تاکید مجدد پیشکسوتان به مدیرکل ورزش و جوانان؛

رمضانی باید برود!

b_150_100_16777215_00_images_stories_upload_tajlil_alvand_IMG_0002.jpgروز گذشته جمعی از پیشکسوتان فوتبال همدان در نشست با سیدعبدی افتخاری مدیرکل ورزش و جوانان باردیگر تاکید بر رفتن رمضانی مدیرعامل تبانی کننده پاس از این تیم و شهر همدان کردند.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، بهگندم، یثربی، گودرزی، شدیدی، حسام، کرمی، شادکام و سایر پیشکسوتان فوتبال همدان در این نشست شدیدا از سیستم فعلی پاس انتقاد کرده و خواستار تغییرات اساسی در تیم شدند.


گويا در این نشست مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز متقاعد شده که حضور رمضانی در همدان به صلاح نیست. حتی یکی از پیشکسوتان فوتبال ادعا کرده که اگر مدیرکل ورزش و جوانان اجازه بدهد پیشکسوتان دست به کار شده و تغییرات را اعمال کنند!


ظاهرا قدیر گودرزی از مربیان شناخته شده همدان نیز در این نشست حسابی گرد و خاک کرده و به یکی از پیشکسوتان که قبلا در پاس فعالیت داشته، تاخته است.

 

برخی از پیشکسوتان نیز در این نشست هرگونه عقد قرارداد از سوی باشگاه پاس را غیر قانونی عنوان کردند و خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.

نظرات   

 
+4 #5 مهدی پاسی 1392-06-18 18:48
شروین خان تو که اسم میاری بزار بگم آقای صوفی که سنگشو به سینه میزنی کلی پول کشید بالا و رفت.چطور توانی صوفی و کمالوند رو ندیدن توانی رمضانی رو دیدن؟اگه کمالوند رو نمیاورد پاس اینطوری تو لیگ 1 دوست و پا نمیزد.وقتی خبر ندارید حرف نزنید.مگه اینکه فامیلشون باشید.دیگه پولی نمونده همدانی جماعت فقط فکر خودشونن.
فوت مهدی محمدی مربی مس کرمان هم تسلیت میگم به همه فوتبالی ها
 
 
-1 #4 ممد همدانی 1392-05-27 18:49
بیچاره اینم تقصیر ی نداره مشکلش هم با حاجی صوفی حل شده
 
 
-10 #3 میثم 1392-05-25 20:37
به نظرم اقای رمضانی در حال حاضر و در این فرصت کم باقیمونده تا شروع لیگ بهترین گزینه برای ادامه کاره
اگه به ایشون یک بار دیگه اعتماد بشه و فرصت داده بشه قطعا میتونن تیم پاس رو به جایگاه واقعیش برگردونن... تو روخدا از آقای رمضانی حمایت کنین.انقد دنبال تغییر مدیر نباشین..تو رو خداااااااا نذارین ایشون برن
 
 
+11 #2 aliakbarsilent 1392-05-25 01:58
اه رمضانی برو دیگه
چی میخوای از جون هوادارای پاس
تبانی که کردی پاسو که به دسته یک اوردی به هوادارا توهین که کردی
بر و دیگه برو الان نمیدونم ولی خدا کنه پیامایه ما هوارارو بخونی
ما هیچ خواسته ای نداریم الا رفتن تو ،فقط برو
 
 
+9 #1 شروین 1392-05-24 11:54
رمضانی باید برود!!!!!
یکی مث بهگندم که سمتی در پاس ندارد ولی برای پاس زحمات بسیاری کشیده یا حاجی صوفی که طی مدیریت خود در این تیم زحمات بسیار شایسته ای برای این تیم انجام داده و تمام و کمال در اختیار تیم بوده و رضایت مردم همدان از این اشخاص به همراه داشته باید در راس کار قرار گیرند.
نه کسانی که برای بالا بردن تیم هر کار غیر قانونی را انجام میدهند.
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن