزشی ندارد!


با اینکه در خانواده‌ای کاملا ورزشی زندگی می‌کنم، اما فوتبال دیگر ارزشی برای من ندارد اما کسانی در این شهر هستند که واقعا توانایی بالایی دارند.


کسانی مانند محمد بهگندم در زمان بازی‌گری با پیشنهاد تیم‌های استقلال و پرسپولیس رو به رو شد اما به دلیل علاقه به شهر همدان از این شهر نرفت که واقعا ارزشمند است. شهر ما هم ضعیف است که نمی‌تواند حق خود را بگیرد.


هم پیشکسوتان را از خود رنجاندند و هم تماشاگران را از خود دور کردند!


بچه‌های این نسل باید پیشکسوتان فوتبال را بشناسند و به آنان احترام بگذارند. برخی هم پیشکسوتان را از خود رنجاندند و هم تماشاگران را از خود دور کردند.


عباس شانه‌ای دیگر علاقه‌ای به حضور در استادیوم ندارد از بس در تیم پاس کثافت‌کاری انجام دادند! ما همه چیز را می بینیم و آیا لازم است که برای اثبات حرف‌هایمان مدرک بیاوریم؟!


فوتبال عشق پسران من است!


پسران من از بچگی فوتبال را عاشقانه دنبال می‌کردند در حدی که به جز توپ با چیزی بازی نمی‌کردند. حمید که از بهترین چپ‌پاهای غرب کشور بود و حتی در برهه‌ای بحث رفتن وی به بهمن کرج نیز مطرح شد اما به دلیل مسال شخصی از رفتن به کرج صرف نظر کرد.


وحید هم از بهترین بازیکنان فوتسال همدان است و فصل پیش پیشنهاد رفتن به یک تیم اصفهانی را که رقم خوبی پیشنهاد داده بود را رد کرد تا در تیم شهرش بماند و برای این تیم توپ بزند اما تمام جوانان همدانی نیازمند حمایت و دلگرمی هستند.

 

گفتگو از روزبه كاظمي


 

نظرات   

 
+3 #4 حسین رشیدی 1392-07-21 13:39
واقعا یادش بخیر استادیوم قدس یکجا فریاد میزدن عباس موطلایی امید تیم مایی . کجاس یه نفر بلند بشه از اون هد های معروف شما بزنه
 
 
+2 #3 حسین رشیدی 1392-07-21 13:38
سلام یادش بخیر واقعا یادش بخیر استادیوم قدس یکجا فریاد میزدن عباس مو طلایی امید تیم مایی
 
 
+9 #2 hg,kn 1392-07-19 21:23
در تائید فرمایشات شما؛ با دستمال " كثيف " نميتوان شيشه را پاك كرد
 
 
+20 #1 علی دلشا د 1392-07-19 20:57
سلام اقای شانه ای یاد آن زمان به خیر که بازیکنان بومی همدان باغیرت تیم منتخب را به سطح اول فوتبال ایران رساندند سلام به استوره های فوتبال شهرهمدان اقایان بهگندم الماس ترابیها مرشدلو خانلر سلیمانی اخلاصی گماریان حجتی طلایی جابری وبازیکنان دیگر که بدون چشم داشت مادی سر جلو توپ میگذاشتند راستی دلمان برای ان رقص باتوپ های بهگندم یاشوتهایی که بسان ارپی جی شما واقای عربیان و خانلر بود تنگ شده فوتبال حالا فقط شده بزن زیرش ویک امتیاز بگیر بااین فوتبال دیگه تماشاگر به استادیوم نمیاد خودشان بروند وب اهم بازی کنند با این فوتبال پول و امکانات هم می خان بابا روتانه برم
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن