نبرد پاس و الوند بر سر امكانات ورزشي استان

پاس فرزند اصلي، الوند نوزاد سراهي!

b_150_100_16777215_00_images_stories_pas-alvand.jpgمنتفي شدن ادغام دو تيم پاس و الوند اين اميدواري را به فوتبالدوستان همداني داد كه امسال هم با دو سهميه بتوانند شانسي براي صعود به ليگ برتر داشته باشند هر چند نمي توان از اين واقعيت چشم پوشي كرد كه هر دو تيم در قياس با برخي تيم هاي دسته اولي از بنيه مالي و اقتصادي خوبي برخوردار نبوده و بودجه اين دو تيم شايد نصف اعتبارات اختصاص يافته به تيم هايي نظير شانديز مشهد، نفت آبادان، آلومينيوم هرمزگان، پيكان تهران و ... باشد.

 

به گزارش "همدان فوتبال"،‌با اين حال مديران هر دو تيم كوشيده اند تا از فرصت باقي مانده به نحو احسن بهره برده و بهترين ها را نصيب خود كنند. البته در اين بين، پاسي ها به لحاظ جايگاه ويژه نزد مسوولان استان از توجه بيشتري برخوردار بوده به گونه اي كه اكنون اين تصور مي شود كه پاس فرزند واقعي فوتبال استان بوده و الوند نوزاد سراهي است!

 

آخرين تركش پاس به سمت الوند به تصاحب دوباره ملكيت به اصطلاح اجاره اي ميهمانسراي ورزش باز مي گردد. الوندي ها كه در ماراتن مناقصه اين ميهمانسرا خود را از پيش برنده مي دانستند اما در وقت هاي تلف شده بازي را به پاسي هاي سفارشي!! واگذار كردند.


از قضا مسوولان ورزش تصميم گرفتند تا براساس دستور هيات مديره پاس ميهمانسرا را همچون سنوات گذشته به پاس بسپارند تا اين اين با خيال آسوده اقدام به جذب و اسكان نيروهاي غير بومي كرده و از سوي ديگر اين مكان را به پادگان تبديل كند!


تحقق اين دستور باعث مي شود تا الوندي ها بازهم مستاجرنشين باقي بمانند و از بهانه هاي متعدد نظير افزايش آبونمان، كاهش اتاق هاي اجاره اي به بازيكنانشان و ... در امان نباشند!


برخي ارتباط برادرانه ميان برخي پاسي ها با بالانشينان استانداري را دليلي بر نقض قوانين اجرايي در مناقصه و بازگرداندن ميهماسراي ورزشبه پاسي ها مي دانند.


الوندي ها هم بيكار ننشسته و رسما اعلام كرده اند كه اگر اين شرايط عملي شود عطاي تيمداري را به لقايش خواهند بخشيد چرا كه حوصله كش مكش را ندارند!


البته پس از منتفي شدن ادغام دو تيم و متهم شدن دو نفر از مسوولان اجرايي استان در طرح اين ابتكار نادرست! مي شد پيش بيني كرد كه دود تحريم ها چشم الوندي ها را بگيرد و آنها در فضاي فوتبالي استان از برخورداري امكانات بحق محروم شوند.

 

الوندي ها قرار است نامه اي را به استاندار همدان بدهند كه در اين خصوص تكليف آنان را روشن كند در غير اينصورت اقدام به فروش اين تيم مي گيرند.

نظرات   

 
+25 #1 هوادار 1392-05-21 22:12
دیگه حالمونو بهم زدن هروز یه چیزی میشنویم من که بودم میفروختم والا اعصابه فولادی میخواد سر کله زدن با کسایی که خودشونو به خواب زدن شهر ما جنبه سرمایه گذار نداره بذار همه به دلالیشون برسن شهره ما شهره دلاله یه کارخونه و شرکت بزرگ نداره همه بساز بفروشن :-x
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن