شهرداری همدان به دنبال حفظ شالکه تیم و حضور قدرتمند در مسابقات

b_150_100_16777215_00_images_photo_2017-07-02_21-04-20.jpg سرپرست تیم دسته دومی شهرداری همدان گفت: سیاست باشگاه شهرداری این است که با حفظ شالکه تیم موفق سال قبل اقتداری که این تیم کسب کرده را تداوم ببخشد.

به گزارش همدان فوتبال، فرشید گل محمدی در جمع خبرنگاران ورزشی اظهار کرد: با تدبیری که هیأت مدیره باشگاه و پیگیری و حمایت‌های شخص شهردار همدان در ارتباط با تیم شهرداری صورت گرفت با ابقای هادی گل‌محمدی در سمت سرمربیگری تیم کار ناتمام صعود به لیگ دسته یک قطعاً با قدرت بیشتری پیگیری خواهد شد.

وی افزود: افتخار باشگاه شهرداری همدان در طول سال‌های اخیر این بوده که یکی از معدود تیم‌های فوتبال ایران بوده که با کادر فنی و سرپرستی 100 درصد بومی وارد مسابقات شده و موفقیت‌های خوبی هم به دست آورده است.

مدیر رسانه‌ای تیم دسته دومی شهرداری همدان خاطرنشان کرد: سیاست باشگاه شهرداری این است که با حفظ شالکه تیم موفق سال قبل اقتداری که این تیم کسب کرده را تداوم ببخشد.

گل‌محمدی با بیان اینکه چند بازیکن تأثیرگذار سال گذشته از ما جدا شدند افزود: موفقیت شهرداری در سال گذشته که تا یک قدمی صعود پیش رفت باعث شد تا تیم‌های لیگ برتر و دسته اولی چند بازیکن را زیر ذره‌بین قرار بدهند و در نهایت با عقد قرارداد رسماً از تیم شهرداری جدا شدند.

وی با اشاره به اینکه تمرینات و تست‌گیری رسمی تیم از امروز شنبه 10 تیر با قدرت آغاز خواهد شد یادآور شد: با برنامه‌ریزی انجام شده طی دو روز از بازیکنانی که شرایط جسمی و فنی مطلوبی دارند تست‌گیری می‌شود.

سرپرست تیم دسته دومی شهرداری همدان گفت: بعد از اتمام تست‌گیری از روز دوشنبه با اضافه شدن بازیکنان سال گذشته تمرینات رسمی تیم زیر نظر کادرفنی پیگیری خواهد شد تا هر چه زودتر به ترکیب ایده‌آل با شرایط مطلوب برای حضوری پرقدرت در آماده شویم.

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان به حضور در تست طی روزهای شنبه و یکشنبه 10 و11 تیر ماه از ساعت 18 با لباس ورزشی مناسب، کفش استوک و بیمه ورزشی سال 96 به محل باشگاه شهرداری واقع در خیابان مهدیه، خیابان شهید بهنامجو مراجعه کنند.

گل‌محمدی افزود: در حال حاضر هادی گلمحمدی (سرمربی)، رضا کیانی(مربی دروازه‌بانان)، محمدرضا مقدادی (مربی بدنساز) و محمود کرمی (مدیرفنی) در کنار تیم حضور دارند و مراحل تست‌گیری را با وسواس خاصی پیگیری کرده و تا پایان هفته یک مربی بومی دیگر به این جمع اضافه خواهد شد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن