انتقاد كاظم اوليايي از وضعيت موجود تيم پاس

آقايان الان كه بايد از تيم حمايت كنند عقب نشسته اند!

b_150_100_16777215_00_images_stories_kadre_modiriyate_pass_oliyaei-3.jpg

سيد محمد كاظم اوليايي بدون ترديد در اوج ترين مديرعاملي تيم پاس همدان محسوب مي شود. مديرعاملي كه در زمان مديريتي خود در فوتبال پاس ستاره هاي فوتبال ايران را در اختيار داشت و اختلاف او با بهروز مرادي باعث شد تا بدون دليل درستي از سمتش كنار برود.

 

 

به گزارش "همدان فوتبال"، اكنون اين مديرعامل بومي همدان از شرايط بوجود امده تيم پاس ناراضي است و از اعضاي هيات مديره به عنوان راس امور خرده مي گيرد.

 

 

 

اوليايي در اين باره به خبرنگار "همدان فوتبال"، مي گويد: بالاخره آفت حضور مسوولان اجرايي در هيات مديره تيم هاي دولتي به اين مسايل ختم مي شود. افرادي كه به عضويت هيات مديره مي رسند يا رسيده اند عمدتا نماينده دولت بوده و از جيب دولت هزينه مي كنند. برهمين اساس بايد تدبير كنند اما داستان هيات مديره همدان تدبير عاقلانه اي نداشته است و زماني كه تيم پاس به خوبي حركت مي كرد، حضوري فعال و پر رنگ داشتند ، اظهار نظر مي كردند و از تبليغات آن به سود خود استفاده مي كردند اما اكنون كه پاس در اين شرايط كه شايد ديگر براي آنها پيش نيايد، نياز به حمايت و حضور همه جانبه مسوولان دارد، تنها مانده است.

مديرعامل سابق پاس همدان اضافه كرد: پاس موتور توسعه همدان محسوب مي شود و با ليگ برتري شدن اين تيم حتي در بخش اقتصادي و گردشگري مي توان از وجود پاس بهره مند بود چرا كه اين تيم هر هفته نام همدان را روي شبكه هاي خبري مي برد و اين براي استان تبليغ خوبي است.

الان آقايان يادشان افتاده كه نبايد دخالت كنند و عقب نشسته اند و اين تصور را دارند كه حضورشان ضروري نيست در حالي كه بايد الان در كنار تيم باشند و اين ضعف نشان دهنده سو مديريت و عدم درك دقيق و صحيح از شرايط پاس، حساسيت هواداران و انتظارات جوانان فوتبالدوست همداني است و كار به افراد دسته چندمي سپرده شده كه نه از قدرت مالي برخوردارند نه تاثيري در روند موفقيت تيم خواهند داشت.

وي خاطرنشان كرد: ساختار فوتبال دولتي با تعريف و تمجيد پايدار نمي ماند و اكنون چيزي كه در پاس ديده مي شود، كم رنگ بودن بارقه هاي اميد در صعود به ليگ برتر است.

 

 

 

نظرات   

 
+4 #3 هاشوم 1392-03-31 14:35
آقای اولیایی برگرد آقای گمالوویچ برای مربی بیار . دمت گرم حاج کاظوم
 
 
+4 #2 داور 1392-03-31 13:03
آره برگرد
 
 
+10 #1 علی پاسی 1392-03-29 12:46
آقای اولیایی دوباره برگرد به پاس و مشکلات این تیم رو حل کن و دوباره پاس رو به یک تیم مقتدر تبدیل کن تا چشم تمام کسانی که نمی خوان همدان پیشرفت کنه کور بشه و چون شما یک همدانی هستی ما هواداران پاس از شما حمایت می کنیم و به مسئولان غیر بومی اجازه نمی دهیم در کار شما دخالت کنند . :roll:
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن