هوادار عاشق تیمش را تنها نمی گذارد

مدافع الوند: آمد و رفت ها به خط دفاعی الوند ضربه زد

b_150_100_16777215_00_images_stories_upload_ahmadi.JPGمحمدرضا احمدی مدافع بومی الوند همدان با وجود سن و سالی کمتر از سایر بازیکنان تیمش توانسته به عنوان یکی از مهره های ثابت و قابل اتکای سرمربی تیمش مطرح باشد.


به گزارش "همدان فوتبال" از ابتدای فصل جاری تاکنون هر چند در حق این مدافع توانمند و تیزپای الوندی ها برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی اجحاف شد اما او با صبر و تمرین بیشتر به مزد زحماتش رسید و توانست هم اکنون به عنوان یک بازیکن تاثیرگذار در میدان ظاهر شود. احمدی فوتبالش را از نوجوانی زیر نظر مهدی امینی و باقر جنتی آغاز کرد. او همراه با تیم انصار قهرمان استان شد و در لیگ کشوری هم حضور یافت. سپس با انحلال انصار به تیم شهرداری پیوست و در رده های جوانان، امید و بزرگسال این باشگاه بازی کرد. او در این چند سال با بابک صمدیان همراه با شهرداری و پاس نوین کار کرد و سپس دو فصل تحت هدایت رضا طلایی منش در تیم الوند ماند. البته خدمت مقدس سربازی سبب شد تا وی تصمیم به حضور در تیم نیروی زمینی تهران بگیرد اما صلاح دید که ادامه تحصیل بدهد و همین مساله باعث شد تا در تیم الوند ماندگار شود.

محمدرضا احمدی از قدرت بیان بسیار خوبی برخوردار است و همین فاکتور رفتاری او باعث شد تا گفت وگوی تفصیلی ما به سادگی صورت پذیرد.

 

* بازی با پرسپولیس شاکله تیم را به هم ریخت

نمی خواهم بگویم مقصر چه کسی بود اما واقعا نباید با پرسپولیس در آن مقطع که ما در لیگ دسته یک خوب نتیجه می گرفتیم، بازی می کردیم. پرسپولیس تیم بزرگی است و قطعا نمی شد به راحتی از این تیم عبور کرد. ما بهترین شرایط تیم را فدای بازی احساسی با پرسپولیس کردیم و از همان بازی به بعد شاکله تیم به هم ریخت و افت پیدا کردیم. ای کاش همان روز تصمیم گیری ، حق انتخاب به بازی با صنعت نفت آبادان داده می شد.

 

* آمد و رفت ها به خط دفاعی الوند ضربه زد

در هیچ کجای دنیا شاهد این نبوده ایم که اینقدر خط دفاعی یک تیم دستخوش تغییرات شود. در فصل خیلی در خط دفاعی تغییر داشتیم. خیلی ها رفتن و برخی هم آمدند اما هرگز نتوانستیم شاهد یک خط دفاعی منسجم، هماهنگ و منظم باشیم. مگر می شود یکشبه دفاع یک تیم هماهنگ شود. به هر حال با گذشت زمان این هماهنگی باید شکل بگیرد. رفتن چند مدافع خوب تیم و آمدن سایر مدافعان مثرثمر واقع نشد و تیمی که سال قبل بهترین خط دفاعی لیگ را داشت امسال در بدترین وضعیت قرار گرفت.

 

* بازیکنان خوبی از دست دادیم

جواد رحیمی، رامین خسروی، مهدی فتحی، مصطفی مهدوی کیا، روح الله عبدالهی و سیدجمال معصومی بازیکنانی بودند که نیم فصل از تیم جدا شدند. مهره های خوبی را از دست دادیم که هر یک می توانست نقش مستقیم در موفقیت تیم داشته باشند. اما هر یک بنا به دلایلی رفتند تا سرنوشت تیم اینگونه رقم بخورد.

 

* ای کاش سیدجمال بود!

سیدجمال معصومی یکی از مهره های بسیار کلیدی تیم ما بود. هافبک بازیساز، گلساز و گلزنی که خیلی به تیم ما کمک کرد اما متاسفانه شرایط باعث شد از تیم برود. اگر او را داشتیم قطعا می توانست کمک زیادی به گلزنی تیم داشته باشد. امیدوارم همیشه موفق باشد.

* بازی با گل گهر یعنی انتقام

همه بازیکنان تشنه بازی با گل گهر سیرجان هستند. به خصوص اینکه بازی رفت را بد باختیم. اما این بار نوبت ماست. همه بازیکنان مصمم هستند که از گل گهرسیرجان انتقام بگیرند. ما باید این بازی را ببریم. بردن گل گهر یعنی نزدیک شدن به رده های بالای جدول و امیدواری برای ماندن در لیگ یک.

 

* چشم انتظار هواداران هستیم

از هواداران سپاس ویژه دارم. آنها در سال های اخیر همواره یار و یاور تیم ما بوده اند و نگاه ویژه به تیم داشته اند. به هر حال الوند تیم مردم همدان است و سرآمد فوتبال این شهر محسوب می شود. نیاز است که حمایت کنند. این روزها سخت به وجود آنها نیاز داریم و روز جمعه هم قطعا چشم انتظار هواداران هستیم.

 

* صدرا سد دفاعی قدرتمندی مقابل خود دارد

خوشحالم که این فرصت پیش آمد تا صدرابهبهانی دروازه بان بومی و جوان تیم هم وارد میدان مسابقه شود. او دروازه بان قابلی است و می دانم که در این بازی هم موفق عمل می کند. البته صدرا نباید نگران چیزی باشد چرا که مدافعان تیم مثل سد بزرگی مقابل نفوذ تیم حریف خواهند ایستاد.

 

* قدر بهرام یدی را بدانیم

واقعا باید قدر انسان بزرگواری نظیر بهرام یدی را دانست. وی با هزینه شخصی خود تیمداری می کند که این روزها در فوتبال کشور کار هرکسی نیست. آقای یدی به تنهایی اغلب امور باشگاه را انجام می دهد. منابع مالی تیم را تامین می کند و تاکنون نگذاشته بازیکنی دچار مشکل شود.

 

* میزان قراردادمان کم است اما می سازیم

نمی توانم بگویم که از میزان قرارداد مالی ام راضی هستم اما چه باید کرد، باید بسازیم و در این شرایط کنونی هم به فکر موفقیت الوند باشیم. از نظر مالی راضی نیستم اما امیدوارم در آینده شرایط بهتری برایم رقم بخورد.

 

* گل گهر کار سختی پیش رو دارد

تیم گل گهر که این هفته مقابلش بازی داریم، عملکرد خوبی را در نیم فصل اول داشت و حتی قهرمان نیم فصل شد. این تیم پتانسیل خوبی دارد اما بازیکنانش یا کم تجربه هستند و یا بی تجربه وگرنه جای این تیم بالای جدول بود. اکنون در مقابل این تیم علاوه بر کسب پیروزی باید دنبال مطلوب شدن شرایط تفاضل گل تیم باشیم.

 

 

نظرات   

 
+1 #1 hamed 1392-12-26 17:54
محمد جان ایشالا تو تمام مراحل زنگی موفق باشی :h
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن