خروجي نشست پيشكسوتان فوتبال همدان با امير خجسته

پاس مدير بومي مي خواهد/ نبايد بازهم به بيراهه برويم!

b_150_100_16777215_00_images_stories_khojaste-tamrin_pas.jpgايست پاس در رقابت هاي ليگ يك و عدم راهيابي به ليگ برتر سبب شد تا جمعي از پشكسوتان فوتبال همدان بلافاصله پس از اتمام بازي تيم پاس مقابل ذوب آهن اصفهان به سمت امير خجسته عضو هيات مديره باشگاه پاس و نماينده مردم همدان و فامنين در مجلس شوراي اسلامي بروند و خواستار برگزاري جلسه با وي شوند.

به گزارش "همدان فوتبال"، اين خواسته پيشكسوتان را امير خجسته بلافاصله پذيرفت و چند ساعت از وقت خود را در اختيار آنان قرار داد تا يكايك نفرات شرايط تيم در يك فصل اخير را مورد كالبدشكافي قراردهند.

ظاهرا پيشكسوتان كه دل پري از رمضاني و اطرافيانش داشتند، با ذكر دلايل مختلف به ايرادات مديريتي وي پرداخته و به نوعي صلاحيت او را براي ادامه كار تاييد نكردند.

از بي برنامگي در تيم هاي پايه و بازي قراردادن برنامه استعداديابي در شهرستان ها گرفته تا عدم بكارگيري نيروهاي توانمند و استفاده از نيروهاي غيربومي حتی در پست هاي غيرتخصصي مورد گلايه مندي حاضرين واقع شد.

عمق مباحث مطرح شده حكايت از دلخوري شديد آنان از رمضاني و كابينه اش بود كه نتوانستند از پيشكسوتان فوتبال همدان نمره قبولي بگيرند؛ آنها معتقد بودند كه نبايد از اين پس به بيراهه برويم.

امير خجسته هم پس از شنيدن گفته هاي ميهمانان خود، اعلام داشت كه در پايان بازي در ورزشگاه قدس، عده اي رمضاني را مناسب مديرعاملي دانستند، عده اي اعتقاد داشتند كه عباس صوفي بايد برگردد و برخي نيز اوليايي را فرد اصلح عنوان كردند.

خجسته با پذيرفتن برخي معايب در تيم پاس گفت: شما پيشكسوتان زحمات زيادي براي فوتبال اين استان كشيده ايد و از ريز و درشت مسايل فوتبالي كاملا مطلع هستيد. بنابراين پيشنهاد مي دهم كه در يك نشست هم انديشي به تصميم جمعي پيرامون اينكه چه كسي از همه براي مديرعاملي پاس صلاحيت دارد، برسيد و سپس به ما انتقال دهيد تا بتوانيم مورد بررسي نهايي قرار دهيم.

نظرات   

 
+1 #12 فرهاد 1392-04-18 20:36
حافظه تاریخی ماها همیشه ضعیف بوده.

یادتون رفته اولیایی چه تیمی رو تحویل گرفت و چی تحویل داد.

فقط مونده بود آبدارچیه تیم رو بفروشه که اونم مشتری نداشت.

هر کی رو خواستن داد رفت چون برا گروهش نون داشت.
خدایی کسی رو خواستن و اون نفروخت؟؟؟

یه خورده انصافم خوبه والا.
دلسوز تیم پاس همدان وشهر همدان فقط یه نفر بود واونم بهروز مرادی بود.
جاش خالیه بخدا :sad:
 
 
+7 #11 علی پاسی 1392-04-10 12:28
آقای رشت 2 آتیشه دمت گرم . به امید خدا آقای هوادار شهرداری هم به طرفداران پاس همدان اضافه میشه . :D :lol: ;-) 8) . همه جای ایران سرای من است . :-)
 
 
+9 #10 علی پاسی 1392-04-10 12:16
آقای هوادار شهرداری تبریز شما همون که نوشته بودی خدا رو شکر پاس نتوانست به لیگ برتر راه پیدا کند بزرگترین بی احترامی به هواداران پاس در همدان و کل کشور بود و من هم بعد از خواندن نظر شما خیلی ناراحت شدم و بی احترامی کردم که حالا از شما و مردم تبریز عذرخواهی میکنم و ببخشید شرمنده تبریزی با غیرت :oops: . به امید روزی که مسئولین به همه ی تیم ها با یه دید نگاه کنند . ;-)
 
 
+12 #9 رشت2آتیشه 1392-04-09 20:57
آقای ثقفی این آقای خجسته هی میگه مدیر بومی مگه میران بومی چکلرکردن من 1رشتی هوادارپاسم بحالم فرق نمی کنه مدیر کی باشه ولی همین آقای رمضانی قانونن تیم آورده لیگ برتر شانس ماها سهمیه زیاد شد کناهش چیه اون هم درمقابل تیمی چون ذوب آهن نایب قهرمان آسیابجای این حرف دست دردست هم بدیم فصل بعد تیمو بیاریم بالاانشالله....
 
 
+1 #8 هوادار شهرداری تبریز 1392-04-08 16:50
آقایان علی پاسی و مهدی: یل یاتار طوفان یاتار یاتماز تیراختور پرچمی. من اصلا به شما و دوستاتون حتی یک کلمه بی احترامی و حرف زشتی نزدم ولی شما ببینید چقدر از این جور حرفا نوشتید. کور و کچل هم که کردید مارو. ببینید قصد من بی احترامی به باشگاه پاس و همدان نبود و از خدامه از همدان دو تیم خوب پاس و الوند تو لیگ برتر باشن به جای تیم های متعددی که از تهران هست باید تیمهای ما تو لیگ باشن. منظورم اینه که فقط الکی هم شهرداری هم پاس از لیگ برتر جدا شدند. در حالیکه یکی شون می تونست تو لیگ برتر باشه. ولی اون حرفی که راه انداختند که تبانی شده و فلان به ضرر هر دو تیم شد. واسه پاس هم به این خاطر بد شد که از آمادگی بدنی بازیکنان کاسته شد بعد دو ماه رفتن به بازی ذوب اهن که نتیجه اش این شد. به امید اینکه دو نماینده از همدان و تبریز هم زمان در لیگ برتر حضور پیدا کنه.
 
 
+4 #7 داور 1392-04-08 14:23
آقای تبریزی از کی تا حالا دایی و باقری تبریزی شدن؟؟؟ بی سواد یا دروغ گو اردبیلی هستن و از تبریزی ها هم بدشو ن میاد باقری نیا هم اهوازیه. همدان چون کارخانه نداره و اسپانسره نداره عقب مونده.جمشیدیان همدانی هم که دستتان رو گذاشت تو پوست گردو و رفت استقلال.
 
 
+9 #6 علی پاسی 1392-04-07 20:32
عشق است آقای اولیایی . مدیر عامل جدید پاس باید بومی باشد . راستی این آقای هوادار شهرداری تبریز لطف کرده لیستی شامل اسم های چند تا از عقب مانده ها ومنگل های تبریز رو واسمون نوشته دستش درد بکنه .
 
 
+2 #5 هوادار شهرداری تبریز 1392-04-07 17:13
تراکتورسازی تبریز و کلا فوتبال تبریز آبروی فوتبال شمال کشور هستش که با زور خودش اومده لیگ برتر و بازیکنان بزرگ آرزو دارند تو این تیم تراختور ما بازی کنند. دوتا تبریزی هم که علی دایی و کریم باقری باشن تیم پرسپولیس رو در اختیار دارن. حتی استقلال خوزستان هم که به لیگ برتر صعود کرد مربیش باقری نیاست که اونم تبریزیه.خطیبی هم همینطور که گسترشو آورد. همدان ولی تیم از لیگ برتر خرید و اونو به دسته اول فرستاد حالا شما بشین سر جات آقا مهدی.
 
 
-5 #4 نریمان 1392-04-07 02:35
خدا را شکر لااقل آقای خجسته به فکر تیم پاس و حامی این تیم می باشد وگرنه یک مشت دلال بیشتر آبروی این تیم واستان را می بردند .خدا قوتش بده .
 
 
+7 #3 مهدی همدانته 1392-04-06 23:42
دمت گرم همدان کی فوتبال درست حسابی داشته که حالا پیشکسوتم داشته باشه .اون موقعی که اولیایی وبا اون همه تجربه مدیریتی بدون دلیل هو کردین وانداختین بیرون وبرای امدن مدیری که(ملاحی ودارودسته اش) کف زدین باید فکر پنین روزی ومیکردین ملت همدان ملت سلام شب ومرگ بر صبحند. امدن امتحان پس داده هایی مثل صوفی هم که واویلا باید بریم دسته 2 .بازم دم گرم این رمضانی که باتعصب تر ازهمه ماهمدانیها پشت این تیم وایساد باهمه بی پولی وبی مهریها دستت درد نکنه اقایان رمضانی وخورشیدی.
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن