اعلام آمادگی بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در تیم پاس

 b_150_100_16777215_00_images_82450729-71454972.jpgمدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه فوتبال ورزش پرهزینه‌ای است و بخش دولتی نمی‌تواند این هزینه‌ها را تامین کند، گفت: دو گروه برای سرمایه‌گذاری در تیم پاس اعلام آمادگی کردند.
حمید سیفی اظهار کرد: دو گروه از بخش خصوصی اعلام آمادگی کردند تا برای سرمایه‌گذاری در تیم پاس ورود کنند و برند پاس را در همدان نگهدارند.
وی با بیان اینکه هر دو این گروه‌ها در استان همدان قرار دارند، تصریح کرد: فوتبال ورزش پرهزینه‌ای است و بخش دولتی واقعاً نمی‌تواند پاسخگو باشد اما بخش خصوصی درآمد بالایی دارد و می‌تواند از برند پاس هم درآمدزایی کند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان ادامه داد: اوایل برخی افراد قبول نمی‌کردند که پاس به بخش خصوصی واگذار شود اما باید این فرصت به بخش خصوصی داد شود چراکه پاس یک تیم مطرح است.
وی در رابطه با استعفای امیرعظیمی، مدیرعامل باشگاه پاس، مطرح کرد: مسائلی وجود داشت که فقط سبب دلخوری مدیرعامل تیم شده بود اما برخی افراد که داخل جلسات حضور دارند فرهنگ جلسه را نمی‌دانند، خود و قلمشان را می‌فروشند و تیم را به حاشیه می‌برند.
سیفی با بیان اینکه آدم به حال این افراد تاسف می خورد، ادامه داد: من در رابطه با این مسائل سکوت می‌کنم تا اخلاق و ورزش این استان حفظ شود.
وی در رابطه با وضعیت فنی تیم پاس نیز توضیح داد: با تغییر مربیان، تیم پاس تغییر و تحولاتی داشته و کادر جدید، چیدمان را تغییر دادند، توانستند تیم را مدیریت و دو برد داشته باشند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: همدان یک استان ورزشی است و مردم این استان ادبیات ورزش را می‌دانند و درک می‌کنند، برد و باخت فلسفه ورزش است.
انتهای پیام

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن