سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد؛

ارائه پیشنهادات مالی بالا به بازیکنان تیمهای کم بضاعت

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_JAMSHIDI.jpgسرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: متأسّفانه این روزها برخی مربیان و مدیران تیم‌های متمول لیگ با ارائه پیشنهادات وسوسه انگیز به بازیکنان تیم‌های کم بضاعت ناجوانمردانه عمل می‌کنند.
به گزارش "همدان فوتبال"، احمد جمشیدیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری مهر با اشاره به دیدار یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بعد از وقفه تعطیلات نیم فصل تا آغاز رقابت‌های جام حذفی اکثر تیم‌ها به خوبی از این فرصت استفاده کردند اما ما به دلیل برخی مشکلات نتوانستیم از این فرصت به خوبی بهره لازم را ببریم.
وی افزود: بعد از پیروزی برابر خیبر خرم‌آباد در هفته پایانی نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور چند روز تمرینات را تعطیل کرده و بعد از تعطیلات خود را برای رقابت در جام حذفی برابر تیم فوتبال دریایی بابل آماده کرده‌ایم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به برخی رفتارهای ناجوانمردانه در لیگ دسته اول فوتبال کشور گفت: متأسفانه در این روزها برخی مربیان و مدیران تیم‌های متمول لیگ، با ارائه پیشنهادات هنگفت و وسوسه انگیز به بازیکنان تیم‌های کم بضاعت ناجوانمردانه عمل می‌کنند.
جمشیدیان خاطرنشان کرد: این اعمال ناجوانمردانه مشکلات تازه‌ای به ما اضافه می‌کند به همکاران جوان و مستعدم در سایر تیم‌های لیگ پیشنهاد می‌کنم بر روی مسائل فنی تمرکز کنند و با ایجاد حاشیه و تنش در سایر تیم‌ها به دنبال رسیدن به اهداف خود نباشند چون اعتقاد دارم مربیگری هم به مانند معلمی حرفه‌ای مقدس است.
وی با بیان اینکه همچنان وارد بازار نقل و انتقالات نشده‌ایم، بیان کرد: ضمن آرزوی سلامتی برای محمد عباس‌تبار و اینکه ما تمام قد از او حمایت می‌کنیم اما عملاً ۷ بازیکن خود را از دست داده‌ایم و هنوز هم موفق به جذب بازیکن نشده‌ایم، امیدواریم بتوانیم در فرصت نقل و انتقالات بازیکن مستعد و با کیفیتی جذب کنیم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: با توجه به شرایط محرومان و مصدومیت چند بازیکن به زحمت بتوانیم برای دیدار برابر دریایی بابل ترکیب خود را بچینیم و با ترکیبی از بازیکنان جوان و کم‌تر بازی کرده به میدان خواهیم رفت.
جمشیدیان با اشاره به جنگ سخت در دیدار جام حذفی گفت: ۵۰ درصد نفرات تیم را برای این دیدار در اختیار داریم اما تفاوتی نمی‌کند چه شرایطی داشته باشیم چون با اتحاد و همدلی در بین بازیکنان و تیم تا سوت پایان مسابقه خواهیم جنگید.
وی افزود: شرایط‌مان بسیار حساس بوده و در این برهه انتظار داریم شهردار ورزش دوست همدان، مدیران شهرداری و مدیریت باشگاه هرچه زودتر موانع موجود را برطرف کرده تا بتوانیم در ادامه مسیر منسجم‌تر باشیم.
گفتنی است؛ تیم فوتبال شهرداری همدان در قالب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور چهارشنبه ۲۱ دی ماه از ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهید حاجی‌بابایی مریانج میزبان دریایی بابل است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن