هر کسی جای من بود تراکتورسازی را انتخاب می‌کرد

مسئولان پاس دوست نداشتند تیم لیگ برتری شود

b_150_100_16777215_00_images_stories_rabiekhah.jpgمدافع فصل گذشته تيم فوتبال پاس همدان گفت: تراکتورسازی یکی از نمایندگان ایران در آسیاست و هر کس جای من بود هم این تیم را انتخاب می‌کرد.

به گزارش "همدان فوتبال"، محسن‌ ربیع‌خواه  در مورد حضورش در تراکتورسازی تبریز گفت: با توجه به اینکه تیم تراکتورسازی یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا است، شاید هر بازیکن دیگری هم جای من بود به سرعت چنین انتخابی را انجام می‌داد. یکی دو سال در لیگ برتر حضور نداشتم و در خدمت پاس همدان بودم. امروز به تراکتورسازی آمدم تا تمام تلاشم را انجام دهم و بجنگم تا به تیم ملی برسم.

وی خاطرنشان کرد: تراکتورسازی تیم بسیار خوبی است که پتانسیل کسب نتایج خوب را دارد. این روزها همه هدف خود را قهرمانی اعلام می‌کنند ما نیز با شروع فصل تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا به موفقیت برسیم.

ربیع‌خواه در مورد حضور علی کریمی در تراکتورسازی اظهار داشت: تا به حال تجربه بازی کنار کریمی را نداشتم و فکر می‌کنم امسال این اتفاق خوب می‌افتد و می‌توانم از تجربیات این بازیکن بزرگ بهره ببرم.

مدافع سابق پاس همدان در مورد وضعیت پاس گفت: شهر همدان امکانات بسیار خوب و هواداران پرشوری دارد. متاسفانه تنها مسئولین بودند که از تیم حمایت نمی‌کردند شاید اگر حمایت مسئولین وجود داشت این تیم خیلی زود به لیگ برتر باز می‌گشت اما مسئولان اصلا دوست نداشتند تیم لیگ برتری شود.

ربیع‌خواه در مورد مشکلات مالی پاس همدان و اعتصابی که بازیکنان قبل از دیدار با ذوب‌آهن انجام دادند، عنوان کرد: از لحاظ مالی وضعیت بسیار بدی داشتیم و وقتی اعتصاب کردیم اصلا کسی نمی‌گفت بازیکنان کجا هستند و انگار نه انگار تمرینات تیم رها شد. به هر حال پاس همدان مشکلات زیادی داشت و همچنان از این تیم طلب دارم.

نظرات   

 
+1 #1 sina 1392-04-08 21:30
ای یادزمان 1388 به خیراوه پاس برای خودش تیمی بود
توپ تانک فشفشه مدیرما....
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن