گل‌محمدی: به تیم شایسته‌ام ایمان و اعتقاد دارم

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_hadigolmohamadi.jpgسرمربی پاس همدان می‌گوید به تیم شایسته‌ای که دارد ایمان و اعتقاد دارد و بازیکنانش نیز پتانسیل حضور در سطح بالای فوتبال را دارند.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از وب سایت دی‌اسپورت؛ هادی گل‌محمدی سرمربی پاس همدان پس از دیدار تیمش برابر سایپا در مرحله سوم جام حذفی در گفتگو با خبرنگار دی‌اسپورت در خصوص بازی اظهار داشت: تیم بنا به دلایلی ۱۴ روز تمرین نداشت و حتی می‌خواستیم از مسابقات جام حذفی هم انصراف دهیم اما در دقیقه ۹۰ مدیریت باشگاه تصمیم گرفت ما در مسابقات شرکت کنیم امروز هم بازیکنان فوتبال خوب و باکیفیتی را ارائه دادند. به بازیکنانم گفتم با توجه به فوتبالی که در لیگ دو و این مسابقه ارائه دادند پتانسیل این را دارند تا در سطح‌های بالاتر فوتبال هم حضور داشته باشند.
گل‌محمدی در خصوص کیفیت زمین ورزشگاه همای تهران گفت: کیفیت زمین عالی بود و واقعیت را بخواهید بدانید تا دیروز به ما می گفتند زمین کیفیت مناسبی ندارد اما فکرش را نمی کردیم که زمین همچین کیفیتی داشته باشد.
سرمربی پاس همدان در مورد شرایط تیم پاس همدان در لیگ دو بیان داشت: حدودا کارت ۱۴ بازیکن ما صادر نشده است؛ اگر این بازیکنان به جمع ما اضافه شوند و مشکلات‌مان مرتفع شود ما یکی از مدعیان صعود هستیم.
وی در پاسخ به این سوال که چه دلایلی سبب شد تا تیم پاس از سطح اول فوتبال کشور به لیگ دو برسد گفت: فوتبال است در آن مقطع تصمیمی گرفته شد و تیم پاس از تهران به همدان منتقل شد علاوه بر پاس؛ پیکان هم از قزوین به تهران منتقل شد که متاسفانه درست مدیریت نشد.
گل‌محمدی در واکنش به اعتصاب بازیکنان پاس همدان به دلیل عدم دریافت مطالبات‌شان تصریح کرد: بله اعتصابی بود هر چند نتوانستیم به دلیل همین اعتصاب برای دیدار با ایمان سبز به شیراز برویم اما دو الی سه روز پیش حدود ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان پرداخت شد.
سرمربی پاس در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار به صعود تیمش به لیگ دو است گفت: ما بازی به بازی پیش می رویم و از الان نمی‌توانم پیش بینی کنم ولی به تیم شایسته‌ام ایمان و اعتقاد دارم انشا الله یکی از مدعیان صعود می شویم.
وی در پایان در پاسخ به این سوال که تعداد فعلی سهمبه صعود در لیگ دو را کافی می داند بیان کرد: به اعتقاد من برای ۲۶ تیم حاضر سه سهمیه صعود کم است یا باید مسابقات در یک گروه برگزار شود یا باید از هر گروه دو تیم به صورت مستقیم به لیگ یک صعود کنند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن