فایل صوتی مدیرعامل پرحاشیه پاس کار دست علیپور داد

150 میلیون به پسر علیپور پول داده‌ایم!!

b_150_100_16777215_00_images_stories_alipoor_2.jpgفایل صوتی رمضانی در خصوص وجه پرداختی به پسر علیپور، شهادت دلال معروف علیه علیپور و بلایی که سر پسرش آوردند، یکی از داغ‌ترینم اخبار روز فوتبال ایران است.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، حجت‌الاسلام عليپور که همچنان با انتقاد برخي روبه‌روست، مي‌گويد عده‌اي مي‌خواهند عليه‌اش تحرکاتي را انجام دهند. او در اين باره حرف‌هاي جالبي مي‌زند.


* اخيرا فايلي صوتي از رمضاني مديرعامل پاس همدان منتشر شد که در آن گفته بود پسر شما 150 ميليون تومان از اين باشگاه گرفته است.


- بايد درباره اين مسئله توضيحي بدهم. عده‌اي هستند که ظاهرا حضور ما در فوتبال به ضررشان است. به همين دليل قصد دارند تا هر ‌طور شده عليه بنده پرونده‌سازي کنند. اخيرا متوجه شدم عده‌اي را در جايي مشخص برده‌اند و از آن‌ها فيلم گرفته‌اند که عليه من شهادت دروغ بدهند. آقاي رمضاني هم روزي که اين فايل منتشر شد، به من زنگ زد و گفت اشتباه کرده است. او قبل از انتشار فايل هم گفته بود‌ اگر چنين کاري صورت بگيرد، عليه‌شان شکايت مي‌کند ولي دوستان از طريق برخي رسانه‌ها دارند اين کار را مي‌کنند.


* به چه شکل؟


- ببينيد، اين‌ها افراد مختلفي از جمله‌ آ.ز يکي از دلال‌هاي معروف را برده‌اند تا عليه من حرف بزند و بگويد مثلا عليپور به من گفته بود پول بده وگرنه نمي‌گذارم کار کني. حرف‌هايي بدون سند و مدرک. دوستان از اين مصاحبه‌ها تصوير دارند و در يک سايت خاص آن را منتشر مي‌کنند. بعد هم سريعا سايت خبر را حذف مي‌کند که ما بي‌خبر بوديم و کار، کار ديگران است. بنده در جريان هستم که برخي مشغول چه کارهايي هستند و قصد دارند براي انجام کارهاي خلافشان بنده را حذف کنند.


* پسر شما 150 ميليون تومان از پاس همدان گرفت؟


- من بايد به‌موقع درباره پسرم و بلاهايي که در اين فوتبال بر سرش آمده حرف بزنم. در حال‌حاضر او از پزشک باشگاه پاس شکايت دارد چون مي‌گويد آمپول اشتباهي به پايش زده و باعث شده دچار مشکل شود. سرنوشت پسر من در اين فوتبال يک کتاب مي‌شود. بعدا درباره‌اش حرف مي‌زنم ولي تا جايي‌که مدارک و مستندات وجود دارد، کلا قرارداد پسر من با پاس‌همدان 6 ميليون تومان است، حالا دوستان بايد جواب بدهند 150 ميليون از کجا آمده است.


* آيا قرار است کسي اين موضوع را پي‌گيري کند؟


- من از حراست فدراسيون خواسته‌ام‌ موضوع را پيگيري کند و مدارک را در‌اختيار رسانه‌ها قرار دهد. بنده ترسي ندارم و دوست دارم دوستان هر‌چه درباره من مي‌دانند بگويند.


* درباره هفته‌هاي پاياني ليگ بگوييد. آيا حواستان به همه‌چيز خواهد بود؟

 

- به‌طور قطع همين‌طور است. از دوستان در ليگ تقاضا داريم اگر موردي هست سريعا به اطلاع ما برسانند و دوباره نگذارند پس از گذشت سال‌ها و ماه‌ها بيايند و حقيقت را بازگو کنند. در اين‌صورت حق عده‌اي خورده مي‌شود. ما هم حواسمان جمع است و از ناظران خواسته‌ايم تا دقيق‌تر بازي‌ها را زير‌نظر بگيرند و به ما گزارش بدهند.

 

منبع: روزنامه خراسان

 


نظرات   

 
+1 #1 شلمان 1392-12-06 20:31
dee boro de.......................
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن