عده ای تحمل جریان پاک پاس را ندارند/ ناز بازیکن را نمی خریم!

b_150_100_16777215_00_images_photo_2017-07-10_15-50-57.jpgسرپرست تیم پاس همدان با ابراز تاسف از برخی نظرها پیرامون شرایط تسویه مالی طلبکاران و نیز جذب بازیکنان جدید گفت: عده ای تحمل جریان پاک پاس که برپایه پاکی، عدالت و تقوا استوار است را ندارند.

به گزارش همدان فوتبال، محمدرضا آرتیمانی اظهار کرد: حضور مدیرعامل متدین، با تقوا، با اخلاق و در عین حال فوتبالی برای عده ای قابل هضم نیست و ترس آنها برملا شدن برخی مسایل است!

 وی اضافه کرد: ما توجهی به حاشیه سازی ها نداریم چرا که در فوتبال طبیعی است مخصوصا برای تیم هایی که تلاش بیشتری دارند و هدف آنها خدمت خالصانه و بدون هیچ گونه چشمداشت مادی به فوتبال است.

آرتیمانی با اشاره به تحسین مسئولان اجرایی استان مبنی بر کاهش بدهی های مالی پاس طبق رایزنی های مستمر صورت گرفته از سوی مدیرعامل باشگاه در جلب رضایت شاکیان گفت: رقم قابل توجهی از بدهی ها با حداقل پیشنهادهای مالی تسویه شده است. از آنجا که سیاست باشگاه تاکید بر شفافیت دارد، برای آگاهی عموم نسبت به اطلاع رسانی آن اقدام می کنیم حالا عده ای هم این موضوع را بوق و کرنا عنوان کنند خب چه اشکالی دارد و این حق مخاطبان فوتبالدوست است که از جزییات و تلاش های صورت گرفته با خبر باشند.

 وی اظهار کرد: ما چیزی برای پنهان کاری نداریم و همین مساله موجب نزدیک شدن هواداران با امور باشگاه شده است. به هر حال حق طبیعی آنها است که از مسایل باشگاه خود مطلع شوند حالا چرا برخی تلاش می کنند تا این تلاش ها را معکوس جلوه دهند، باید به وجدان خود توجه کنند ضمن اینکه قضاوت را به هواداران می سپاریم چرا که آنها به خوبی در مقابل حاشیه ها موضع گیری لازم را خواهند داشت و نیازی نیست ما درگیر این مسایل شویم.

وی در ادامه با اشاره به اظهارنظرهای خام در خریدهای فصل جاری پاس و اینکه نادیده گرفتن نیروهای بومی عنوان شده، گفت: فوتبال مرز نمی شناسد و شاهد هستیم که تیم های فوتبال کشور با نفراتی عمدتا غیر بومی فعالیت دارند. کدامیک از تیم های مطلقا بومی موفقیت را به نتیجه مثمرثمر رسانده؟ ادعا می کنیم خوزستان مهد فوتبال ایران است. از تیم های لیگ برتری گرفته تا لیگ دسته دومی، کدامیک اکثریت بومی را جذب کرده است؟

 آرتیمانی با اشاره به اینکه آنهایی که ادعای بومی گرایی دارند، در دایره تفکر حرفه ای نیستند، گفت: آیا میلاد داوودی و برادران کاشفی که جزو خریدهای اولیه پاس هستند، بومی محسوب نمی شوند. ظرف روزهای آتی نیز قرارداد شهرام کوثری و تیمور شکری دو بازیکن پرتلاش بومی را تمدید می کنیم.

وی افزود: عده ای از بومی ها هم دیروز در بازی دوستاناس و گل گهرسیرجان به میدان رفتند. برخی نیز با لباس از روی سکوها نظاره گر شدند. با همه بومی ها صحبت شده و رقم پیشنهادی نیز داده شده و حتی به باشگاه نیز دعوت شده اند اما تاکید می کنم که ناز بازیکن را نمی خریم! درهای پاس بروی همه باز است اما با درک شرایط مالی تیم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن