استاندار در ديدار با رئيس فدراسيون فوتبال تاکيد کرد :

همدان زيرساخت‌هاي لازم ميزباني مسابقات ورزشي بين‌المللي را دارد

b_150_100_16777215_00_images_stories_nikbakht.jpgاستاندار همدان در ديدار با رئيس فدراسيون فوتبال بر دارا بودن همدان از زيرساخت هاي بسيار مناسب براي ميزباني مسابقات ورزشي بين المللي تاکيد کرد.


به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از روابط عمومي و امور بين‌الملل استانداري همدان، محمد ناصر نيکبخت روز پنج شنبه در ديدار با علي کفاشيان در استانداري همدان از توجه و نگاه خوب فدراسيون در خصوص ميزباني همدان در مسابقات زير 14 سال آسيا، تشکر کرد و گفت: همدان در تمام فصول سال آماده ميزباني مسابقات مهم ورزشي در عرصه بين المللي است و فدراسيون هاي کشور مي توانند از اين امکانات مجهز در کسب ميزباني هاي آسيايي و حتي جهاني استفاده کنند.

 

وي با مهم خواندن مسئله ورزش در جامعه، بيان داشت: ورزش ناجي جوانان و موجد و موجب نشاط در جامعه مي شود.


استاندار در خصوص زير ساخت هاي ورزشي استان ،تصريح کرد: در بعد زير ساخت استان همدان توانسته بسيار موفق عمل کند و اين پيشرفت مرهون زحمات مدير کل ورزش و جوانان استان است.


نيکبخت افزود: همدان از تمام لحاظ آمادگي ميزباني مسابقات زير 14 سال آسيا را دار مي باشد و از هر کمکي در اين خصوص دريغ نمي کنيم و مي خواهيم ميزبان شايسته اي از کشورمان در برگزاري اين رقابت هاي مهم باشيم.


استاندار در خصوص حمايت از تيم هاي  همداني ليگ دسته يک فوتبال کشور خاطرنشان کرد: بايد تيم پاس احياء شود و از دو تيم الوند و پاس در حد توان حمايت و پشتيباني خواهيم کرد.


رييس فدراسيون فوتبال کشور نيز در اين ديدار گفت: امکانات پيشرفته همدان و نيز تجربه موفق فوتبال اين استان در برگزاري مسابقات فوتبال زير14 ساله هاي جنوب غرب آسيا باعث شد تا AFC شهر همدان را در برگزاري مرحله نهايي فوتبال زير 14 سال آسيا انتخاب کند.


علي کفاشيان با تمجيد از احداث مجموعه ورزشي شهيد حاجي بابايي گفت: اين مجموعه پيشرفته قابليت تبديل به کمپ تيم هاي المپيک را دارد و بايد از اين توانمندي به نحو احسن استفاده شود.


وي آمادگي فدراسيون براي هرگونه همکاري در راستاي استفاده مطلوب از امکانات همدان در برگزاري اردوها و مسابقات فوتبال ملي را اعلام کرد.


کفاشيان خاطرنشان کرد: حمايت هاي خوب استاندار و مديريت ورزش همدان از ميزباني هاي ورزشي موجب شد تا فدراسيون فوتبال با انگيزه بهتري نسبت به همکاري با مسوولان همداني بپردازند.


کفاشيان، رئيس فدارسيون فوتبال، ظهر روز پنج شنبه پس از بازديد از مجموعه ورزشي شهيد مفتح و شهيد حاجي بابايي با استاندار همدان ديدار و در خصوص مسائل فوتبال استان و ميزباني همدان در  رقابت هاي آسيايي بحث و گفتگو کرد.

 

ايران، کره شمالي، عراق، کره جنوبي، عربستان سعودي، تاجيکستان و تايلند در رقابت هاي نهايي فوتبال زير 14 سال آسيا حضور خواهند داشت که رقابت خود را تابستان سال آينده در همدان برگزار  خواهند کرد.

 


اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن