کمیته داوران هیات فوتبال دچار سوءمدیریت شده است؛

مشفق سفارش شده است!

b_150_100_16777215_00_images_stories_komaki.jpgیکی از داوران فوتبال همدان با اشاره به مباحث مطرح شده اخیر درخصوص کمیته داوران هیات فوتبال همدان گفت: این کمیته دچار سوءمدیریت شده است!

 

وحید کمکی در گفتگو با خبرنگار "همدان فوتبال"، با بیان اینکه مشکل ما داوران سوءمدیریتی است که کمیته داوران به آن دچار شده و با احدی غرض ورزی نداریم، افزود: وقتی یک فرد برای مدیریت در یک مجموعه انتخاب می شود باید سابقه مدیریتی خوب در کارنامه داشته باشد. هرمز مشفق مسئول کمیته داوران هیات فوتبال همدان نه تنها سابقه درخشانی ندارد بلکه در زمان کوتاهی که در این پست فعالیت داشت عملکرد ناموفقی به منصه ظهور گذاشت.

 

وی با بیان اینکه به اعتقاد من مشفق سفارش شده است، یادآور شد: چندی پیش مشکلات موجود در کمیته داوران را با رسول منعم معاون اداره کل ورزش و جوانان استان همدان درمیان گذاشتم که قول پیگیری داد اما تا امروز خبری نشده است.

 

این داور همدانی خاطرنشان کرد: از همان ابتدای فعالیت مشفق به عملکرد او انتقاد داشتم اما او در یک جلسه با لحن بد به من گفت : "در حد خودت صحبت کن"! او با برخی داوران از جمله من غرض شخصی دارد.

 

کمکی با اشاره به اینکه فدراسیون فوتبال هیچ شناختی روی مشفق ندارد، تاکید کرد: برای دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال حضور فردی چون مشفق که پیگیر امور نیست و با مسائل مربوط به داوری ناشناخته است یک امتیاز خوب محسوب می شود چراکه برای این دپارتمان مشکلی ایجاد نمی کند و بی سر و صداست!

 

وی ادامه داد: فرج الله یثربی و امید مصداقی در زمان فعالیت خود در این کمیته لطف نمی کردند بلکه به شرح وظایف خود عمل می کردند. بهتر است مشفق از تجربیات این افراد بهره بگیرد. یثربی همیشه برای اینکه همدان در لیگ های سطح بالا نماینده داشته باشد تلاش می کرد.

 

وی در ادامه با اشاره به حضور برادران حیدری در لیگ های سطح بالا چون لیگ برتر باشگاه های کشور اظهار کرد: درخشش امروز برادران حیدری ماحصل تلاش مشفق نیست بلکه بیژن و پیام حیدری نتیجه زحمات خود و البته تلاش های دوران یثربی را گرفته اند.

 

کمکی اضافه کرد: این کمیته مشکل قانونی دارد. مشفق همدانی نیست و وقتی در همدان حضور نداشته باشد نظارتی بر روی کلاس ها و امر استعدادیابی صورت نمی گیرد.

 

این داور گفت: مشفق تنها ادعا می کند که کلاس ارتقای داوری برگزار کرده است. حتی آقایان گفتند از داوران تقدیر کردند، تقدیری که هیچکدام از داوران در آن حضور نداشتند!

 

وی بیان کرد: عیوقیان رئیس هیات فوتبال در ابتدای فعالیت مشفق در ظاهر از داوران مشورت می گرفت اما امروز استبداد رأی کرده و درخصوص مسائل داوری که با او صحبت می کنیم در جواب می گوید تصمیم گیرنده درخصوص فوتبال همدان فقط من هستم!

 

کمکی در پایان با بیان اینکه مسئولان از روی دلسوزی مشکلات داوری در فوتبال همدان را حل کنند، اعلام کرد: زمان یثربی داوران اتحاد داشتند اما امروز دچار چنددستگی شده ایم. در فضای مجازی این واقعیت به خوبی ثابت شده است. مشفق چنددستگی ایجاد کرده و حکومت می کند!

 

نظرات   

 
+1 #4 مهمان 1393-11-28 22:44
شنیدم می خوای تازه در تاریخ 15 اسفندماه توی کلاس ارتقا شرکت کنی درجه 1 بگیری ببینیم چند مرده حلاجی اصن میتونی تستوپاس کنی . برا اولین بار توی عمر داوریت
 
 
+4 #3 مهمان 1393-11-12 00:25
این داوره من چرا تا حالا ندیدمش . کجا قضاوت کردی تو ؟ دینگله کهریز حتما. پسر تو برو دماغتو بکش بالا . چند تا بازی لیگ استان قضاوت کردی . بابا تو کجا حسین کجا یه دنیا فاصله هست . برو یکم از اون یاد بگیر با تلاش لیگ 2 هم پرچم زد لیاقتش بالاتر از این حرفهارم هست . تو لیگ محلات هم لیاقت نداری داور چهارم واستی.
 
 
+4 #2 بی نام 1393-11-02 00:28
1. یکی میره اعتراض که چیزی بارش باشه که شما به قول مهمان سه بار تو تست بدنی اونم درجه 3 افتادی.
2. تو همونی که با کفش ولت کاپ بیرون می اومدی داوری وقتی یه آفساید میزدی داور وسط تاییدت می کرد تا سه روز خواب وخوراک نداشتی از سر ذوق
3. نام های یثربی ، مصداقی و مشفق بردن برای تو خیلی خیلی بزرگه که بخوای اظهار نظر کنی
در کل این حرف ها برای تو خیلی خیلی بزرگه کوچولو
 
 
+4 #1 مهمان 1393-10-17 08:09
آخه پسر خوب خودت که آبروی هرچی داور بردی بعد از رئیست اشکال می گیری داوری که 3 بار تست کوپر نتونه بده باید بره غاز بچرونه نه داوری کنه .....
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن