هدف ما در دیدار با شهرداری بندرعباس تنها کسب سه امتیاز است

b_150_100_16777215_00_images_stories_talaei-0.jpgسرمربی تیم فوتبال الوند همدان در خصوص دیدار برابر شهرداری بندرعباس در هفته سوم  لیگ دسته اول  گفت: سعی کردیم بعد از بازی گیتی‌پسند به خوبی ریکاوری کنیم و در تمرینات برای چارچوب سازی و گلزنی نکات کلیدی را به بازیکنان گوشزد کردیم .

 

به گزارش "همدان فوتبال"، رضا طلایی‌منش ادامه داد : خوشبختانه آرمین طلایی و قاسم اکبری سریع به جمع بازیکنان اضافه شدند و در بازی با شهرداری مشکل خاصی برای بازی نخواهند داشت .

 

اضافه کرد: تیم شهرداری بندرعباس در حال حاضر با یک شکست قعرنشین جدول رده‌بندی است اما با استراحتی که هفته دوم داشته شرایط بهتری دارد .


وی ادامه داد : ما به هیچ وجه فریب جایگاه شهرداری در جدول را نخواهیم خورد  و هدف ما از این دیدار تنها کسب سه امتیاز است .


رضا طلایی منش در ادامه به شرایط دشوار تیم در مسابقات امسال اشاره کرد و افزود :  برنامه ریزی مسابقات  امسال تیم‌ها را با سختی‌های زیادی روبرو کرده و هر پنج روز یکبار با به مصاف حریفان برویم و تیمی که مدعی صعود و حضور در لیگ برتر است باید تلاش مضاعفی را در همه زمینه‌ها داشته باشد.


وی افزود: بحث کوچک و کم کردن تیم‌ها برای لیگ یک و صعود تنها یک تیم از گروه به لیگ برتر باعث شده تا استرس و فشار روانی روی بازیکنان و بیشتر از آن روی اعضای کادر فنی و سرمربیان باشد.


سرمربی تیم فوتبال الوند همدان اضافه کرد: برنامه‌ریزی و فشردگی بازی‌ها و هم‌زمانی مسابقات جام حذفی و مسابقات لیگ هم فرصت مرور تمرینات تاکتیکی را گرفته و بعد از هر بازی باید به فکر رساندن بدنی بازیکنان برای مسابقه بعد بود.


گفتنی است تیم فوتبال الوند همدان در چارچوب هفته سوم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور روز یکشنبه 14 مهر ماه در ورزشگاه خلیج‌فارس به مصاف شهرداری بندرعباس خواهد رفت.

 

 

 


اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن