مهابادی: شرمنده مردم همدان شدم

b_150_100_16777215_00_images_stories_mahabadi_00.jpgبالاخره بعد از ماه ها داوود مهابادی روبه روی خبرنگاران نشست و به سووالات آنها پاسخ گفت. مهابادی دو ساعت برای خبرنگاران وقت گذاشت تا به تمامی سووالات آنها پاسخ بدهد. سووالاتی که بیشتر رنگ و بوی تعصب خبرنگاران نسبت به بومی ها و تیم پاس داشت .

 

به گزارش "همدان فوتبال"، سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: در فصل جاری لیگ دسته یک کشور لطمه زیادی از قضاوت داوران خوردیم به طوریکه 16 امتیاز مسلم از تیم ما گرفته شد .


داوود مهابادی در نشست خبری پیرامون عملکرد تیم پاس در فصل جاری لیگ دسته یک فوتبال کشور اظهار کرد: اشتباهات داوری باعث شد تا دو گل سالم و 9 پنالتی تیم پاس در لیگ یک گرفته نشود و گواه این ادعا نظرات کارشناسان لیگ یک است.


وی اضافه کرد: بارها نسبت به انتخاب داوران باتجربه به کمیته داوران درخواست داشتیم اما متاسفانه در برخی بازی ها از جمله نفت آبادان با اشتباه داوری بازی را واگذار کردیم.


بازیکنان سرشناس به پاس نیامدند

مهابادی گفت: در فصل جاری به خصوص نیم فصل قصد جذب چند بازیکن سرشناس و موثر را داشتیم که متاسفانه بنا به دلایل مختلف به خصوص شرایط مالی به پاس نیامدند.

وی اضافه کرد: قبل از شروع فصل با خیلی از بازیکنان گفت وگو داشتیم اما سابقه نامطلوب پاس در پرداخت های مالی و هم چنین بدهی های انباشته شده سبب شد تا از حضور در پاس منصرف شوند و در نهایت این نفرات را جذب کنیم.

مهابادی با بیان اینکه اغلب بازیکنان با یکدیگر ارتباط دوستانه دارند، اظهار کرد: بازیکنان فصول گذشته پاس به سایر بازیکنانی که قصد پیوستن به این را داشتند، گفتند که در همدان نهایت فقط 20 تا 30 درصد از قراردادها را پرداخت می کنند.

وی بیان داشت: در نیم فصل مسابقات نیز بازیکنانی نظیر عادل کلاه کج، عباس محمدرضایی، علیرضا عباسفرد، مهدی سیدصالحی، جهانگیر عسگری، مجید خدابنده لو، کیوان امرایی، رسول علیزاده را مدنظر داشتیم که به خاطر نبود نقدینگی در حساب باشگاه نتوانستیم این نفرات که برای تیم های دیگر موثر بودند را جذب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: البته در این بین جهانگیر عسگری و مجید خدابنده لو نزدیک به عقد قرارداد بودند اما نفت آبادان با پرداخت 70 درصد از قراردادشان، این نفرات را جذب کرد.

وی افزود: عباسفرد هم قرار بود نیم فصل عضو تیم پاس شود اما در واپسین ساعات فرصت نقل و انتقالات نیم فصل منصرف شد.


قراردادهای امسال 900 میلیون تومان کمتر از فصل قبل بود

مهابادی با تاکید بر اینکه باشگاه پاس در قراردادها نهایت صرفه جویی مالی را داشته است، گفت: امسال سه میلیارد و 80 میلیون تومان مجموع قرارداد مالی بازیکنان و کادر فنی بود در حالیکه سال قبل براساس اسناد موجود در باشگاه پاس، سه میلیارد و 900 میلیون تومان قرارداد نفرات منعقد شده است.

وی اضافه کرد: بدهی های گذشته پاس نیز هفت و نیم میلیارد تومان بود که با درایت مدیرعامل فعلی این رقم تا 50 درصد تسویه شد.

سرمربی پاس همدان خاطرنشان کرد: فصل جاری را در شرایطی آغاز کردیم که فشارهای کسر امتیاز از سوی فیفا مبنی بر بدهی بازیکنان خارجی دوره های گذشته و نیز سایر بدهی ها سبب شد تا ضمن توقیف بسیاری از اموال باشگاه، شرایط سختی برای مدیریت نیز بوجود آید.


کادر فنی تیم پاس امتحان پس داده اند

مهابادی با دفاع از عملکرد کادر فنی تیمش گفت: تمامی اعضای کادر فنی تیم پاس از مربیان تحصیل کرده و با دانشی هستند که در طول سال های گذشته کارنامه درخشانی را به ثبت رسانده اند.

وی افزود: علی اکبر پورمسلمی مربی بومی همدان مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا و مدرس بسیاری از مربیان حال حاضر لیگ برتر و لیگ یکی است و دانش وی گنجینه ای برای فوتبال کشور و همدان به شمار می رود ضمن اینکه سال 1370 که با تیم امید تهران به همدان آمدیم، علی اکبر پورمسلمی سرمربی تیم امیدهای همدان بود.

وی اضافه کرد: حسن روحی مربی بدنسازی پاس نیز از قهرمانان سابق مواد 10 گانه دو ومیدانی است و 24 سال مربی بدنسازی فوتبال بوده و در تیم هایی نظیر پاس تهران، سیاه جامگان، ابومسلم و شموشک کار کرده و با چندین تیم به لیگ برتر صعود کرده است.

وی اظهار کرد: نوید گلبویی نیز توانسته نماینده فوتبال کیش را از لیگ سه به لیگ دو صعود دهد و حتی در یک قدمی لیگ یک نیز قرار گرفت و در چهار سال اخیر نیز در کادر فنی ما در تیم هایی نظیر گهر درود، مس سرچشمه، استقلال اهواز و پاس همدان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: صابر محسن دوست نیز دوران بازیگری از بهترین سنگربانان فوتبال کشور بود و قبل از همکاری با وی در تیم پاس در لیگ برتر در زمان علیرضا منصوریان و اویل حضور علی اصغر مدیر روستا در این تیم فعالیت داشته است.


شرایط حضور سه بازیکن بومی در تیم پاس مهیا نبود

سرمربی تیم پاس در خصوص دلایل عدم حضور سه بازیکن مطرح بومی همدان در این تیم گفت: رضا حاتمی در راه آهن شاگردم بود و شخصا درخواست کرد که از همدان برود و با درخواست وی موافقت کردم.

مهابادی افزود: نوید عاشوری هم قرار بود به تمرین تیم بیاید اما در چهار روز پایانی که قرار بود تیم را تکمیل کنیم با لباس شخصی حضور یافت و اعلام کرد که مصدوم است و ضمن اینکه فصل قبل هم در اغلب بازی های تیم الوند مصدومیت داشت.

وی اضافه کرد: پیوستن عاشوری به فولاد نوین اهواز هم با موفقیت فوتبالی وی همراه شد و این رفتن برای او خوب بود.

وی بیان داشت: مهرداد رضایی بازیکن خوبی است اما سال قبل مسایلی در تیم داشت که به توصیه خودم به سیاه جامگان مشهد پیوست و در نهایت هم در پیامک تلفنی اعلام داشت که باعث نجات فوتبال وی شدم.

وی افزود: معتقدم که در صورت ماندن در پاس و بنا به شرایطی که در گذشته داشت، شاید نمی توانست پیشرفت کند.

وی خاطرنشان کرد: صحبتی هم با هادی بلوری و مصطفی یوسف علیزاده نداشته ام و هیچ قولی به آنها ندادم.

سرمربی پاس یادآور شد: از شما خبرنگاران سووال دارم که محسن حمیدی بهتر بود یا مصطفی یوسف علیزاده که در طول دو فصل گذشته کمتر از 150 دقیقه بازی داشته است.

وی افزود: محسن حمیدی در فصل جاری چند گل و پاس گل برای تیم پاس داشت ضمن اینکه نیم فصل از ملوان بندرانزلی پیشنهاد داشت.

وی اضافه کرد: اسحاق سبحانی نیز نیم فصل از پرسپولیس تهران پیشنهاد مکتوب داشت که با جدایی وی موافقت نکردیم و حالا انتظار داشتند بازیکنان دیگر را جایگزین این دو نفر کنیم.


کناره گیری اتکا گلستان به پاس و راهیان ضربه زد

سرمربی پاس همدان با انتقاد از کناره گیری تیم اتکا گلستان از دور برگشت لیگ دسته یک فوتبال کشور گفت: کناره گیری این تیم ضربه بزرگی به تیم پاس و راهیان کرمانشاه زد.

مهابادی افزود: قطعا اگر اتکا گلستان از لیگ کناره گیری نمی کرد صعود تیم پاس حتمی بود و راهیان هم سقوط نمی کرد.

وی خاطرنشان کرد: می پذیریم که در سه بازی برتری نسبت به حریف نداشتیم اما مقابل نفت در بازی برگشت گل سالم ما مردود اعلام شد تا در نهایت با دریافت گل شکست بخوریم، در دیدار رفت مقابل مس رفسنجان با هدر دادن پنالتی در نهایت گل خوردیم و باختیم و در بازی رفت برابر سیاه جامگان نیز پنالتی گرفته شده برای حریف مشکوک بود و به ناحق بازیکن ما اخراج شد.


مصدومیت ها بلای جان پاس شد

سرمربی پاس همدان در ادامه گفت: مصدومیت بازیکنان کلیدی به خصوص در سه بازی پایانی لیگ بلای جان پاس شد و اگر حضور داشتند حداقل هفت امتیاز کسب کرده بودیم.

وی بیان داشت: ما در سه بازی پایانی و در نبود بازیکنان کلیدی تنها پنج امتیاز گرفتیم و قواعد فوتبال نشان می دهد تیمی که حتی دو بازیکن کلیدی خود را نداشته باشد، لطمه می خورد.

مهابادی یادآور شد: نادر هوشیار، صادق کرمی، اکبر بختیاری و محرومیت های پیاپی بازیکنان دو و سه اخطاره سبب شد تا نتوانیم به امتیاز لازم برسیم.


جلالی نیا و خردمند پدیده های فصل جاری پاس

وی افزود: وحید جلالی نیا و سعید خردمند در فصل جاری جزو پدیده ها و بهترین های لیگ دسته یک فوتبال کشور بودند.

مهابادی بیان داشت: این دو بازیکن به اذعان کارشناسان جزو نفرات موثر پاس بودند و قطعا آینده درخشانی در پیش دارند ضمن اینکه پیشنهادهای بسیار خوبی حتی از تیم های لیگ برتری دارند.

وی اضافه کرد: ما در تمرینات تیم 10 بازیکن مستعد امید و جوان را همیشه در کنار تیم داشتیم تا بتوانیم تجربه آنها را بالا ببریم هر چند در گذشته توجهی به تیم های پایه نشده است و پشتوانه سازی نیاز این تیم به شمار می رود.


مذاکره ای برای فصل جدید نداشته ام

سرمربی پاس همدان در خصوص شرایط ادامه همکاری با این تیم گفت: هنوز مذاکره ای برای فصل جدید نداشته ام و نمی توانم در خصوص آینده پاس صحبت کنم و البته شرایط ادامه کار بازیکنان فصل جاری برای آینده هم مشخص نیست.

مهابادی افزود: تیم پاس با توجه به بودجه متوسط عملکرد خوبی در میان مدعیان داشت و در واقع پنج امتیاز هم برای صعود قابل جبران است و معتقدم این تیم باید قهرمان لیگ می شد.

وی خاطرنشان کرد: سال قبل تیم پاس با بودجه بالاتر رتبه نهم را کسب کرد اما امسال سوم شدیم و انتظار داریم در تحلیل ها و تفسیرها رعایت انصاف را داشته باشند.

 

بد بودن عملکرد تیم در بازی آخر را می پذیرم

مهابادی در پایان گفت: در بازی آخر خوب بازی نکردیم و برخی بازیکنان در حد بازی معمولی خود ظاهر نشدند.

وی افزود: تعویض هوشیار اجباری شد و دو تعویض دیگر هم برای تقویت میل هجومی تیم بود ضمن اینکه قبل از دریافت گل، به اذعان کارشناسان لیگ یک هرگز خطای هند درست نبود و استرس بازیکنان و شرایط خاص تیم که به دنبال صعود بود، در نهایت بازی را با تساوی به پایان برد.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع خوب نبودیم و حیف شد صعود نکردیم.


شرمنده مردم همدان شدم

مهابادی با تمجید از فرهنگ و اخلاق مردم همدان گفت: در طول مدت حضورم در همدان همواره شاهد میهمانوازی مردم فرهنگ دوست همدان بودم.

وی افزود: در آخرین بازی لیگ دوست داشتم تماشاگران با لبخند ورزشگاه را ترک کنند که متاسفانه نشد اما اگر بازهم از این تیم پیشنهاد داشته باشم با روی باز به همدان می آیم.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع کادر و بازیکنان کمی مقصر بودند اما داوری ها هم به ضرر ما بود و محرومیت ها و مصدومیت ها و نیز کم شانسی تیم را از رسیدن به هدف دور کرد.

تیم پاس همدان در فصل جاری با قرار گرفتن در رتبه سوم گروه ب لیگ دسته یک فوتبال کشور از صعود بازماند.

 

تنظیم: میثم ناصرنژاد


نظرات   

 
-4 #8 علی اکبر 1394-02-19 18:44
داود خان دوست دارم من
من تکتک بازیهای پاسو از نزدیک دیدم .... داوری خیلی ظلم کرد به پاس حق با داوود خانه
ایشالا سال دیگه با داود خان میایم بالا
 
 
+8 #7 آشنا 1394-02-19 13:21
تعريف لمپن: طبقه اجتماعيست كه در ارتقائ سطح جامعه از جمله توليد نقش ندارد واز طريق دلالي وغيره ارتزاق ميكند وخصوصيات ادبيات آنها اينست كه دلايل وتوجيهات اعمال خود را در ديگران ميجويند.
با خصوصياتي كه جناب مهابادي بروز ميدهند در تعريف لمپنيسم قرار نميگيرند ولي
ادبيات لمپنها در صحبتهايشان جاريست .بابا پسر خوب يعني تيمهاي صعود كرده بدون مشكل بودن؟؟؟؟؟؟... پسرجان اگر تا حالا همدان نبودي تو فوتبال كه بودي...امسال كل استان بسيج شدن براي صعود واز امكانات بهترين تيم ليگ1 بوديد زمين اختصاصي-اردوهاي محقق شده- پرداختهاي مالي عالي وغيره..ببخشيد پسر خطابتان كردم چون - مرد - صادق است ودرستگو :-? --البته باتعاريف شما اي مهابادي جان در تعريف پوپوليست(آدمهايي با حرفهاي مردم باوروكلي گو كه همه چيز را انقدر ساده ميگيرند كه باورپذير شود)قرار ميگيريد..اي خدا فوتبال همدان را از دست آدمهاي هميجوري خلاصي عنايت فرما :cry:
 
 
+5 #6 متین 1394-02-19 11:19
و در پایان هم باید گفت آقای مهابادی صعود کار شما نیست چون هیچ کدوم از این شرایط رو که شما گفتی برای صعود لازمه را تیم هایی مثل فولاد نوین اهواز و سیاه جامگان هم نداشتند و الوند هم سالی که نزدیک به صعود بود این شرایط رو نداشت . فولاد با قراردادهای 30 تومانی و سیاه جامگان هم باقراردادهای 70،80،100 تومانی صعود کردند .....پس پول رو بهانه نکن
آقا پولت رو که گرفتی و درصدت رو از بازیکنانی هم که آوردی گرفتی
خوش آمدی دیگه
 
 
+5 #5 متین 1394-02-19 11:16
به به .... بزرگ
یادآور میشوم بازیکنانی که این آقا اسم برد که به تیم نیامدند شرایط آمادگی فوق العاده ای نداشته اند و اگر هم به پاس میامدند معجزه نمیکردند چون چندان در تیم های خود عالی نبودند این جواب بهانه اول
دوم : بازیکنان بومی نظیرعلیزاده ، رضایی ،قیصری ، سلیمانی که با پاس بودند و حاتمی ،عاشوری و بلوری هم به خاطر اینکه الوند سقوط کرده بود تایید نشدند.
چهار بازیکن بومی اول هیچ کدام با شرایط مهابادی کنار نیامدند چون مهابادی گفت باید تست بدهند در صورتی که هر چهارتا بازیکن با پاس قرارداد داشتند.
درضمن بابت مبلغ قرار دادهایی که مهابادی گفت در فصل قبل بیشتر بوده هم باید گفت که 30% بیشتر پرداخت نشده بوده و باقی رو بازیکنان بخشیدند که هنوز همون رو هم دریافت نکردند.
 
 
+4 #4 موری 1394-02-19 10:51
هرسال بایدیک دلیلی باشه که پاس صعودنکنه دیگه
 
 
+4 #3 HamedanPas 1394-02-19 10:09
اگه اینجور که مهابادی میگه باشه که 16 امتیاز داورها از پاس گرفته باشن ، پاس بارسلونایی بوده برای خودش !!!!!
آخه مربی حسابی! نشستی با دید خودت 16 امتیاز رو امتیازات که مردم رو فریب بدی؟ تیمت در حد سوم شدن هم نبود شانس آوردی که حداقل سوم شدی
 
 
+3 #2 HamedanPas 1394-02-19 09:18
تمام صحبتها فرافکنی و مقصر جلوه دادن دیگران بود، چرا تا روز بازی با فولاد یزد همه چیز عالی بود و شما بهترین بازیکنان را در اختیار داشتید؟
 
 
+6 #1 مجتبی 1394-02-19 08:17
جناب اقای مهابادی چرانمیخواهیدقبول کنید که هم کادرفنی ضعیفی بستید هم بازیکنانی درپاس اوردید که درحدواندازه پاس نبودند ایا صادق کرمی مصدوم نبود چندتابازی برای شما انجام دادقراردادش چقدربود ایا بشاگردی درحدواندازه این تیم بود ایا ناموراندازه این تیم بودو...... وچه بدنسازی که تیم شما ازدقیقه 60به بعدتحلیل بدنی داشت وتوان دویدن توی زمین رانداشتند چه مربی دروازبانهایی که طول فصل نتنها دروازبانها پیشرفت نکردندبلکه ضعیف ترشدندکجای دنیا دییدکه مربی بدنسازتیم یک دوماه کنارتیم نباشد واقعا بپذیرید که اقای گلبوی خیلی پایین ترازبعضی ازمربیان همدانی بود
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن