جدال دشوار نمایندگان همدان در مرحله سوم جام حذفی فوتبال کشور

b_150_100_16777215_00_images_169266377.jpgنمایندگان فوتبال همدان امروز /دوشنبه/ نبرد دشواری در برابر حریفان خود در مرحله سوم جام حذفی فوتبال کشور دارند.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، مرحله سوم مسابقات جام حذفی کشور با حضور ۱۳ تیم صعود کننده از مرحله دوم و ۱۷ تیم دسته اولی پیگیری می‌شود و براساس قرعه کشی انجام شده تیم شهرداری همدان که در لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور دارد، میهمان هرنگ جوان بستک هرمزگان خواهد بود تا نخستین حضورش در مسابقات فوتبال جام حذفی فوتبال کشور در فصل جاری را تجربه کند.
همچنین تیم پاس همدان که در لیگ دسته دوم فوتبال کشور شرکت دارد در بازی خارج از خانه باید به مصاف سایپا تهران برود، پاسی‌ها در مرحله دوم این مسابقات نماینده تاکستان را شکست دادند و مصاف این تیم با شاگردان محمود فکری سرمربی سایپا تماشایی خواهد بود.
جدال سخت شاگردان جمشیدیان در جنوب ایران
شهرداری همدان در شرایطی به مصاف هرنگ جوان بستک هرمزگان می‌رود که حریف آن‌ها در لیگ سه کشور حضوری موفق دارد.
تیم دسته سومی هرنگ جوان بستک از ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه امروز در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس به مصاف تیم دسته اولی شهرداری همدان می‌رود.
تیم هرنگ جوان بستک با پیروزی مقابل تیم‌های شهید انصاری بارز لردگان و نیروی زمینی تهران به این مرحله رسیده است و تیمی ناشناخته برای جمشیدیان محسوب می‌شود.
شاگردان جمشیدیان در سفری طولانی رهسپار هرمزگان شدند تا در برابر این تیم ناشناخته قرار بگیرند.
سرمربی شهرداری همدان در این باره می‌گوید: جام حذفی جذابیت‌های خاص خود را دارد و تا جایی که بتوانیم در این مسابقات با قدرت شرکت می‌کنیم چراکه برای ما حریفان تفاوتی با هم ندارند.
سرمربی شهرداری همدان: جام حذفی جذابیت‌های خاص خود را دارد و تا جایی که بتوانیم در این مسابقات با قدرت شرکت می‌کنیم و برای ما حریفان تفاوتی با هم ندارند.
«احمد جمشیدیان» اضافه کرد: در دیدار مقابل هرنگ جوان بستک هرمزگان ترکیب کامل خود را نداریم و تیمی جوان با همراهی چند بازیکن باتجربه عازم این بازی شدیم چون چند بازیکن را کنار گذاشته‌ایم و پنج مصدوم داریم.
وی با اشاره به وضعیت تیمش در آستانه شروع رقابت‌های لیگ دسته یک کشور نیز گفت: بازیکنان ما تا به اینجا با غیرت و انگیزه ظاهر شدند و نتایج خوبی را براساس شرایط تیم و امکانات در اختیار گذاشته شده کسب کردیم.
سرمربی تیم شهرداری همدان ادامه داد: تیم در نیم فصل دوم تغییراتی خواهد داشت و تقویت تیم با جذب بازیکنان با انگیزه و جوانان بومی بخشی از برنامه ما برای تقویت تیم در نیم فصل است.
پاس رضایت به بازی داد
تیم پاس نیز امروز در شرایطی میزبان سایپا تهران در ورزشگاه دستگردی است که شاگردان گل محمدی با شرایط متفاوت باید به مصاف تیم تحت اختیار محمود فکری بروند.
پاسی‌ها به دلیل پرداختن نشدن قراردادهای مالی خود ۲ هفته دست به اعتصاب زدند و حالا به فاصله چند ساعت مانده تا شروع مسابقات باید آماده شوند.
هادی گل محمدی پس از اینکه درصدی از قرارداد مالی اعضای تیمش پرداخت شد، تمرینات آن‌ها را طی ۲ روز گذشته آغاز کرد اما هنوز تیمش به لحاظ بدنی با آمادگی فاصله زیادی دارد.
با این حال اصرار مسئولان فوتبال همدان و باشگاه پاس مبنی بر ضرورت حضور در ادامه مسابقات جام حذفی سبب شد تا گل محمدی باوجود اینکه انصراف از این جام را مصحلت می‌دانست، تیمش را راهی بازی‌ها کند.
آن‌ها با این شرایط خاص باید به مصاف تیم تحت اختیار محمود فکری بروند که هر چند در لیگ یک انتظارات را برآورده نکرده‌اند اما همچنان شانس بازگشت به جمع مدعیان لیگ را دارند.
گل محمدی سرمربی پاس تمرکز خود را معطوف ادامه مسابقات لیگ دسته ۲ فوتبال کشور کرده است و برای او نتیجه جام حذفی از اهمیت زیادی برخوردار نیست.
وی می گوید: با این شرط پذیرفتم در جام حذفی شرکت کنیم که مجوز صدور کارت حداقل ۲ بازیکن تا قبل از بازی مقابل سایپا صادر شود چرا که با همین وضعیت موجود هم با کمبود بازیکن مواجه هستیم.
سرمربی پاس یادآور شد: نتیجه بازی مقابل سایپا برای ما مهم نیست چرا که هدفمان حضور مطلوب در ادامه مسابقات لیگ ۲ کشور است که البته مشکلات هنوز پابرجا بوده و به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات تیم به جهت بدهی ها، نمی توانیم کارت بازیکنان خود را دریافت کنیم.
برنامه مرحله سوم جام حذفی
دوشنبه - ۲۱ آذر ۱۴۰۱
ون پارس اصفهان - ستارگان کرمانشاه، ساعت ۱۴، ورزشگاه فولادشهر اصفهان
ایمان سبز شیراز - ابوذر کنگان، ساعت ۱۴، ورزشگاه متعاقباً اعلام می‌شود
شهید اورکی اسلامشهر - آریو اسلامشهر، ساعت ۱۴، ورزشگاه امام خمینی (ره) اسلامشهر
آرمان‌گهر سیرجان - داماش پارسه تهران، ساعت ۱۴، ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان
دریای کاسپین (رایکا) بابل - شهرداری بابلسر، ساعت ۱۴، ورزشگاه هفتم تیر بابل
سایپا تهران - پاس همدان، ساعت ۱۴، ورزشگاه پاس قوامین تهران
استقلال خوزستان - داماشیان گیلان، ساعت ۱۴: ۱۵، ورزشگاه غدیر اهواز
هرنگ جوان بستک - شهرداری همدان، ساعت ۱۴: ۱۵، ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن