نمایندگان فوتبال همدان در اندیشه تصاحب صدر جدول لیگ دسته یک

b_150_100_16777215_00_images_stories_toop.jpgنمایندگان فوتبال همدان در هفته دوم رقابت های لیگ دسته یک کشور در اندیشه تصاحب صدر جدول هستند.

 

هفته دوم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور در حالی امروز دوشنبه برگزار می شود که هر دو نماینده فوتبال استان همدان به لطف کسب پیروزی در مقابل حریفان خود در هفته نخست مسابقات و قرار گرفتن در رده های بالای جدول، این بار به دنبال شست حریفان و تصاحب صدرجدول رقابت ها هستند.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، پاس همدان که در نخستین هفته از رقابت های لیگ دسته یک کشور با نتیجه یک بر صفر مقابل نفت مسجد سلیمان به برتری رسید این بار میهمان آلومینیوم سازی هرمزگان است.


پاسی ها جزو سه تیم برتر گروه دوم لیگ دسته یک کشور در هفته نخست بودند که به لحاظ تفاضل گل کمتر نسبت به تیم های داماش ایرانیان و البدر بندرگنک در مکان سوم قرار گرفتند.


شاگردان مجتبی خورشیدی در بازی نخست خود رقابتی کسل کننده را به نمایش گذاشتند که به اذعان سرمربی این تیم، بازیکنان هنوز به مرز آمادگی کامل نرسیده و با مشکل بدنی روبه رو هستند.


با وجود پیروزی یک بر صفر پاس در بازی خانگی مقابل نفت مسجد سلیمان، تماشاگران از بازی سرد و کسل کننده این دیدار ناراضی بودند و این پیروزی برای آنان زیاد دلچسب نبود.


خورشیدی که به تازگی تجربه سرمربیگری پاس همدان را دنبال می کند به خوبی می داند که تماشاگران همدانی دیگر از وعده و وعیدهای سرمربی و مدیریت باشگاه مبنی بر مدعی صعود بودن تیم به لیگ برتر و از این جملات همیشگی به ستوه آمده اند و اگر خواهان تداوم حضورش در پاس و جلب رضایت تماشاگران است باید نتایج درخشانی را رقم بزند.


البته سرمربی سبزپوشان معتقد است که تیمش از بازی پنجم به بعد شکل و شمایل واقعی پیدا می کند و نمی توان تا این فرصت تعیین شده نسبت به شرایط تیمش اظهارنظری داشت.


او در بازی این هفته مقابل آلومینیوم سازی هرمزگان نفراتی همچون سیدمحمد علوی، صابر میرقربانی را به دلیل مصدومیت شاید در اختیار نداشته باشد هر چند کادر پزشکی سعی دارد این نفرات را برای حضور در میدان مسابقه آماده کند.


براساس تمرینات هفته گذشته پاسی ها، سید جلیل احمدی ، امید خورج، عماد قاسمی ، امیر گداری، محسن پور حاجی ، قاسم پور اسد الله، مهدی سیفی ، نادر هوشیار ، مصطفی عاقلی ، مهرداد رضایی و فخر الدین شهرویی در ترکیب اصلی این تیم مقابل آلومینیوم سازی هرمزگان خواهند بود.


الوند دیگر نماینده فوتبال همدان نیز فردا در بازی خانگی میزبان تیم گیتی پسند اصفهان است.


الوندی ها امسال شروع گلباران را در لیگ دسته یک فوتبال کشور داشتند و هفته گذشته در بازی خارج از خانه مقابل استقلال اهواز سه بر دو به برتری دست یافتند.


شاگردان رضا طلایی منش امسال هجومی تر ظاهر شده اند و پیروزی در دو بازی گذشته جام حذفی و یک برد مهم مقابل استقلال اهواز سبب شده تا این تیم از انگیزه بسیار بالایی برای کسب برتری مقابل گیتی پسند اصفهان داشته باشد.


سرمربی الوند هفته گذشته با وجود اینکه در بازی خارج از خانه و مقابل استقلال مدعی حضور داشت هرگز دست به کار دفاعی و سیستم بسته در زمین خودی نزد و با ارایه یک بازی هجومی توانست حریف قدرتمند جنوبی را زمین گیر کند.


الوندی ها در صورت برتری در بازی فردا مقابل گیتی پسند اصفهان می توانند شانس حضور در صدر جدول را پیدا کنند.


الوند اکنون به لحاظ تفاتضل گل کمتر نسبت به تیم نیروی زمین در رتبه دوم جدول گروه الف قرار گرفته است و بازی خانگی آنها به لطف داشتن تماشاگران می تواند زمینه ساز یک پیروزی ارزشمند برای تصاحب صدر جدول باشد.


هادی زرین ساعد، مرتضی عزیزمحمدی، محمد ابراهیم خسروی و قاسم اکبری جزو ستاره های الوند در بازی مقابل استقلال اهواز بودند که تجربه این بازیکنان به برتری تیم الوند بسیار کمک کرد.


کادر فنی تیم الوند با رضایت از عملکرد اعضای تیم در بازی نخست قصد دارد فردا مقابل گیتی پسند اصفهان از هادی زرین ساعد ، محمد ابراهیم خسروی ، علیرضا شاهسوند ، جواد رحیمی ، سید جمال معصومی ، قاسم اکبری ، مرتضی عزیزمحمدی، روح الله عبداللهی ، آرمین طلایی منش ، مصطفی مهدوی کیا و حسین کاظمی استفاده کند.

 

الوند در حالی به مصاف گیتی پسند اصفهان می رود که این تیم اصفهانی هم با نفرات خوبی گام به رقابت های لیگ دسته یک گذاشته و می تواند از جمله مدعیان صعود از این گروه باشد.

 

 

نویسنده: میثم ناصرنژاد

 

 

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن