کرونا فعالیت تیم فوتبال پاس همدان را تعطیل کرد

b_150_100_16777215_00_images_36411.jpgشیوع ویروس کرونا و ابتلای چندین بازیکن و مربی تیم پاس باعث تعطیلی فعالیت این باشگاه فوتبالی در لیگ ۲ کشور شد.
سرمربی تیم پاس همدان روز شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به اینکه نتیجه آزمایش بیش از ۱۰ بازیکن و عوامل تیم مثبت اعلام شده است بر این اساس طبق هماهنگی صورت گرفته با فدراسیون، مسابقه این تیم در هفته جاری رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور لغو شد.
علی قربانی افزود: همچنین به دلیل مثبت اعلام شدن نتیجه آزمایش چندین بازیکن و کادر فنی و تایید مسوولان فدراسیون، کادر فنی برای حفظ سلامت و بهبودی مبتلایان، تمرینات را تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام کردیم.
وی بیان کرد: براین اساس فعالیت تمرینی تیم تعطیل شد و تمامی اعضا با نظارت کادر پزشکی و درمانی ستاد مقابله با کرونا قرنطینه شدند.
قربانی افزود: همچنین تمامی اعضای کادر اجرایی و مدیریتی نیز باید تست کرونا بدهند ضمن اینکه هرگونه تردد به محل اقامت اعضای تیم ممنوع اعلام شد.
تیم پاس در رتبه دوم گروه ب لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد.
لغو بازی فردا شب پاس مقابل مس شهر بابک سبب شد تا ۲ هفته پایانی لیگ دسته دوم فوتبال کشور در گروه ب از سوی فدراسیون به حالت تعلیق در آید.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن