سریال دنباله دار مقصران سقوط شهرداری همدان در صحن شورای شهر

b_150_100_16777215_00_images_157177102179581816218762495988018710550.jpgپرونده سقوط تیم فوتبال شهرداری همدان به لیگ دسته دوم فوتبال کشور در حالی طی هفته گذشته بسته شد که همچنان عوامل درونی و بیرونی پارلمان شهری به دنبال مقصر اصلی هستند.

به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، سقوط تلخ فوتبال شهرداری همدان از لیگ دسته یک کشور همگان را برآن داشته تا نسبت به چرایی این ناکامی اظهارنظر کنند و تمام تقصیرها را به گردن دیگران قرار دهند.
احمد جمشیدیان سرمربی شهرداری همدان در نشست خبری مسئولیت این سقوط را می‌پذیرد، هادی بلاغی معاون سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری می‌گوید مسئولیت سقوط با من است، مهدی حیدری عضو شورای شهر همدان تمام تقصیرها را به گردن سیدمسعود حسینی شهردار همدان می‌اندازد و در تازه‌ترین اظهار نظر نیز محمود مسگریان رییس شورای شهر مدعی است که شهردار مقصر نیست و مدیریت و کادر فنی مقصر هستند.
در شرایطی که در طول فصل جاری به ویژه نیم فصل دوم که شهرداری در سراشیبی سقوط قرار نداشت، همه در سکوت بودند و هیچ گونه واکنشی را از شورانشین‌ها گرفته تا کارشناسان و حق به جانب‌ها در بیرون از بدنه شهرداری شاهد نبودیم و فقط تنی چند از رسانه‌ها به تحلیل و تفسیر نقاط ضعف تیم پرداختند و البته گوش شنوایی هم در کار نبود.
ضعف‌های کادر فنی و مدیریتی این اتفاق را رقم زد
رییس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه در سقوط تیم فوتبال شهرداری تنها یک عامل مطرح نیست، گفت: با وجود حمایت‌ها، ضعف‌های کادر فنی و مدیریتی باعث رقم خوردن این اتفاق شد.
محمود مسگریان در صحن شورای اسلامی شهر همدان به موضوع تیم فوتبال شهرداری و سقوط آن به لیگ دسته ۲ اشاره کرد و افزود: این تیم به دلیل عدم مدیریت صحیح به دسته پایین‌تر سقوط کرد که جای تأسف دارد.
وی با اشاره به حمایت‌های شورای شهر از تیم فوتبال شهرداری، ادامه داد: با وجود این حمایت‌ها، ضعف‌های کادر فنی و مدیریتی باعث رقم خوردن این اتفاق شد.
مسگریان با بیان اینکه به جای متهم کردن دیگران باید به دنبال مشکل اصلی در سقوط این تیم بود، اظهار داشت: شاید برخی اعضای شورای شهر موافق تیم‌داری به این شکل نبودند اما متهم کردن یک و یا ۲ نفر کار درستی نیست و انتقادها به این شکل تیم‌داری موجب سقوط نبوده بلکه باید این موضوع ریشه‌یابی شود.
رییس شورای شهر همدان: شاید برخی اعضای شورای شهر موافق تیم‌داری به این شکل نبودند اما متهم کردن یک و یا دو نفر کار درستی نیست و انتقادها به این شکل تیم‌داری موجب سقوط نبوده بلکه باید این موضوع ریشه‌یابی شود.
وی با تاکید بر اینکه شهرداری هزینه‌های هنگفتی برای تیم فوتبال شهرداری متقبل شده است خاطرنشان کرد: با وجود این حمایت‌های شهرداری و تربیت‌ بدنی، چرا باید این تیم سقوط کند؟
رییس شورای اسلامی شهر همدان خواستار پرداختن به موضوع تیم فوتبال شهرداری و تعیین تکلیف آن شد و گفت: با این اتفاق، جوانان تعقیب کننده و مشتاق ورزش در این سطح که امیدوار به باقی ماندن تیم در لیگ دسته یک بودند، ناامید شدند.
مسگریان با طرح این موضوع که در سقوط تیم فوتبال شهرداری به لیگ ۲ تنها یک عامل مطرح نیست، گفت: در برخی رسانه‌ها مطالبی مبنی بر اینکه عدم حمایت یک یا ۲ عضو شورا عامل این موضوع بوده درج شده است که درست نیست هرچند مسئولان انتظار بیشتری از شورا برای حمایت از تیم داشتند.
وی خواستار توضیح مسئولان مربوطه به ویژه مسئول سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در این خصوص شد.
ساختارمند شدن باشگاه راه نجات فوتبال شهرداری بود
رییس کمیسیون سرمایه‌گذاری، گردشگری و مالی شورای شهر همدان نیز با بیان اینکه جوانان همدان نسبت به امر ورزش حساس هستند، گفت: سقوط تیم فوتبال شهرداری موجب ناراحتی جوانان این شهر شد.
حمید بادامی‌نجات با تاکید بر اینکه به واسطه این اتفاق، جوانان همدانی انگیزه تعصب و دنبال کردن یک ورزش را ندارند، بیان کرد: فارغ از مباحث مالی در این موضوع ضربه روحی وارد شده به جوانان و ورزش دوستان همدان بسیار مهم است.
وی با بیان اینکه شهردار و مدیر سازمان فرهنگی ورزشی باید در خصوص سقوط تیم فوتبال شهرداری در یک جلسه توضیحات لازم را ارائه دهند، افزود: معتقدم در این بحث تنها تخصیص بودجه کافی نبوده و باید ساختارهای لازم ایجاد می‌شد.
رییس کمیسیون سرمایه‌گذاری، گردشگری و مالی شورای شهر همدان ادامه داد: قرار بر ارائه اساسنامه باشگاه شهرداری بود که متاسفانه توجهی به این موضوعات نشد.
بادامی‌نجات با بیان اینکه به واسطه یک بررسی دقیق به راحتی می‌توان گفت چه کسانی در سقوط تیم فوتبال شهرداری مقصر بودند، ادامه داد: ساختار باشگاه، تیم فوتبال شهرداری را نجات می‌داد و بنده نیز از ابتدا موافق باشگاه‌داری و نه تیم‌داری بودم.
وی با تاکید بر اینکه با وجود تاکید رییس هیات فوتبال استان مبنی بر لزوم ایجاد ساختار باشگاه اما متاسفانه به این مهم عمل نشد، خاطرنشان کرد: مشکل در ساختار فنی و مدیریتی و عدم ایجاد ساختار باشگاه منجر به سقوط تیم فوتبال شهرداری شد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن