ساختارسازی تیم فوتبال پاس همدان نویدبخش توسعه همه‌جانبه ورزش استان است

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_logopas1400.jpgمدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: ساختارسازی تیم فوتبال پاس همدان نویدبخش توسعه همه‌جانبه ورزش استان است.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از برنا، حمید سیفی در بازدید از تمرین تیم فوتبال دسته دومی دختران هیئت فوتبال استان همدان ضمن تبریک سال و ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: هیئت فوتبال یکی از هیئت‌های پرتلاش و توانمند استان همدان در سطح کشور است که همواره برای ارتقاء جایگاه فوتبال استان و کشور تلاش می‌کنند.
وی با اشاره به‌ضرورت توسعه متوازن ورزش و زیرساخت‌های ورزشی بین بانوان و آقایان، گفت: جایگاه واقعی بانوان و دختران در ورزش باید حفظ شود چراکه بانوان و دختران ما به‌عنوان نیمی از جمعیت اثرگذار کشور نیازمند روحیه‌ای شاداب و سالم هستند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه عدالت جنسیتی در ورزش استان اولویت است، گفت: همچنان که اطلاع دارید خوشبختانه طی سال گذشته و روزهای ابتدایی سال جدید اتفاقات خوبی برای ورزش استان خصوصاً در حوزه بانوان رخ‌داده است.
وی با اشاره به مدال‌آوری دختران هندبالیست، تنیس‌روی‌میز، قایقرانی، کوراش و غیره، گفت: لازمه توسعه مدال‌آوری بانوان در سطوح ملی و فراملی گسترش همه‌جانبه فعالیت‌های ورزش همگانی در بین بانوان است.
وی با اشاره به ریل‌گذاری صحیح برای تداوم فعالیت تیم پاس همدان در استان همدان پس از گذشت 15 سال با حمایت سرمایه‌گذار بخش خصوصی، اظهار کرد: انتظار می‌رود با کسب توفیقات روزافزون تیم پاس و همچنین رشته‌های مختلف ورزشی در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد رونق همه‌جانبه در ورزش استان باشیم چراکه اقدامات زیرساختی بسیار خوبی در تیم پاس در حال انجام است.
در ادامه عباس صوفی، رئیس هیئت فوتبال استان همدان، اظهار کرد: سیاست دستگاه ورزش استان همدان حمایت و تقویت ورزش بانوان در رشته‌های مختلف است.
وی با بیان اینکه هیئت فوتبال در راستای عمل به وظایف خود دررابطه‌با حمایت از تیم‌های فوتبال هرآنچه در توان داشته باشد بکار می‌گیرد، گفت: امیدواریم با ریل‌گذاری ایجاد شده در فوتبال استان شاهد رونق بیش‌ازپیش ورزش بانوان باشیم همچنان که طی یک سال و نیم گذشته با حمایت مدیرکل ورزش و جوانان استان شاهد این مهم بوده‌ایم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن