هزینه چهار میلیارد و 720 میلیون تومانی پاس

b_150_100_16777215_00_images_stories_daftar_yadi_aughiyan_yadi_auoghiyan_(5).jpgپاس این هفته بازی بزرگ هفته که به دیدار 6 امتیازی هفته بیست و یکم لیگ یک فوتبال ایران معروف شده بود را با یک برد ناپلئونی پشت سر گذاشت تا همین برتری سکوی پرتاب نماینده همدان به رده سوم جدول باشد.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، شاگردان "داوود مهابادی" حالا چشم امید به هفته آخر دوخته‌اند. از سویی هواداران این هفته باید چشم‌ها را قرض استادیوم قدس همدان داده و گوش‌هایشان منتظر دریافت اخبار خوب از شهرهای مشهد و رفسنجان باشد. پاس باید این هفته برابر فولاد یزد آخرین بازی خود در لیگ یک را تجربه کند و از آن سو منتظر بازی‌های همزمان مس رفسنجان با پارسه تهران و سیاه‌جامگان مشهد با داماش گیلان باشد.

 

برتری یک گله برابر پارسه تهران، رقابت هفته پایانی با فولاد یزد، رقم قرارداد بازیکنان و اعضای کادرفنی و مبلغ پرداختی بدهی سال‌های گذشته بهانه‌ای شد تا با "بهرام یدی" مدیرعامل سختکوش این فصل پاس همدان پای یک گفت و گو بنشینیم.


گفت و گویی که خواندن آن خالی از لطف نخواهد بود:


پاس بازی حساس هفته را به سود خود به پایان برد. فکر می‌کردید پارسه در زمین خود امتیازات کامل را از دست بدهد؟

این بازی حساسیت‌های بالایی داشت و دو تیم به خوبی به این مساله واقف بودند که دست آخر این بازی باید یک برنده داشته باشد و تساوی دردی از دردهای دو تیم دوا نمی‌کند! بر همین اساس اعضای کادرفنی با شناخت کامل از حریف تیم را ارنج کرده و خوشحالم رقابتی را پیروز شدیم که به رقابت 6 امتیازی هفته معروف بود.

 

قبول دارید پارسه عملکرد بهتری داشت؟

این فصل اولین رقابتی بود که پاس همدان با دیدی نتیجه‌گرا گام به زمین بازی گذاشت. اگر قرار به دادن امتیاز به تیمی بود که عملکرد بهتری به نمایش گذاشت قطع به یقین آن تیم، پارسه تهران بود چراکه آن‌ها بهتر بودند و به ویژه در نیمه دوم بازی به مراتب بهتری از ما به منصه ظهور گذاشتند.

 

بی تردید رمز موفقیت پاس در این بازی عملکرد خوب خط دفاع در برابر بهترین خط حمله لیگ یک بود. در این باره چه نظری دارید؟

ما این هفته برابر تیمی به میدان رفتیم که بیشترین تعداد گل زده را در اختیار دارد. از سویی پاس نیز بهترین خط دفاع لیگ یک را داراست و این بازی نشان داد که در شرایط حساس تیمی موفق است که ابتدا گل دریافت نکند و در وهله دوم به فکر بازکردن دروازه رقیب باشد.

 

مردم همدان چقدر به صعود پاس امیدوار باشند؟

شاید خوش‌بین‌ترین هوادار پاس هم فکر نمی‌کرد که راهیان در آبادان نفت را مغلوب کند. فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است و ما این هفته امیدواریم تا رقبا لغزش کنند. قطع به یقین پارسه امیدوارانه گام به رقابت با مس می‌گذارد تا حداقل ما با برتری برابر فولاد یزد آن هم با اختلاف خوب راهی پلی‌آف شویم. با قاطعیت تاکید می‌کنم ما یکی از پاک‌ترین تیم‌های لیگ یک بوده‌ایم و امیدوارم خداوند به سبب همین نیت خوب تیم ما، به خواست دل مردم همدان و دلسوزان پاس جواب مثبت داده و تیم پاس راهی لیگ برتر شود. حق ما این فصل در خیلی از بازی‌ها خورده شد اما ما به بازی آخر خیلی امید داریم.

 

به نظر می‌آید هنوز هم از داوری ها گلایه دارید!

امسال امتیازات زیادی از پاس گرفته شد. در بازی با راهیان کرمانشاه و نفت آبادان دو گل سالم ما را نادیده گرفتند و در خیلی از بازی‌ها پنالتی‌های مسلمی که روی بازیکنان ما رخ داده بود را اعلام نکردند. امروز تیم ما باید با اختلاف پنج امتیاز صدرنشین گروه دوم بود!

از مسائل فنی که بگذریم درخصوص حمایت‌های خوب مالی در این فصل حواشی زیادی پیرامون پاس وجود دارد!

نکته‌ای که از همان ابتدای فصل به آن تاکید داشته و دارم مدیریت در هزینه‌هاست. از ابتدا تمام پرداختی‌ها کنترل شده و امروز با سند و مدرک درخصوص هرآنچه دریافت شده و هر مبلغی که هزینه کرده‌ایم پاسخگو خواهم بود. تا به امروز برای تیم بزرگسالان دو میلیارد و 750 میلیون تومان هزینه شده که از این مبلغ یک میلیارد و 800 میلیون به مطالبات بازیکنان و اعضای کادرفنی اختصاص داده شده و الباقی صرف هزینه‌های جاری نظیر ایاب و ذهاب، هتل و ... شده است.

 

گویا بازیکنان 58 درصد از مطالبات خود را دریافت کرده‌اند؟

بله. بازیکنان تا به امروز 58 درصد از مطالبات خود را دریافت کرده‌اند. البته تلاش می‌کنیم اگر بازیکنی در پایان فصل قصد جدایی از تیم را داشت با او تسویه کنیم تا برای سال‌های آتی بدهی‌ها گریبان‌گیر تیم نشود.

 

درمجموع امسال باشگاه پاس چه مبلغی هزینه کرده است؟

تا به امروز چهار میلیارد و 720 میلیون تومان به باشگاه تزریق شده که 86 میلیون تومان صرف تیم بانوان، 120 میلیون تومان صرف تیم‌های پایه، 280 میلیون تومان حقوق و بیمه کارکنان و پرسنل و 240 میلیون تومان نیز صرف هزینه‌های جاری نظیر تعمیرات شده است. نکته مهمی که باید به آن اشاره کرد اینکه امسال با 85 نفر از طلبکاران بطور کامل تسویه کرده‌ایم که بیشتر این بدهی‌ها مربوط به بازیکنان خارجی سال‌های گذشته تیم نظیر ساشا و اکمل بوده است. مهمتر اینکه با مذاکراتی که با طلبکاران انجام دادیم رقم بدهی‌ها را از چهار میلیارد و 500 میلیون تومان به یک میلبارد و 300 میلیون کاهش دادیم.

 

گفتگو از حامد صیفی


نظرات   

 
+5 #4 User 1394-02-12 09:35
چرا کامنهت رو برمیدارین؟ بزارین مردم نظراتشون رو بگن قضاوتبش با خود مردم
 
 
+7 #3 هوادار 1394-02-10 15:04
این همه پول که من مطمئنم مبلغش خیلی بیشتر از اینه شد سوم!! بیچاره رمضانی با دو میلیارد تیم رو برد پلی آف ، پلی آف اول هم برد تو پلی آف دوم هم به گواه همه داورها با ناداوری حذف شد ، شما که میخواستین سوم بشین چند تا بچه همدان بازی میدادین هفتم میشدین فرقی هم برای هوادار نداره سوم و هفتم جدول
 
 
+13 #2 مهدی.همدان 1394-02-07 00:35
هر سال همینه.بازی های حساس رو امتیاز دادیم
دروازبانمون زحمت کشیده و گل های مفتی خورده که کسی هم شک نکنه
من خواستم به طور افتخاری درباشگاه پاس کار کنم که آقای یدی قبول نکردند.من میتونستم به نوبه خودم مثمر ثمر باشم که نذاشتن .الان نباید انقد استرس داشتیم :sigh:
 
 
+11 #1 Hamid 1394-02-06 09:27
آقاي يدي واقعا امسال بهترين امكانات در اختيار شما بود شما تا لي تَر ميكرديد بيچاره نيكبخت ١ميليارد ميريخت به حساب باشگاه .با اين وضعيت اگر تيم نره ليگ برتر يعني شما به گفته ي خودتون اين ٥ميليارد رو پاره كردي و دور ريختي پس نبايد بيايم بگيم امسال خيلي عالي كار كرديد .با اين همه حمايت باز هم كار به اما و اگر كشيد
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن