سرمربی شهرداری همدان:

سیاست باشگاه حفظ امتیاز در لیگ یک فوتبال کشور است

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_jamshidi.jpgسرمربی تیم شهرداری همدان گفت: سیاست اصلی مدیران باشگاه، حفظ امتیاز تیم در لیگ دسته یک فوتبال کشور است و می‌خواهیم با بهترین رتبه فصل را به پایان ببریم.
ب ه گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، احمد جمشیدیان اظهار داشت: هم اکنون فوتبال همدان به لحاظ مالی، زیرساختی و حرفه‌ای ظرفیت لازم را برای حضور در لیگ برتر کشور ندارد و براین اساس سعی داریم نماینده شایسته‌ای برای فوتبال غرب کشور در لیگ یک باشیم.
وی اضافه کرد: ظرفیت مالی تیم شهرداری همدان تغییری نکرده اما در جلسه ای که با شهردار همدان داشتیم، وضعیت تیم بهتر شده هر چند بضاعت مالی ما به نسبت سایر تیم‌ها کم است.
جمشیدیان افزود: امسال قرار بود تیمداری شهرداری در لیگ یک صورت نگیرد اما با حمایت شهردار همدان این مهم تحقق یافت و اکنون ۸۰ درصد تیم بومی هستند و اغلب بازیکنان آینده درخشانی پیش رو دارند.
سرمربی تیم شهرداری همدان ادامه داد: این تیم می‌تواند با کمترین هزینه و با بازیکنان مستعد بومی سال آینده هم حفظ شود به امید اینکه در سال‌های آینده با جذب حامی مالی مقتدر، شرایط لازم را برای تبدیل به تیمی قدرتمند و مدعی صعود به لیگ برتر فراهم سازند.
وی در خصوص شکست مقابل سایپا تهران با بیان اینکه مشکل گلزنی داریم و چهارمین بازی متوالی گل نزدیم و تنها ۲ گل دریافت کردیم که بیانگر سازمان دفاعی خوب تیم است.
جمشیدیان افزود: موقعیت‌های هر ۲ تیم برابر بود اما ما در ترکیب ۱۸ نفری تیم ۲ مهاجم بیشتر نداشتم و باید تا نیم فصل با همین شرایط پیش برویم تا شرایط فنی تیم را تقویت کنیم.
تیم شهرداری همدان عصر دیروز /یکشنبه/ درچارچوب هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور مقابل سایپا تهران تن به شکست یک بر صفر داد.
شهرداری همدان در چهار بازی اخیر خود سه شکست و یک تساوی کسب کرد تا با ۱۸ امتیاز در رتبه نهم جدول ۱۷ تیمی لیگ یک کشور قرار بگیرد.
شاگردان جمشیدیان دهم دی ماه و از ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج میزبان تیم رده چهارمی خیبر خرم آباد هستند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن