نماینده مردم همدان در مجلس:

پاس اعتبار ورزش همدان است

b_150_100_16777215_00_images_stories_khojaste-pas.jpgنماینده مردم همدان در مجلس گفت: امروز روز مهمی در تاریخ ورزش همدان محسوب می‌شود که بعد از موفقیت‌های سیاسی خرداد 92 همدانی  ها باید حماسه دیگری را رقم بزنند.

به گزارش "همدان فوتبال"، امیر خجسته اظهار کرد: تیم فوتبال پاس یکی از داشته‌ها و اعتبارات ورزشی استان همدان محسوب می‌شود که به دنبال این هستیم از این آورده بسیار ارزشمند محافظت کنیم.

وی افزود: تیم فوتبال پاس همدان از ابتدا به نام پاک و مقدس هشت هزار شهید استان به همدان هبه شد و این خود موجب شده تا ارزش غیر قابل توصیفی برای این تیم و باشگاه شود که مسؤولان اجرایی برای اعتلا و سربلندی و پیشرفت این باشگاه باید تمام تلاش خود را بکنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: از ابتدای فصل فوتبالی امسال هیات مدیره با تشکیل جلسات متعدد پیگیری مسائل جاری و مطرح شده این تیم بوده که تاکنون با تمام مشکلات اقتصادی موجود بودجه مناسبی به این باشگاه ترزیق شده است.

به گفته وی فوتبال در همدان به سبب آمدن تیم پاس به استان رونق بسیار خوبی گرفته و باعث کشف استعدادهای خوبی در فوتبال حرفه‌ای شده است که برای تدوام این موضوع باید حمایت بیشتری از تیم پاس صورت بگیرد و زمینه‌ حضور تیم فوتبال پاس همدان به لیگ برتر فراهم شود.

خجسته با اشاره به اینکه با توجه به حماسه مردم ایران در انتخابات و همچین راه‌یابی تیم ملی کشورمان به جام جهانی خاطرنشان کرد: مردم ورزش‌دوست‌ همدانی باید با حضور خود در آخرین بازی و در ورزشگاه شهدای قدس همدان برای حمایت از تیم محبوب شهرشان تلاش مضاعفی را نشان دهند.

وی گفت: مسؤولان همدان و اعضای هیات مدیره که قبل از بازی با مس سرچشمه و در مرحله قبل با حضور خود در تمرینات باعث افزایش روحیه بازیکنان و کادر فنی تیم پاس شدند قطعاً در بازی امروز با حضور در ورزشگاه و همچنین پیگیری بیشتر برای تحقق بودجه این باشگاه زمینه‌ساز صعود به لیگ برتر خواهند شد.

رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس تصریح کرد: مردم همدان لایق بهترین‌ها هستند و صعود تیم فوتبال پاس به لیگ برتر و رسیدن به جایگاه واقعی این تیم در بالاترین سطح فوتبال کشور، تأثیر بسزایی در روند رو به رشد ورزش حرفه‌ای استان همدان خواهد داشت.

وی با بیان اینکه حضور یک تیم در لیگ برتر فوتبال کشور رشد همه‌جانبه‌ای در ابعاد اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و ورزشی استان همدان خواهد داشت افزود: امیدواریم در بازی امروز، تیم پاس با حمایت تماشاگران پرشور و مردم فهیم این شهر بتواند با شکست حریف قدرتمند خود با اقتدار به لیگ برتر صعود کند و موجب شادی مردم استان شود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن