پاس برای لیگ برتری شدن به تشویق 90 دقیقه ای هواداران نیاز دارد

b_150_100_16777215_00_images_stories_daftar_khorshidi_IMG_2333.jpgمربی پاس همدان گفت: تیمش برای رسیدن به لیگ برتر در بازی عصر امروز مقابل ذوب آهن اصفهان به تشویق 90 دقیقه ای هواداران نیاز دارد.

به گزارش "همدان فوتبال"، مجتبی خورشیدی افزود: شکست چهار بر دو بازی رفت نباید امید های صعود را در دل هواداران کم رنگ کند چرا که لیگ برتر دور از دسترس نیست و می توانیم اختلاف دو گل را جبران کنیم اما باید هوادران 90 دقیقه کامل تیم خود را تشویق کنند و هیات مدیره نیز به لحاظ روحی و مالی به تیم را یاری کند.

وی با توجه به بازی رفت دو تیم اظهار داشت: در شراطی تن به شکست سنگین برابر ذوب آهن دادیم که کاملا فنی تر از حریف بازی کردیم اما باید بپذیریم که دفاع تیم ما پر اشتباه ظاهر شد و خوردن چهار گل اتفاقی نبود.

وی تاکید کرد : باید برای بازی فردا روی دفاع تیمی بیشتر متمرکز شویم تا دیگر با این اشتباهات ساده به تیم لطمات بزرگ وارد نشود.

مربی پاس همدان در ادامه گفت: تیم ذوب آهن در بازی دور رفت به وجود اینکه عنوان یک تیم قدرتمند را یدک می کشید اما تنها تاکتیکی که داشت ضد حمله بود.

وی افزود: می توانستیم بعد از دو گل زود هنگامی که دریافت کردیم به گل برسیم اما در حملات بی دقت بودیم و همین بی دقتی برای ضد حمله حریف و به ثمر رساندن گل های بعدی در شرایط تک به تک کافی بود.

وی خاطرنشان کرد: پاس تیم بزرگ با پتانسیل بالا است و می خواهیم در همدان یک روز به یادماندنی را برای هواداران با شکست تیم ذوب آهن تثبیت کنیم.

مربی پاس همدان یادآور شد: تیم پاس چیزی برای از دست دادن ندارد و با تغییرات تاکتیکی و فنی به دنبال جبران دو گل خورده بازی رفت و صعود به لیگ برتر هستیم.

پاس همدان درحالی ساعت 17 امروز در بازی برگشت پلی آف لیگ برتر به مصاف ذوب آهن اصفهان می رود که در بازی رفت و در ورزشگاه فولادشهر اصفهان با نتیجه 4 بر دو شکست خورده بود.

نظرات   

 
+1 #2 داور 1392-04-05 14:39
دلم روشنه صعود میکنیم
 
 
+2 #1 aa 1392-04-05 10:35
ما هواداران در حد توان حمایت میکنیم.
به امید کسب نتیجه دلخاه.. و صعود پاس بزرگ همدان به لیگ برتر :roll: :-*
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن