یکی از کارنامه‌دارترین مربیان را برای پاس آوردیم/ ۸ زمین چمن مصنوعی در سطح استان احداث می‌شود

b_150_100_16777215_00_images_0xf44b65981bf2d5fe_0.jpgرئیس هیئت فوتبال استان همدان با بیان این که یکی از کارنامه‌دارترین مربیان کشور برای تیم پاس انتخاب شد گفت: طبق قول مدیرکل ورزش و جوانان سال آینده ۸ زمین چمن مصنوعی در سطح استان احداث می‌شود.
عباس صوفی در نشست خبری خود با خبرنگاران ورزشی با اشاره به انصراف از نامزدی ریاست فدراسیون فوتبال اظهار داشت: اگر انتخابات سال گذشته برگزار می‌شد و به دلیل ایراد فیفا به تعویق نمی‌افتاد با قدرت تا پایان انتخابات حضور پیدا می‌کردم.
وی افزود: در آن زمان 2 سال تا پایان دوره شرداری‌ام باقیمانده بود، اما در حال حاضر با توجه به این که 6 ماه تا پایان دوره 4 ساله شهرداری‌ام باقیمانده اگر برای شرکت در انتخابات استعفا می‌دادم فرصتی برای انتخاب شهردار جدید نبود و شهرداری ضرر می‌کرد.
رئیس هیئت فوتبال همدان با بیان این که پایان دوره 4 ساله ریاستم بر هیئت فوتبال نزدیک است گفت: ثبت نام از نامزدهای مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال از امروز آغاز می‌شود و مجمع انتخاباتی نیز به احتمال زیاد اواسط اسفند برگزار خواهد شد.
رئیس هیئت فوتبال استان همدان با اشاره به این که باشگاه پاس همدان باید داری ساختار شود عنوان کرد: مدیرکل ورزش و جوانان استان به دنبال انتخاب هیئت مدیره و ساختارمند کردن باشگاه پاس است.
صوفی با بیان این که همه باید کمک کنیم تا مشکلات تیم پاس مرتفع شود، تأکید کرد: با اتحاد همدلی و پرهیز از ایجاد حاشیه باید آرامش را به پاس تزریق کرد تا این تیم بزرگ دوباره به روزهای اوج خود بازگردد.
وی با اشاره به این که از نظر معنوی پاس متعلق به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان است تصریح کرد: با توجه مشکلات اقتصادی موجود دولت برای کمک به ورزش حرفه‌ای محدودیت دارد و باید برای حل مشکلات مالی تیم پاس یک ساختار منسجم ایجاد کرد.
رئیس هیئت فوتبال استان همدان با اشاره به اتفاقات فصل گذشته تیم پاس و بازماندن از صعود در آخرین لحظه اظهار داشت: همه مسئولان تأکید داشتند از یک مربی با تجربه در این فصل در راس کادرفنی تیم پاس استفاده شود و به همین دلیل مهدی پاشازاده یکی از بهترین مربیان لیگ‌های کشور با سابقه 4 صعود به دسته‌ بالاتر به عنوان سرمربی تیم پاس انتخاب شد.
بیشتر بخوانید
توفیقی اجباری برای پاس همدان همزمان با فعالیتی غیرقانونی در باشگاه
تیموری: دلیل بردها و گل نخوردن تراکتور از روی نیمکت شروع می‌شود/ بازی با پاس همدان آسان نیست
سیاست دوپهلوی گزینه سرمربی‌گری پاس همدان
صوفی با اشاره به این که شیوع کرونا بر برگزاری مسابقات فوتبال در سطح استان تأثیر گذاشت گفت: با اینحال در این ایام که مسابقات استانی تعطیل بود مجوز برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری را گرفتیم و چند دوره آموزشی برگزار کردیم.
وی با تأکید بر توسعه زیرساخت‌های فوتبالی در سطح استان به منظور پیشرفت فوتبال همدان عنوان کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان به ما قول دادند سال آینده 8 زمین فوتبال مصنوعی در سطح استان احداث شود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن