فساد، تبانی و دوپینگ در لیگ یک بیداد می‌کند

b_150_100_16777215_00_images_stories_ebrahim_mahmoodi.jpgسرپرست الوند همدان با اشاره به شرایط مسابقات دسته لیگ گفت‌: فساد ، تبانی و دوپینگ در لیگ یک بیداد می‌کند و متاسفانه کسی نیز به این مسائل رسیدگی نمی کند.


به گزارش "همدان فوتبال"، ابراهیم محمودی در خصوص آخرین وضعیت این تیم افزود‌: در کل شرایط بدی نداریم اما اگر مقابل تیم شهرداری مساوی نمی کردیم و با برد از بازی خارج می شدیم شرایطمان بهتر می شد

 

وی ادامه داد‌: مطمئنا تلاش مجموعه تیم و باشگاه موفقیت و بقا در لیگ است و هرچه که در توان داریم برای رسیدن به این خواسته و موفقیت تیم به کار می گیریم .


ابراهیم محمودی با اشاره به مشکلات موجود در مسابقات لیگ دسته لیگ گفت‌: دوپینگ در لیگ یک بیداد می‌کند و مسوولان باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام بدهند، ضمن اینکه اشتباهات داوری هم فوق‌العاده زیاد شده و همین مساله شبهاتی را ایجاد می‌کند‌.‌ این درست که داور مانند مربی و بازیکن اشتباه می‌کند اما وقتی این اشتباهات مکرر در مورد یک تیم رخ می‌دهد جالب نیست.


وی ادامه داد : ما از شرایط داوری بیشتر صدمه و لطمه را خورده ایم و از بازی با نفت آبادان هجمه نا داوری ها علیه تیم ما شروع شد و در بازی با گیتی پسند ، استقلال اهواز، شهرداری بندرعباس و سیاه جامگان به اوج خود رسید .


سرپرست الوند همدان تصریح کرد : آنقدری که در لیگ یک پنالتی داوران ضربه پنالتی اعلام می کنند درهیچ لیگی آنقدر پنالتی گرفته نمی شود و ما متاسفانه بیشترین ضربه را از همین پنالتی ها نا حق خورده ایم.


وی خاطر نشان کرد : این درست که داور مانند مربی و بازیکن اشتباه می کند اما اشتباه داور زحمات یک تیم را به داد می دهد ما هر چه تلاش می کنیم شرایط تیم بهتر شود متاسفانه با یک سوت اشتباه همه چیز بهم می ریزد.


محمودی تصریح کرد : در لیگ دسته اول اتفاقاتی می افتد که واقعا شاهکار است و متاسفانه علارغم تذکرات فراوان کسی به این موضوعات رسیدگی نمی کند و فضای فوتبال در لیگ دسته اول پاک و مناسب نیست و تیم مانند الوند که یک تیم خصوصی است بیشترین صدمه را می بینید.


وی ادامه داد : اتفاقات عجیب در لیگ دسته اول زیاد است در نیم فصل اول زمانی که ما بهترین نتایج را می گرفتیم در یک اقدام نا جوانمردانه بازیکنان ما را با وعده و وعید های دروغین هوایی کردند البته درخواستشان جذب بازیکن نبود وتنها می خواستند تمرکز بازیکنان ما را به هم بزنند .


سرپرست الوند افزود: خدا را شاکریم  که تیم الوند علارغم همه این مشکلات و معضلات یک تیم پاک و با شرافت است و به هیچ وجه زیر بار این نا پاکی ها نخواهیم رفت.


وی اظهارکرد : برخی مربیان در لیگ یک بازیکنان خود را مجاب به دوپینگ می کنند و از دقیقه یک اقدام به تهدید بازیکن حریف و داور می کنند ولی کسی به این مسائل رسیدگی نمی کند .


محمودی گفت: وقتی داور از دقیقه یک فحش می خورد و دائما تهدید می شود معلوم است که باید قضاوت عجیبی را هم انجام دهد و حتما باید مسولان از نزدیک این شرایط را ببینید تا این مسائل را باور کنند و در کل باید خیلی بیشتر از اینها به لیگ یک رسیدگی شود.


وی ادامه داد: رسانه ها هم زحمت خود را می کشند و وجود برنامه لیگ یک نیز بی تاثیر نبوده اما باید نگاه رسانه ها و تلویزیون و برنامه های ورزشی بیشتر از اینها به لیگ یک باشد و هرچقدر نظارت بیشتر باشد آنهایی که دنبال زد و بند هستند کمتر به اهدافشان می رسند.

 

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن