برای یک امتیاز باید تا پای جان بجنگیم؛

شرایط بحرانی شهرداری همدان از زبان احمد جمشیدیان

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_JAMSHIDI.jpgاحمد جمشیدیان، سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان، از شرایط بسیار سخت نماینده این استان در لیگ دسته اول گفت.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ورزش سه، شهرداری همدان تا اینجای لیگ یک با هجده امتیاز در رده نهم قرار گرفته اما شرایط سختی را تجربه می‌کند. احمد جمشیدیان با اشاره به شروع مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور بعد از وقفه یک ماهه گفت:اکثر تیم‌هایی که شکل و ساختار مناسبی داشتند به خوبی از این فرصت ارزشمند برای تقویت نقاط ضعف خود استفاده کردند. ما متأسفانه شرایط بسیار سختی را در این مدت پشت‌سر گذاشتیم و گویا کسی نگران وضعیت موجود تیم نیست.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه از آغاز مسابقات فقط هفته به هفته جلو رفتیم و نگاه رو به جلویی نداشتیم، گفت: در مدت تعطیلات تنها ۳ بازی دوستانه با تیم‌های لیگ استان برگزار کردیم. ۴ بازیکن به قطعیت از ما تا به امروز جدا شده‌اند و شاید این نفرات افزایش نیز پیدا کنند به طوری که ما در بازی جام حذفی در مجموع ۱۱ بازیکن در اختیار داشتیم و  ۷ بازیکن هم از رده‌های باشگاه بودند.
وی با اشاره به شاکله اصلی تیم بیان کرد: در حال حاضر تنها ۵ بازیکن غیربومی در اختیار داریم و شاکله ما بیش از پیش بومی شده است. تیمی که ما آماده رقابت‌ها کرده بودیم به راحتی می‌توانست در جمع مدعیان قرار بگیرد اما رفته رفته عملکرد باشگاه باعث شد انسجام تیم به مشکل بخورد.
جمشیدیان با اشاره به دیدار هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور گفت: بازی ما برابر پارس جنوبی جم مصاف دارا و ندار است اما ما با تمرکز وارد میدان می‌شویم. تقریبا ۳۰ درصد نفرات تیم را از دست داده ایم ولی نفراتی که در اختیار داریم، متحد و همدل هستند و برای موفقیت و آینده فردی و تیمی خود تا سوت پایان مسابقات خواهند جنگید.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه شرایط در نیم فصل دوم بسیار سخت‌تر خواهد بود، بیان کرد: نیم فصل دوم تیم‌ها برای کسب یک امتیاز دست به هر کاری خواهند زد و برای کسب امتیاز باید تا پای جان با تمام امکانات بجنگند. شرایط‌مان بسیار حساس و حیاتی است و انتظار داریم شهردار ورزش دوست همدان، مدیران شهرداری و مدیریت باشگاه با پرداخت به موقع قراردادها و تعهدات هر چه زودتر تیم را از بحران خارج کنند.
وی با بیان اینکه تا آخرین لحظه برای حفظ سهمیه ارزشمند لیگ دسته اول می‌جنگند و دلسرد نخواهند شد، تأکید کرد: توقع داریم پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین از پس هزینه‌های ارزان‌ترین تیم لیگ یک کشور به عنوان آبروی فوتبال و ورزش استان بربیاید. جای بسی تأسف است که هنوز بعضی در این شهر به دنبال انحلال و سنگ‌اندازی برای تیم هستند.
گفتنی است؛ در هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری همدان دوشنبه ۲۸ آذر ماه از ساعت ۱۴:۱۵ در ورزشگاه شهید حاجی‌بابایی مریانج میزبان پارس جنوبی جم است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن