عابری منصور:

امکانات جدید را در شان و جایگاه پاس ایجاد کردیم

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_aberimansor.jpgمدیرعامل باشگاه پاس در نشست عوامل اجرایی باشگاه عنوان کرد: در سال های اخیر سایت اداری و اقامتی باشگاه پاس تغییری نکرده بود و تصمیم گرفتیم امکانات جدید را در شان و جایگاه پاس ایجاد کنیم.
به گزارش "همدان فوتبال"، حمیدرضا عابری منصور افزود: تیمی که به دنبال کسب نتایج مطلوب با هدف صعود است باید ابتدا امکانات مناسب را در خود ایجاد کند و ما نیز برای رفاه اعضای تیم و برخورداری از بهترین تجهیزات و امکانات، این تغییرات را ایجاد کردیم.
وی اضافه کرد: تغییرات در ساختار سایت اداری – اقامتی باشگاه و نونوار کردن امکانات در روحیه اعضای تیم تاثیر بسزایی داشته است و حالا پاس صاحب اقامتگاهی شده که همتراز با امکانات یک هتل می باشد.
عابری منصور خاطرنشان کرد: به هر حال داشتن امکانات حرفه ای و ایده آل برازنده نام بزرگ پاس است و معتقدم برای رسیدن به جایگاه اصلی تیم باید ابتدا ابزار لازم مهیا شود.
مدیرعامل پاس با تاکید بر ایجاد ساختار حرفه ای در آکادمی فوتبال پایه ها گفت: کمیته تصمیم گیری پیرامون برنامه های آکادمی تشکیل شده و شرح وظایف مشخص است و به زودی مدیر آکادمی و مدرسه فوتبال پاس نیز معرفی می شوند.
وی افزود: نظارت بر فعالیت آکادمی، پشتیبانی و مدیریت در رده های سنی پایه را خواهیم داشت ضمن اینکه بهترین خدمات به بازیکنان عضو آکادمی از قبیل استخر، سالن بدنسازی، دوره های تئوری – آموزشی- روانشناسی و توجیهی والدین را در کنار برنامه های فنی ارایه خواهیم داد.
وی شناسایی و پرورش استعدادهای نخبه را هدف اصلی آکادمی فوتبال پاس به ویژه در مدرسه فصلی (تابستان) باشگاه عنوان کرد و گفت: بهترین مربیان را برای آکادمی پاس استخدام می کنیم.
وی با اشاره به اینکه به زودی مراحل ثبت نام در آکادمی باشگاه پاس اطلاع رسانی می شود، گفت: در کنار فعالیت نوآموزان در مدرسه فوتبال و نیز تشکیل رده های سنی پایه، روند تحصیلی بازیکنان با نمرات بالا نیز مورد توجه است.
عابری منصور اظهار داشت: باشگاه پاس جایگاه بسیار مهمی در پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان خواهد داشت و درصدد هستیم شرایط فعالیت مركز آموزش فوتبال پاس برای كودكان و نوجوانان سنین ۶ تا ۱۶ سال باشد.
وی افزود: مدرسه فوتبال باشگاه پاس با هدف آموزش فوتبال به کودکان و نوجوانان تاسیس می شود تا ضمن پر کردن اوقات فراغت با آموزش پایه ای و علمی فوتبال به توسعه و گسترش ورزش فوتبال در کشور کمک کنند و رویکرد این مدرسه شناسایی هدفمند و کشف استعدادهای برتر در سنین پایین برای حضور در رده های سنی بالاتر و تیمهای باشگاهی و ملی و پرورش نسل آتی فوتبال است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن