حضور سرمربی استقلال در همدان قطعی شد

b_150_100_16777215_00_images_stories_ghale_noei_2.jpgسرمربی تیم استقلال با شرایط خاصی در تیم استقلال روبرو شده است، سرمربی آبی ها قصد دارد از فرصت تعطیلی استفاده کرده و برای تیم دوم خود اقدامات لازم را انجام دهد. آخرین اخبار استقلال را بخوانید.

به گزارش "همدان فوتبال"، امیر قلعه نوعی، سرمربی تیم استقلال تمیش را با شرایط خاص روبرو کرده است، و پس از بازی با پیکان برای تیمش تعطیلات درنظر گرفته است تااعضای تیم پس از گذراندن دوره ای از بازی های فشرده برای دیدارهای بعدی خود آماده شوند و با شرایط خاص و با آرامش تیم را همراهی کنند.

از طرفي وی اعلام کرده است که بازیکنان تیم استقلال به مسائل وامور مربوط به خود می رسند تا بتوانند پس از اتمام تعطیلات این مسائل و شرایط را به فراموشی بسپارند و برای دور جدید تمرینات آماده شوند، از طرفی سرمربی تیم استقلال اعلام کرده است که بازیکنان می توانند سفرهای درون شهری داشته باشند و با خانواده های خود دیدار کنند.

گفتنی است، اعضای این تیم در باشگاه با شرایط روبرو شدند که پیش از این اعلام کردند، امیرقلعه نوعی نمی تواند از طرفی سرمربی تیم استقلال اعلام کرده است که بازیکنان می توانند سفرهای درون شهری داشته باشند و با خانواده های خود دیدار کنند.

گفتنی است، اعضای این تیم در باشگاه با شرایط روبرو شدند که پیش از این اعلام کردند، امیرقلعه نوعی نمی تواند در جلسات با پاس همدان شرکت کنند با شرایطی متفاوت روبرو شد زیرا می تواند در این خصوص از تعطیلات ایجاد شده استفاده لازم را ببرد و به همدان سفر کند تا چند ساعتی را در کنار مسئولان این تیم سپری کند و به مسائل مربوط به مشاوره این تیم بپردازد.

امیر قلعه نوعی اقدامات سفر را انجام داده است و اعلام کرد تا زمان آغاز تمرینات استقلال از همدان باز می گردد. وی مدعی است که در مورد سفر به همدان با این شرایط قرار است همکاری های لازم را انجام دهد و در بین تمرینات و بازی های استقلال وی راهی این شهر نمی شود و در این خصوص با شرایطی مواجه است که مسئولان این تیم نیز با وي موافق هستند زیرا سرمربی تیم استقلال برای همکاری با اعضای تیم پاس از مسئولان این تیم مبلغی را دریافت نکرده است و بصورت افتخاری با آنها همکاری می کند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن