بیانیه باشگاه پاس همدان در انتقاد از عملکرد هیات فوتبال استان

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_logopas1400.jpgباشگاه پاس با صدور بیانیه‌ای ضمن انتقاد از عملکرد هیات فوتبال استان همدان، اعلام کرد: در صورت عدم اقدام قاطع و برخورد قانونی هیات نسبت به مسایل پیش آمده، از ادامه حضور در رقابت های لیگ ۲ فوتبال کناره گیری خواهد کرد.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از باشگاه پاس همدان، در بیانیه صادره این باشگاه آمده است: هر روز صفحات پرشماری از بی‌عدالتی‌ها و سنگ‌اندازی‌ها علیه باشگاه مظلوم پاس ورق می‌خورد. از نمایش‌های مضحکانه پیرامون تحرکات پشت پرده هیات فوتبال گرفته تا ناتوانی برای برخورد قاطع در برابر اهانت به خانواده شهید گرانقدر حاج صادق چیت سازیان.
درست در شرایطی که تاکید مسوولان ارشد استان حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوص است، هیات فوتبال شرایطی را فراهم کرده تا به خودی خود جهت حمایت از باشگاه پاس، ایجاد نا امنی برای مدیرعامل باشگاه ملموس شود.
برخی عوامل هیات فوتبال به جای پرداختن به وظایف قانونی‌، این‌ شان را برای خود قایل شده‌اند تا به تحریک طلبکاران پاس از گذشته پرداخته و آن‌ها را برای شکایت علیه این باشگاه ترغیب کنند.
در فصل جاری بارها همین افراد شایعاتی مبنی بر چشمداشت مدیران پاس به در اختیار گرفتن امتیاز باشگاه شهرداری مطرح شد که دروغ سیزده‌ای بیش نبوده و ضمن احترام به شهردار گرامی، اعلام می‌داریم که اگر ملاک بازگشت پاس به جایگاه اصلی است، ترجیح می‌دهیم حتی از لیگ‌های پایین‌تر شروعی دوباره در رقابت سالم فوتبالی داشته باشیم و خانواده بزرگ پاس دست در دست هم برای صعود تلاش کند نه با نردبان دیگر تیم‌ها.
ما خانواده بزرگ پاس خود را همواره سرباز خانواده گرانقدر و معزز شهدا می‌دانیم و افتخار می‌کنیم در باشگاهی خدمت می‌کنیم که به هشت هزار شهید والامقام استان همدان هبه شده و خدمت در این عرصه را توفیقی ارزنده می‌دانیم.
با اعتقاد راسخ به این مسیر خدمت، هرگز نمی‌پذیریم که به خانواده معظم شهدای ارجمند اهانتی صورت بگیرد و امروز شاهد آن بودیم که فردی معلوم الحال با وقاهت تمام نسبت به دکتر حاج صادق چیت سازیان برادر شهید علی چیت سازان شهید شاخص استان همدان توهین کرده و سکوت را بر نمی‌تابیم.
در این بیانیه تاکید شده، اگر در مقابل این اهانت از سوی مسوولان نظارتی و قضایی اقدام قانونی صورت نگیرد، حاضر به ادامه شرکت در مسابقات فوتبال کشور نخواهیم بود و با افتخار از این دفاع به حق از بازی‌های لیگ کناره گیری می‌کنیم، تیم پاس می‌بایست هفته آینده در همدان میزبان مس نوین کرمان باشد و تا شروع این مسابقه اگر برخورد قاطع با شخص اهانت کننده صورت نگیرد، قطعا کناره گیری از مسابقات را اعلام داشته و چراغ حیات پاس را برای همیشه خاموش خواهیم کرد چرا که برای ما خادمان پاس، هیچ جایگاهی ارزشمند از سیره و شخصیت شهدای گرانقدر نیست.
تیم فوتبال پاس همدان در رقابت های لیگ دسته ۲ کشور حضور دارد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن