استعفای سرمربی تیم فوتبال پاس همدان

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_hadigolmohamadi.jpgهادی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پاس همدان از سمت خود استعفا کرد تا با واکنش مدیرعامل این باشگاه مواجه شود.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا سرمربی پاسی‌ها عصر روز /شنبه/ پس از پایان بازی تیمش مقابل فولادنوین اهواز در چارچوب هفته بیستم لیگ دسته ۲ فوتبال کشور، با حضور در رختکن از بازیکنان و مربیان خداحافظی کرد.
وی که پیش از این به برخی عوامل تیم پاس اعلام کرده بود پس از بازی برابر فولادنوین اهواز استعفا خواهد داد، به صورت شفاهی این استعفا را به سرپرست، مربیان و بازیکنان تیمش اعلام کرد.
گل محمدی در فصل جاری لیگ ۲ فوتبال کشور با وجود مشکلات فراوان، نتایج قابل خوبی را کسب کرد و رضایت هواداران را نیز به دنبال داشت.
سرمربی جوان پاسی‌ها از ۱۹ بازی همراه این تیم صاحب هفت برد، ۶ تساوی و ۶ شکست شد و توانست با ۲۷ امتیاز در رتبه پنجم جدول گروه یک قرار بگیرد.
استعفای گل محمدی با واکنش حمیدرضا عابری منصور مدیرعامل باشگاه پاس نیز همراه شده است و تاکید دارد که هرگونه استعفا باید کتبی باشد.
هرگونه استعفا فقط کتبی قابل پذیرش است
مدیرعامل باشگاه پاس نیز در این باره گفت: هرگونه استعفا به صورت کتبی قابل پذیرش است و اگر هر فردی به هر دلیل تمایل به ادامه کار نباشد، مرسوم است که به صورت کتبی استعفای خود را ارایه دهد تا تصمیم گیری کنیم.
حمیدرضا عابری منصور افزود: در شرایطی نیستیم که بخواهیم بر مشکلات عدیده تیم دامن بزنیم و امیدوارم همه ارکان باشگاه شرایط را درک کنند.
وی اضافه کرد: بازیکنان اصلا نگران مطالبات خود نباشند و طبق تعهدی که داده‌ام، عمل می‌کنم هر چند موانع هنوز برطرف نشده و پابرجاست.
مدیرعامل باشگاه پاس با قدردانی از تلاش اعضای این تیم در بازی مقابل فولاد نوین اهواز گفت: بازی جذاب و خوبی بود و هواداران هم تشویق جانانه داشتند. بالاخره یکسری اتفاقات فوتبالی باعث رقم خوردن نتیجه می‌شود و شاید می‌توانستیم به سه امتیاز برسیم که البته شایسته آن بودیم اما حریف نیز تیم دست و پا بسته‌ای نبود و در نهایت با امتیاز همدان را ترک کرد.
وی خواستار صبر و حوصله اعضای تیم در حل مشکلات شد و افزود: در برهه حساس عهده دار مسئولیت شده‌ام و انتظار می‌رود همه این شرایط را درک کنند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن