بازديد رئيس فدراسيون فوتبال از ورزشگاه‌هاي همدان؛

كفاشيان: اميدوارم يكي از تيم‌هاي همداني ليگ برتري شود

b_150_100_16777215_00_images_stories_kafashian.jpgرئیس فدراسیون فوتبال صبح امروز در همدان حاضر شد و از امکانات دو ورزشگاه شهید حاج‌بابایی و شهید مفتح دیدن کرد.


به گزارش خبرنگار "همدان فوتبال"، علی کفاشیان پس از بازدید از زمین چمن، رختکن ورزشگاه و جایگاه V.I.P در جمع خبرنگاران قرار گرفت و به سوالات آنان پاسخ داد.

 

وی در حاشیه این بازدید به خبرنگاران گفت: همدان دارای دو تیم لیگ یکی خوب است و شایستگی میزبانی مسابقات بزرگ را نیز دارد؛ امیدواریم بتوانیم پس از میزبانی زیر 14 ساله‌های آسیا که در همدان برگزار می‌شود، میزبانی مسابقات جوانان آسیا را نیز نصیب خود کنیم.


رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص تیم‌های همدانی حاضر در لیگ یک خاطرنشان کرد: امیدواریم این فصل با مساعدت‌های آقای افتخاری، مدیرکل اداره ورزش و جوانان و همت دو باشگاه  الوند و پاس یکی از این تیم ها لیگ برتری شود.


کفاشیان در خصوص حضور ایران در جام جهانی تصریح کرد: فردا قرعه کشی مسابقات جام جهانی انجام می‌شود و ظرف دو هفته آینده برنامه‌های خود را برای دیدارهای تدارکاتی ارائه و پیگیری خواهیم کرد.


وی ادامه داد: دیدار با تیم‌های اسم و رسم دار که جنبه نمایشی دارد مد نظر ما نیست؛ ما به دنبال دیدار با تیم‌هایی هستیم که بتوانیم در دیدار با آنها نقاط ضعف خود را بهبود بخشیم؛ خود کیروش نیز به کاربردی بودن دیدارها اعتقاد دارد نه اسم تیم مقابل!


رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخی به سوالی مبنی بر اردو زدن تیم ملی در همدان، گفت: با امکاناتی که هم‌اکنون در همدان دیدم، اردوی تیم ملی را در همدان برگزار نمی‌کنیم!


کفاشیان اذعان داشت: طراحی البسه تیم ملی به پایان رسیده و خود کیروش نیز کیفیت آنها را تایید کرده است اما باید برای بررسی و تایید نهایی لباس را به فیفا نیز ارسال می‌کنیم.

 

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: وزیر ورزش تاکید زیادی بر برگزاری اردوها و دیدارهای تدارکاتی مناسب و فراهم کردن تمام امکانات برای حضور هرچه بهتر ایران در جام‌جهانی  دارد.


وی در خصوص پرونده محسن قهرمانی تصریح کرد: پرونده محسن قهرمانی به کمیته انضباطی رفته و ظرف چند روز آینده رای نهایی نیز اعلام  خواهدشد.

 

رئیس فدراسیون فوتبال پس از پایان این بازدید به استانداری رفت و در خصوص مسائل فوتبال استان و به خصوص میزبانی زیر 14 ساله‌های آسیا با استاندار همدان به گفتگو پرداخت.

 

گفتنی است که سید عبدی افتخاری (مدیرکل اداره ورزش و جوانان)، سید محمد عیوقیان (رئیس هیات فوتبال همدان) و مهدی بوجاریان (دبیر هیات فوتبال) در این بازدید علی کفاشیان را همراهی می‌کردند.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن