سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان:

به حمایت مجموعه مدیریتی استان همدان نیاز داریم/ اهل گلایه کردن نیستم

b_150_100_16777215_00_images_stories_ahmad-jamshidian-1904.jpgسرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: برای ادامه روند موفقیت به حمایت‌های مجموعه مدیریتی استان همدان نیاز داریم.
احمد جمشیدیان در گفتگو با "همدان فوتبال"، با اشاره به پیروزی هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال کشور برابر چوکا تالش اظهار داشت: می‌دانستیم دیدار سخت و سنگینی برابر تیم خوب چوکا تالش داریم و در نیمه اول نیز نتوانستیم به خواسته‌های فنی خود دست پیدا کنیم.
وی افزود: در نیمه دوم در دو فرصت تعویض ۴ تغییر انجام دادیم تا بتوانیم روند بازی را تغییر دهیم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به شرایط نیمه دوم گفت: با تعویض‌هایی که انجام شد بازی بسیار زیباتر و بهتری را به نمایش گذاشتیم و در خلق موقعیت و فوتبال مالکانه موفق عمل کردیم.
جمشیدیان خاطرنشان کرد: از این بابت خوشحال هستم که سجاد طجرلو موفق به زدن ۲ گل شد و فشار چند هفته اخیر از روی این بازیکن برداشته شد همچنین مسعود رمضانی دیگر بازیکن ما هم نسبت به چند هفته اخیر رشد خوبی داشته و در این دیدار ۲ پاس گل داد.
وی با اشاره به تیم فوتبال چوکا تالش بیان کرد: به حسن اشجاری سرمربی تیم فوتبال چوکا خسته نباشید می گویم تیم خوبی دارند و در لحظاتی از بازی واقعا ما را اذیت کردند به طور قطع این تیم نیز هفته هفته بهتر خواهد شد.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: در مجموع از عملکرد شاگردانم رضایت دارم و مستحق کسب این پیروزی خانگی بودیم، خوشحالم که همچنان در خانه روند پیروزی‌هایمان ادامه پیدا کرد.
جمشیدیان با اشاره به لزوم حمایت از تیم فوتبال شهرداری همدان در مقطع کنونی گفت: انتظار داریم امروز مجموعه مدیریتی استان در کنار ما باشند ما به حمایت‌های معنوی آنها نیز داریم حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و سایر مدیران در تمرینات و مسابقات برای ما بسیار دلگرم کننده است.
وی افزود: اهل گلایه کردن نیستم اما تا به امروز که هفته هشتم را پشت‌سر گذاشتیم کادرفنی، اجرایی و تعدادی از بازیکنانم ریالی دریافتی نداشته‌اند و تا جایی که بتوانیم این روند را ادامه می‌دهیم اما بنده همیشه در هر شرایطی پشت بازیکنانم هستم و امیدواریم با تلاش مدیران شهرداری این شرایط نیز بهبود پیدا کند.

سعید ایل خانی مهوار

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن