تاکید مدیرکل دستگاه ورزش استان:

همه از پاس و الوند حمایت کنید

b_150_100_16777215_00_images_stories_eftekhari2.jpgدو تیم پاس و الوند در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور در قعر جدول قرار گرفته اند و خطر سقوط هر دو تیم را تهدید می کند. مسوولان اجرایی استان همدان انتظار دارند هر دو تیم با حمایت هایی که صورت می گیرد در این پنج بازی باقی مانده تا پایان مسابقات شرایط حفظ جایگاه خود در لیگ دسته یک را مهیا کنند .

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در این به خبرنگار همدان فوتبال گفت: تیم های الوند و پاس در این برهه حساس کنونی و با توجه به فرصت کم باقی مانده تا پایان رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور نیازمند حمایت هستند.


سید عبدی افتخاری افزود: کادر فنی تیم های پاس و الوند و مسوولان دو باشگاه باید با ایجاد انگیزه در بازیکنان، شرایطی را برای آنان فراهم کنند تا دغدغه ای جز موفقیت در دیدارهای باقی مانده نداشته باشند.


وی اضافه کرد: پنج بازی حساس تا اتمام رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور برای دو تیم باقی مانده است تا با تلاش و همت مضاعف شرایط ماندگاری در این رقابت ها را فراهم سازند.


وی خاطرنشان کرد: حمایت همه جانبه اعم از حضور پرشمار تماشاگران در ورزشگاه، صدا و سیما و سایر رسانه ها در کنار توجه مسوولان اجرایی استان از دو تیم باعث افزایش انگیزه و روحیه بازیکنان برای کسب نتای مطلوب می شود و در این برهه زمانی باید همه از پاس و الوند حمایت کنیم.


افتخاری بیان داشت: "محمدناصر نیکبخت" استاندار همدان نیز تاکید فراوان برحمایت مناسب و گسترده از دو تیم پاس و الوند دارند و انتظار می رود رسانه ها و هواداران نیز همسو با لزوم تشویق و ترغیب تیم ها، حمایت پرشور و انگیزه بخش داشته باشند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: از همه دست اندرکاران درخواست داريم تا در اين مسير حمایتی تجهيز شوند. در راس آنها رسانه‌ها به ويژه سازمان صدا و سيما انتظار مي‌رود تا پایان رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور حمايت ويژه انجام دهند تا شاهد حماسه استانی برای موفقیت آینده فوتبال جوانان باشيم.

 


نظرات   

 
+3 #1 amir 1392-12-10 01:13
روقلب من نوشته پاس سلطان عشقه! همدان بی قراره پاس باید گل بزنه :h
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن