درخواست همدانی ها؛ گل دوم را بررسی کنید

b_150_100_16777215_00_images_157177102179581816218762495988018710550.jpgهیات فوتبال استان همدان در نامه ای به کمیته اخلاق خواستار بررسی گل دوم تیم چوکا در برابر تیم شهرداری بندرعباس شده؛ گلی که منجر به قهرمانی چوکا در گروه ب لیگ 2 و صعود مستقیم این تیم به لیگ یک شده است.
به گزارش "همدان فوتبال"، در هفته پایانی لیگ 2 چوکا با عبور دو بر یک از سد شهرداری بندرعباس با 49 امتیاز قهرمان گروه ب شد و تیم پاس هم با تساوی دو بر دو در برابر سردار بوکان به مقام دومی دست یافت و حالا برای صعود به لیگ یک باید در مرحله پلی آف با تیم دوم گروه الف بازی کند. پاسی ها به گل دوم چوکا در بازی با شهرداری بندرعباس مشکوک هستند.
در نامه هیات فوتبال استان همدان به کمیته اخلاق این چنین آمده است:
در راستای فوتبال پاک و بدون شائبه پیرو هفته پایانی گروه دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور و حساسیت بالای این رقابت ها شبهاتی در دیدار چوکا تالش و شهرداری بندرعباس رقم خورد. در این دیدار سرنوشت ساز که می توانست تیم قهرمان گروه دوم این رقابت ها را مشخص کند در مجموعه بازی در نیمه اول و دوم اتفاقات شائبه برانگیزی رقم خورد که نمونه آن گل دوم چوکا تالش در دقایق پایانی این دیدار توسط جهانگیر عسگری بود که با بی تفاوتی مدافعان و بازیکنان شهرداری بندرعباس رقم خورد در نتیجه لزوم ورود کمیته اخلاق به صحنه های این دیدار حساس بسیار حائز اهمیت است.
در ادامه این نامه می خوانیم: متأسفانه در هفته های پایانی مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور شاهد ناپاکی هایی بودیم که باعث می شود حق استان های دیگر که فوتبال پاکی را ارائه می دهند ضایع شود.از این رو هیئت فوتبال استان همدان از آن مقام مربوطه تقاضا می کند با جدیت در این زمینه ورود کند و با بازنگری فیلم دیدار چوکا تالش و شهرداری بندرعباس این شبهات را برطرف نماید.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن