هافبک شهرداری همدان: عجله ای برای انتخاب تیم ندارم

b_150_100_16777215_00_images_pasharda_17.jpgهافبک طراح و گلزن فصل قبل شهرداری همدان گفت: عجله ای برای انتخاب تیم ندارم و قطعا بهترین پیشنهاد را می پذیرم.

به گزارش همدان فوتبال، میثم زمانی اظهار کرد: فصل قبل شروع خوبی همراه با شهرداری همدان در لیگ 2 داشتم اما با بدشانسی مصدوم شدم و چندین هفته از مسابقات دور شدم با این حال پس از بهبودی توانستم بازهم شرایط آرمانی خود را به دست آورم هر چند در نهایت نتوانستیم به لیگ یک صعود کنیم.

وی اضافه کرد: همه اعضای تیم برای صعود شهرداری به لیگ یک تلاش خود را داشتند اما این مهم تحقق پیدا نکرد منتهی ثابت کردیم که بومی های فوتبال همدان بیش از این شایسته پیشرفت هستند.

زمانی که سابقه حضور با الوند همدان در لیگ یک را در کارنامه دارد، خاطرنشان کرد: حالا هم بازیکنان شهرداری هم اغلب پیشنهادهای خوبی دارند و این حق آنها است. من نیز چند پیشنهاد دارم که البته عجله ای برای انتخاب تیم فصل آینده خود ندارم.

وی افزود: دوست دارم در تیمی بازی کنم که زمینه پیشرفت بیشتر را داشته باشد. فصل قبل خاطرات خوبی با تیم شهرداری داشتم و همه اعضای تیم یکدل بودند اما به هر حال برخی مسایل باعث شد تیم نتواند لیگ یکی شود.

این هافبک تکنیکی شهرداری خاطرنشان کرد: برای فصل آینده نیز در حال بررسی پیشنهادهای ارایه شده هستم و می خواهم بهترین انتخاب را داشته باشم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن