مدافع بلند قامت الوند:

بازی با پرسپولیس پایانی تلخ برای ما داشت

b_150_100_16777215_00_images_stories_upload_reza_hatami.jpgکمتر فوتبالیستی است که رضا حاتمی را نشناسد. مدافع بلند قامت الوند همدان سال ها در تیم های مختلف عضویت داشت و اوج فوتبال او را باید در تیم هایی نظیر راه آهن تهران، مقاومت تهران، پاس نوین و الوند جستجو کرد.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، خدمت سربازی باعث شد تا رضا حاتمی در شرایطی که می توانست راه آهن تهران را سکوی پرتاب خود برای رسیدن به تیم های مطرح و قدرتمندتر همراهی کند، به ناچار به تیم مقاومت تهران در لیگ دو کشور پیوست و حضور دوساله در این تیم سبب شد تا به آنچه که حقش برای پیوستن به تیم های اول ایران بود، دست نیابد.

 

حاتمی پس از دو سال حضور در مقاومت تهران که آن زمان سرمربی این تیم رحمان احمدی سرمربی کنونی شهرداری یاسوج بود، به پاس نوین همدان پیوست و سپس با تغییر نام این تیم به الوند، دو سال در این تیم همدانی عضویت یافت.

 

شروع فوتبال رضا حاتمی مدافع 28 ساله الوندی ها از رده سنی نوجوانان و زیرنظر مهدی امینی بود. او سپس در رده سنی جوانان به تالاروحدت پیوست و با محمدبهگندم فوتبال خود را تا لیگ دسته سوم کشور دنبال کرد.

 

خیلی ها معتقدند رضا حاتمی یکی از مهره های کلیدی الوند در فصل جاری بود. مشروح گفت وگوی همدان فوتبال با این مدافع بومی تیم الوند را بخوانید:

 

* الوند روح فوتبال همدان را زنده کرد

فعال شدن الوند همدان با تشکیلات مناسب و حمایت های بهرام یدی باعث شد تا این تیم حرکت روبه رشد خوبی را از لیگ دسته دو داشته باشد و با صعود به لیگ دسته یک نشان دادیم که همدانی ها می توانند در عرصه فوتبال هم قدرتنمایی کنند. چند سالی بود که فقط در مقطع لیگ دسته دو شاهد نمایش فوتبال همدان بودیم اما الوند روح فوتبال همدان را باردیگر زنده کرد و با صعود به لیگ دسته یک نگاه همگان را متوجه خود ساخت.

 

* صاحبان الوند مردم هستند

معتقدم صاحبان اصلی تیم الوند مردم فوتبالدوست همدان هستند. قطعا آنها نمی خواهند تیم به لیگ دو برود. آنها بیشتر از ما به شرایط تیم حساس هستند و طبیعی است انتظار این را داشته باشیم که برای حمایت همه جانبه سکوهای ورزشگاه پر شود. صاحبان الوند باید از تیم در تمام شرایط محافظت کنند. ما موفقیت الوند را با تمام توان خود جستجو می کنیم اما در این مسیر دشوار باید دلگرم  تر شویم که این دلگرمی را در سکوهای مملو از تماشاگر دنبال می کنیم.

 

* بازی با پرسپولیس پایانی تلخ برای ما داشت

بازی با پرسپولیس را اصلا موافق نبودم. در آن برهه زمانی فدراسیون به باشگاه اعلام کرد که بین بازی با نفت آبادان در لیگ یک و پرسپولیس در جام حذفی یکی را انتخاب کنیم. اختیار دست تیم ما بود اما تصمیم، تصمیم درستی نبود. به شخصه اعتقاد داشتم که نباید در آن شرایط به مصاف پرسپولیس می رفتیم. به هر حال از همان بازی بود که ناکامی تیم شروع شد و در واقع پایان آن بازی، پایانی تلخ تا به امروز برای ما داشته است.

همه تشنه بازی با پرسپولیس بودند و ای کاش زمان این بازی به تاخیر می افتاد تا این تشنگی سبب می شد چند بازی دیگر در لیگ یک به برتری برسیم. ما در آن زمان صدرنشین لیگ بودیم و باخت نداشتیم. قدرت تیم ما همه را نگران کرده بود اما نتوانستیم این اقتدار را ادامه دهیم. ای کاش دیرتر به مصاف پرسپولیس می رفتیم تا حرارت نتیجه گیری بازیکنان تیم زود فروکش نمی شد!

 

* پشت بهرام یدی را خالی کردند!

آقای یدی خیلی دوست داشت تیم امسال نتیجه بگیرد. اوایل هم بدکار نکردیم و در چهار بازی با 10 امتیاز صدرنشین بودیم. اما یکسری پشت او را خالی کردند و تنهایش گذاشتند. خیلی شهامت می خواهد که مسوولیت سنگین تیمی را قبول کنی که همه نگاه ها به سمت آن است و یک تنه هزینه ها را تقبل کنی!

شرایط به جایی رسید که همه بازیکنان ازجزییات باشگاه هم خبردار شدند. بهرام یدی نباید این چنین زیر بار مشکلات و فشارهای روانی قرار می گرفت. البته دو سه ماه است که مشکلات برطرف شده و همه به دنبال ماندگاری الوند هستیم.

 

* انگیزه صدرا بی نظیر است

قرار است در بازی این هفته مقابل گل گهرسیرجان صدرا بهبهانی درون دروازه بایستد. صدرا در عین جوانی بسیار با انگیزه است. متاسفانه برخی مسایل باعث شد که او به آنچه که حقش بود به طور کامل نرسد. این هفته بازی سرنوشت سازی پیش رو داریم که قطعا صدرا بهبهانی درون دروازه محافظ خوبی خواهد بود. ما با داشتن صدرا نگرانی نداریم و اطمینان دارم او روزگاری یکی از بهترین های ایران خواهد شد. صدرا سال ها تجربه اندوزی کرده و یکی از ارکان موفقیت ما در جهت صعود الوند به لیگ دسته یک کشور بود.

 

* خرمزی به تیم آرامش داد

باید از آقای خرمزی و معماری تشکر ویژه داشته باشم. این دو مربی کاربلد به تیم آرامش داده اند و شرایط خوبی را در این وضعیت حساس در اردوی تیم ایجاد کرده اند. آنها تلاش فراوانی دارند که تیم بهترین نتایج را کسب کند. امیدوارم بتوانیم آنها را سربلند کنیم.

 

* ای کاش رهبری نیرومند در میانه میدان داشتیم

ما بازیکنان میانی خوبی داریم اما ای کاش یک بازیکن مطرح و باتجربه هم در میانه میدان در اختیار تیم بود. بازیکنی که بتواند ضمن بازیسازی مناسب، به لحاظ روانی روی بازیکنان ما کار کند. امسال نیاز بود بازیکنی باشد که به لحاظ روانی در درون زمین روی بازیکنان کار کند که متاسفانه نداشتیم

 

* دوستی ها کمتر بود

امسال دوستی بین بازیکنان کمتر بود و آن وفاق و همدلی را ندیدیم. البته در دیدارهای اخیر شرایط کاملا فرق کرد و همه یک هدف واحد دارند که ماندن تیم در لیگ یک است. همه باید تلاش کنیم که بمانیم.

 

* چهار بازی سرنوشت ساز داریم

ما چهار بازی سرنوشت ساز پیش رو داریم که سرنوشت تیم را خودمان رقم می زنیم. فرصت جبران داریم چرا که بازی های رودررو هم داریم. دو بازی ما خانگی است و شکست دادن گل گهرسیرجان و نیروی زمینی به منزله ماندن در لیگ خواهد بود. مخصوصا گل گهر سیرجان که در بازی رفت به این تیم باختیم و اکنون به دنبال انتقام هستیم.

 

* آرمین باید قدر خودش را بداند

آرمین طلایی منش فوتبالیست خوبی است که می تواند بهتر از این ها بازی کند. حساس بودن بر روی آرمین بواسطه حضور پدرش به عنوان سرمربی تیم باعث شد با استرس بازی کند. سرمربی بودن رضا طلایی منش روی آرمین تاثیر داشت. بازی هایی بود که حضور آرمین جایز نبود اما بازی کرد و ضعیف بود. اما در بازی هایی هم که می توانست وزنه مناسبی برای تیم باشد هم به میدان نیامد.

 

* از کناره ها ضعیف هستیم

امسال هافبک های نفوذی نداشتیم و از جناحین کمتر فرصت موقعیت سازی داشته ایم. این یک ضعف برای تیم بود. البته تغییرات گسترده ای هم به خصوص در خط دفاعی در تیم ایجاد شد که به نظرم زیاد کارساز نشد!

ما سال قبل بهترین خط دفاع لیگ یک لقب گرفتیم اما امسال فشار حریفان آنقدر زیاد بود که به تنهایی نتوانستیم کاری صورت دهیم.

 

* تماشاگران سنگ تمام بگذارند

ما در مردم همدان زندگی می کنیم و همدانی هستیم. انتظار دارم از بچه های کوچه و محله ام گرفته تا سایر محلات به کمک تیم بیایند. پرشدن ورزشگاه باعث ایجاد انگیزه بهتر در بازیکنان می شود. وقتی تشویق و ترغیب صورت بگیرد، بازیکنان با تلاش بیشتری به دنبال گلزنی می روند. از تماشاگران می خواهم سنگ تمام بگذارند.

 

* به امید سلامتی زرین ساعد

هادی زرین ساعد به تازگی دچار سانحه رانندگی شد و مصدوم است. برای او آرزوی سلامتی و بازگشت دوباره در تیم را دارم ضمن اینکه از تلاش کادر فنی تیم به خصوص آقای خرمزی کمال تشکر را دارم. البته باید تشکر ویژه هم از بهرام یدی مدیرعامل باشگاه داشته باشم که همه جوره بازیکنان را مورد حمایت قرار داده است.

 


اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن