شهردار همدان:

امتیاز تیم شهرداری همدان در لیگ دسته اول فوتبال کشور حفظ شود

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_didarhaye-pass_4116688.jpgشهردار همدان گفت: انتظار داریم با تلاش کادرفنی و بازیکنان امتیاز تیم فوتبال شهرداری همدان با حفظ جایگاه مناسب در لیگ دسته اول فوتبال کشور حفظ شود.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از خبرگزاری مهر، سیدمسعود حسینی ظهر چهارشنبه در دیدار با اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: علی‌رغم تمام پیشنهاداتی که در نیم فصل به ما شد اما به روی حفظ کادرفنی تیم فوتبال شهرداری همدان تاکید ویژه‌ای داشتیم.
شهردار همدان افزود: به کادر فنی تیم فوتبال شهرداری همدان و دانش فنی آنها اعتماد داشتیم و باید فرصت مناسب برای قرار گرفتن در مسیر موفقیت را می‌دادیم.
وی با بیان اینکه امروز قلب من برای تیم فوتبال شهرداری همدان می‌تپد، گفت: امروز با هر شکست و پیروزی شما ما غمگین و خوشحال می‌شویم و تیم فوتبال شهرداری همدان در بین مردم همدان سرمایه اجتماعی خوبی پیدا کرده و علاقه‌مندان زیادی دارد.
حسینی خاطرنشان کرد: با تمام مشکلات مالی که ما در پایان سال ۱۴۰۰ و پرداخت مطالبات پیمانکاران و پرداخت حقوق درگیر آن بودیم اما توانستیم مبلغ مناسبی را نیز پیش از سال جدید به تیم پرداخت کنیم که از این بابت ابراز خرسندی می‌کنیم.
شهردار همدان با بیان اینکه حفظ امتیاز تیم فوتبال شهرداری همدان در لیگ دسته اول فوتبال کشور از اهمیت بالایی برخوردار است، بیان کرد: همانطور که از شکست تیم فوتبال شهرداری همدان ناراحت می‌شویم اما با تمام قدرت هم در کنار شما هستیم و از کادرفنی و بازیکنان حمایت می‌کنیم.
وی عنوان کرد: اما انتظار داریم با کسب نتایج مناسب در بازی‌های باقی مانده با کسب یک جایگاه مناسب سهمیه تیم فوتبال شهرداری همدان در لیگ دسته اول فوتبال کشور حفظ شود.
حسینی با اشاره به مذاکره با اسپانسر گفت: برای فصل آینده برنامه‌ریزی مناسبی انجام داده‌ایم و به لطف خدا یک اسپانسر هم برای تیم جذب خواهد شد.
معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان نیز در این نشست بیان کرد: در مدت کوتاهی که در این سمت قرار گرفته‌ام برای موفقیت تیم فوتبال شهرداری همدان از هیچ تلاشی فروگذار نبودم.
علیرضا شریفی افزود: خوشبختانه بعد از یک نیم فصل عدم پرداخت پاداش با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر همدان، شهردار، رئیس هیئت مدیره، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان و مسئول امور مالی سازمان توانستیم ۲ پاداش را پرداخت کنیم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن